Einbürgerung von Kosovo-Albanern und sonstigen serbischen Staatsangehörigen

Erlass des nds. Innenministeriums vom 03.06.2005, der die Einbürgerung von Kosovo-Albanern/innen und u.U. auch sonstigen serbischen Staatsangehörigen unter Hinnahme von Mehrstaatigkeit zulässt.
Mit dem Erlaß vom 03.06.2005 hat der Minister den
Ausländerbehörden erlaubt, serbische Staatsangehörige unter Hinnahme
von Mehrstaatigkeit einzubürgern, wenn auch nur eine von vier genannten
Voraussetzungen vorliegt.
Erlass [pdf]


Der Flüchtlingsrat Niedersachsen ist für seine Arbeit auf Spenden angewiesen. Unterstützen Sie uns: - Konto 4030 460 700 - GLS Gemeinschaftsbank eG - BLZ 430 609 67 - Zweck: Spende, oder werden Sie Fördermitglied im Flüchtlingsrat Niedersachsen e.V.! Spenden an den Flüchtlingsrat sind steuerlich absetzbar.

298 Kommentare

  1. Driton Emini am

    Hat dieser Erlass Anwendung auf Bundesebene, oder gilt nur für o.g. Bundesland. Was ist mit Berlin ?

    1
  2. Veton Fetahu am

    Hallo!!
    Gilt dieser Erlass auch für Bundesland Bayern!
    Ich habe seit 2001 eine Einbürgerungzusicherung und alles ist wegen Entlassung von Serbien gescheitert!
    Urkunde wurde sogar dort “gefälscht”. Landratsamt Aschaffenburg(Bayern) spielt immernoch mit mir.

    Danke!!!!!!

    2
  3. Gernot Eisermann am

    Dieser Erlass gilt nur für Niedersachsen.Ggf.gibt es aber in anderen Bundesländern ähnliche Anweisungen. Dies ist am besten bei den jeweiligen Flüchtlingsräte vor Ort zu erfragen. Die Adressen sind auf der Homepage von Pro Asyl aufgelistet (http://www.proasyl.de/fl-raete.htm).

    Die Homepage des Bayrischen Flüchtlingsrates ist : http://www.bayerischer-fluechtlingsrat.de/
    und die des Berliner Flüchtlingsrates : http://www.fluechtlingsrat-berlin.de/

    Mit freundlichen Grüßen

    Gernot Eisermann

    3
  4. medo am

    Ich bezitze keine staatsangehörigkeit da ich in kosovo geboren bin ich habe alles versucht das ich eine staatsangehörigkeit von serbien montenegro bekommen doch die sagen das ich niergends eingetragen bin die unterlagen sind nicht mehr vorhanden ich habe es durch meine mutters staatsangehörigkeit versucht ich bekam immer die selbe antwort ich bin niergends eingetragen wie kan ich die deutschestaatsangehörigkeit beantragen da ich schon seit 15 jahren in deutschland bin eine feste arbeit besitze und nicht weiter weis

    4
  5. Arbèr am

    Also ich hab das selbe prpblem…wie alle anderen Kosovo-Albaner mit UNMIK-PASS…lebe schon seit 16 jahre hier…hab letztes jahr mein antrag auf einbürgerung gestellt(saarland)…gleichzeit mit bruder und onkel…bin dann in den freistadt bayern verzogen hab dort meine zusicherung bekommen…aber mit dieser sache das ich mich ab meldung soll,z.B mein bruder und onkel brauchten das nicht(saarland)…aber trotzt das ich jetzt wieder in saarland gemeldet bin verlangen sie von mir diese abmeldung…was unmöglich ist…kenne leute die schon 6Jahre drauf warten…was ich nicht verstehe wieso die regierung das schrifftich haben will ob es mit dieser abmeldung funktioniert hat oder nicht am ende bekommst du sie sowieso wurde mir von meinem sach arbeiter gesagt das wenn du diese abmeldung nciht bekommst solltest das du dann trotzdem die Deutsche Nationalität bekommst!!!!

    Was soll man da noch sagen:(

    5
  6. bekim am

    Hallo
    Ich habe schon das dritte mal einen Antrag auf Einbürgerung gestellt. Es wurde jedesmal abgelehnt. Jetzt beim dritten mal klappt es endlich, aber jetz will man von mir ein Entlassungurkunde aus dem Sebien haben. Jeder weiss, Daß das unmöglich ist die Urkunde als Kosovo-Albaner zu bekommen. Ich besitze zwar einen serbischen Pass und kann auch meine Herkunft nachweisen, aber das Amt stellt sich trotzdem quer.

    bitte sagen sie mir, was ich tun kann!!!

    6
  7. Liridon am

    Hallo

    wie ihr alle anderen habe auch ich das Problem mit den pass.
    Ich finde das ist voll die schweinerei von der Serbischen Regirung, die pässe auszustellen, aber wenn man dann eine zusicherung bekommt (ausländer.amt) dann noch unnötiges gelt verlangen, was vielen von meinen freunden passiert ist.!

    mein Problem ist so: ich habe den Serbischen Pass, er ist auf 5 Jahre ausgestellt worden.. ich habe ihn hollen müssen weil mich das Ausländeramt regelrecht dazu gedrängt hat, doch was mach ich wenn Kosové die Unabhängigkeit erreicht hat, so viele fragen.
    ich will die Serbische Staatsangehörigkeit nicht haben ..!
    .?.

    7
  8. Manuela am

    Hallo

    ist es möglich als Kosovo-Albaner jetzt noch einen Antrag für die Einbürgerung, mit Niederlassungsbewilligung zu stellen??
    In Baden- Württemberg??

    8
  9. Rustem am

    hallo.so wie ihr alle habe ich auch das problem.ich hab seid
    april 2006 antrag auf endlassung gestellt aber immer warte ich daruaf.ich weis auch nicht was ich noch machen mus.bzw.machen soll,
    komme aus dem kosavo decan.baden würtenbreg

    9
  10. hasan am

    halo leute also laut deutsche gezetz man mus bzw soll die entlasung beantragen unden damit(mit bescheiningung auf antrag zur entlasung) zum amt gehen.normaler weise mus man die deutsche ausweis schon bekomen und auser dem wen man schon eine andere statsangehörigkeit beantragt verliert man automatisch die herkunft statsangehörigkeit… also leute viel glück kauf mal bitte euch eine buch mit deutsche gesetze da stehts alles drin.viele grüse an alle kosovo albaner(von Hasan)

    10
  11. Jeton am

    Hallo .
    Hatte ein ähnliches Problem wie ihr.
    Habe 6 Jahre auf meine Einbürgerung gewartet, weil ich mich nicht ausbürgern lassen konnte dank dem serbischen Konsulat.
    Irgendwann hab ich dann die Nachricht bekommen , dass ich mich für 1350 Euro ausbürgern lassen kann. Zu der Zeit war ich grad arbeitslos . Habe dann im Konsulat gesagt, dass ich das schriftlich brauche und habe es dann auch bekommen (42 Euro).
    Bin dann damit wieder zur Einbürgerungsbehörde und die haben dann einen Antrag auf Unzumutbarkeit oder so ähnlich gestellt und ich war von diesen Kosten von 1350 Euro befreit und die Einbürgerung ging dann auch ganz schnell.

    Leute , viel Glück dabei ..seht zu das ihr den serbischen Pass loswerdet

    11
    • mia am

      Hallo,
      danke für deinen Eintrag,
      könntest du bitte etwas genauer erklären was das für ein Schreiben war; dass erklärt die Summe von 1350 Euro aufzubringen eine Zumutung unter besonderen Umständen ist.
      Ich bin immer am Ende meines Antrages an dieser Summe gescheitert, da ich Studentin UND Bafög Empfängerin bin und schon genug verschuldet bin. Aber die Stelle in Düsseldorf hat überhaupt kein Verständnis dafür, statt dessen wurde mir geraten schließlich zu sparen. hahaha wie denn wenn man als Stundent am existenzminimum lebt?

      Wie soll ich vorgehen, an wen kann ich mich da wenden ? Ich habe zwar die Einbürgerungszusicherung aber nicht so eine hohe Summe zu Verfügung.

      12
  12. Rexhep am

    Hallo an Kosovo Albaner .

    Ich lebe seit 17 jahren in NRW das ganze schpas hat mich 255 Euro gekostet ich habe Mai 2005 beantragt und August habe ich mein D pass abgeholt

    LG an ale leser

    13
  13. valentina am

    hallo zäme i be us de schwiz sit 16 jahr läb ich da und ha di schöni schwiz nömme verlah wel ich kei b bewilligung bechome be sehr guet ntergriert ich känne nüt anders als dschwiz jetzt bruch ich e serbische pass aber kei chance eine zbecho was seli mache oni pass kets keis visum es esch langsam trurig ud deprimierendwünsch eiuch viel erfolg

    14
  14. Berat am

    Bei mir ist es genauso!
    Ich hab eeinen Antrag gestellt, mir kam auch schon die Zusicherung, dass es gar kein Problem geben würde Deutscher zu werden (Gymnasiast aus NRW). Doch seit dem Kosovo unabhängig ist, gibt es nur noch Probleme. Keiner weiß, wer wie wo gemeldet sein muss, um hier die nötigen Papiere abzugeben…ein “Tohuwabohu” ..hehe

    15
  15. Esat am

    habe alle beiträge gelesen so was änlich geht mir auch hier in Baden-Württemberg seit fast zehn jahre habe die Einbürgerungs antrag gestellt, und warte immer noch das ich das bekomme was mir längst zu steht.
    weiß jemand vielleicht was bessers wehre ich dankbar!!

    16
  16. stankovic loretts am

    hallo habe eine frage weis nicht mehr was ich machen mus mein mann lebt in kosovo sei 3jahre mache ich das er in der schweiz kommen kann er ist serb aber er ist in kosovo geboren gibt es such ein pass wo er hier kommen kan

    17
  17. Luan G. am

    Hallo, bisher dachte ich das es nur mir so geht! Habe seit 2002 keinen Pass mehr, und die sagen genau das gleiche zu mir. die vom Serbischen-Konsulat haben doch den Arsch offen!!! Jeton, wo lebst du hir in Deutschlend? Die Vorgehensweise mit dem Schrieb vom Konsulat war clever! ansonsten sehe ich keine andere Möglichkeit als von Badenwürtemberg zu ziehen. Fals einer von Euch irgendwelche Tips zu dem Thema hat, wäre es schön zu antworten.

    Machts gut

    18
  18. Ali S. am

    Hallo.es ist nicht so eifach die Entlassung von der Serbische Staatsangehörigkeit zu bekommen, aber was ich nicht okay finde ist es das die Deutsche Ausländerbehörden sich so unfair uns Albanern gegenüber verhalten den sie wissen ganz genau das wir die Entlassung nicht bekommen,und trotzdemm verlangen dies. ich habe die deutsche Staatsangehörigkeit beantragt und die verlangen von mir das ich zu schule gehe bzw. ein sprachkurs mache,obwohl meiner Meinung nach ich kann sehr gut deutsch sprechen,lesen und schreiben,aber was sollst,jammern bring uns nicht weiter,von daher müssen wir weiter kämpfen, weil wir sind als kämpfer geboren und geben nie auf.also kopf hoch und nach vorn schauen es kann nur besser werden. viel Glück

    19
  19. Florim am

    Ich bin hier geboren und hab auch nur probleme mit dem deutschen staat und dem serbischen staat! Also eher mit Bayern als mit dem deutscheb Staat. Ich hatte auch seit 2001 keinen Pass mehr. Bayern nötigte mich dazu im Jahr 2007 einen serbischen Pass zu holen und verklagt mich dann auch noch! Serbien – wie klug die halt sind – schicken mir Dokumente indem der Name katastrophal falsch geschrieben wurde. Landratsamt meinte nur, ich muss diesen Namen annehmen weil ich sonst keine andere Möglichkeite habe! Mit den Entlassungen dasselbe, wurde ich auch verklagt, weil ich 2x die Entlassung gebracht habe und beidemale Fälschungen waren. Ich zögerte es lange hinaus und jetzt ist Kosovo unabhängig und weis trotzdem nicht weiter! Bayern verlangt Sachen, die von uns ummöglich sind zu besorgen, jetzt zumindest. Entlassung, einen Nachweis über die Wehrpflicht usw. Wo soll das nur enden?!

    20
  20. Adem am

    Hallo Freunde,

    bezüglich der Einbürgerung von albanischen Volks zugehörigen aus dem Kosovo gibt es keine einheitliche Regelung in Deutschland. Ich kann daher nur auf das Verfahren in Rheinland-Pfalz verweisen. Hier erfolgt wie bisher eine Einbürgerung unter Hinnahme von Mehrstaatigkeit bezüglich der weiter bestehenden serbischen Staatsangehörigkeit. Evtl. steht eine ßnderung des Einbürgerungsverfahrens wegen des neuen kosovarischen Staatsangehörigkeitsgesetzes und einer bestehenden kosovarischen Staatsangehörigkeit bevor. Bis zur Klärung wird, wie bereits erwähnt, bei der Einbürgerung in Rheinland- Pfalz wie bisher verfahren.

    21
  21. fatjona am

    Hallo

    Vielleicht kann mir ja jemand helfen. Ich habe zur Zeit den kosovarischen Pass. Habe
    zugleich die Zusicherung für die deutsche Staatsangehörigkeit bekommen und weiss nicht wiwi
    wie und wo ich mich von der kosovarischen Staatsangehörigkeit befreien werden kann. Die
    deutsche Behörde möchte ein Nachweiß über die Abmeldung. Kann mir irgend jemand einen
    Tipp geben:
    -Wo ich das tun kann
    -wie lange so etwas dauert
    -und was ich für Dokument ich für die Abmeldung brauche

    Danke im Vorraus

    Fatjona

    22
  22. Elezkurtaj Veli am

    Hallo zusammen

    Ich stecke auch in schwierigkeiten mit dem serbischen Pass. Bin Kosovo Albaner lebe seit ca.19 Jahren in Bayern (Allgäu)
    Habe vor kurzem den Antrag auf Deutsche Staatsbürgerschaft gestellt und dies wurde auch vom Landratsamt genehmigt. jetzt kommt das was ich nicht verstehen kann.
    In dem Schreiben vom Landratsamt steht ausdrücklich drin: Ich soll mich vom Serbischen Konsulat in München abmelden das Kostet ca. 2500 Euro für die Abmeldung (Pure Abzocke ist das) und dann jetzt kommt das Krasse das kann bis zur 3 Jahre dauern oder 30 Jahre. Weiterhin will das Landratsamt das ich mich auch von Kosova abmelde (obwohl ich nirgends wo in Kosova registriert bin) Und wenn ich das alles habe kann ich die Deutsche Staatsbürgerschaft kriegen. Im serbischen Konsulat schaut mann uns Kosovo Albanern nicht mal mehr an eine Frechheit ist das.
    Ich habe das im Landratsamt gesagt das das unmöglich ist was sie verlangen aber sie wollen nichts wissen und hören ganz klare Auskunft das sind die Bedingungen wo ich Erfüllen muss.

    HILFERUF an alle was soll ich machen und kann mir da jemand weiterhelfen

    TUNG VELI

    23
  23. Fadil am

    In Bayern musst du derzeit beide Staatsangehoerigkeiten aufgeben, um die deutsche zu bekommen. Wenn du im Kosovo geboren bist, dann bist du auch kosovarischer Staatsangehoerige.

    Die serbische Staatsangehoerigkeit wirst du nur los, wenn du irgendwelche Beziehungen im Kosovo hast, d.h. zu Leuten, die fuer dich das erledigen, Kosten ca. 1000,- Euro.
    Du kannst natuerlich auch zur serbischen Botschaft nach Muenchen, die empfangen dich schon, weil sie dich als serbischen Staatsangehoerigen betrachten. Du musst es dort beantragen, wenn 2 Jahre vergehen und du keine Antwort erhalten hast, wirst du einfach so eingebuergert. Ich weiss, dass du keine 2 Jahre warten willst.

    2.) Ich weiss auch, dass maennliche Kandidaten eine Ablehnung bekommen, d.h. man kann sich nicht aus der serbischen Staatsangehoerigkeit ausbuergern lassen, weil man vorerst den Wehrdienst ableisten muss. Das bedeutet, das du so oder so eine Ablehung bekommst, in dem Fall wirst du dann in Deutschland unter Hinnahme von Mehrstaatigkeit eingebuergert.
    Vielleicht kannst du versuchen ueber die serbische Botschaft in Berling (Hauptbotschaft in Deutschland) so eine Bescheinigung zu bekommen, d.h. worin es steht, dass maennliche serbische Staatsangehoerige ohne die Ableistung der Wehrpflicht eine Ablehung bekommen. Sie sollte dir so eine Bescheinugn ausstellen. Damit kannst du beim Landratsamt auftauchen, und argumentieren, dass du laut der Bescheinigung so oder so eine Ablehnung bekommst, daher sollten sie von dem Schritt absehen, da man sonst nur umsonst ueber 1000 euro bezahlt. Einige Auslaenderbehoerden machen das so.

    3) Viele Bundeslaender (wie Hessen, Baden Wuerttemberg etc.) verlangen die Ausbuergerung aus der serbischen Staatsangehoerigkeit nicht mehr. Irgendwann wird auch Bayern sowas einfuehren muessen. Du koenntest also einfach abwarten.
    Du kannst auch nach Badem Wuerttemberg umziehen, dort ne Arbeit finden und dich dort einbuergern lassen.

    Was die Kosovarische betrifft…
    die musst du auf jeden Fall wegbekommen, auch wenn du meinst, du bist nirgends registriert. Wenn du im Kosovo geboren bist, dann haben die irgendwelche Dokumente wo du gelistet bist. Da fuerht kein Weg vorbei. Wenn du das naechste Mal nach Kosovo faehrst, dann kannst du dich registrieren und dir eine ID Card besorgen. Danach besorgst du dir eine Staatsangehoerigkeitsbescheinigung und unmittelbar danach kannst du dich aus der kosovarischen Staatsangehoerigkeit freistellen lassen, sprich ausbuergern. Die Staatsangehoerigkeitstelle soll aber dieser Woche seine Arbeit aufnehmen, bisher war das nicht moeglich, aber ich habe es gestern im RTK gesehen, dass spaetestens ab naechster Woch in Prishtina solche Unterlagen ausgestellt werden. Wieviel das kostet weiss ich nicht, aber das wird den Lebensverhaeltnissen im Kosovo angemessen sein, also keine Sorgen ueber die Kosovarische Staatsangehoerigkeit machen.
    Ich hoffe ich konnte dir damit helfen.
    Viele Gruesse.

    24
  24. Fadil am

    Fuer alle, die die kosovarische Staatsangehoerigkeit los werden wollen, hier infos:

    MPB: Sot në Prishtinë fillon punën Zyra për Shtetësi
    Lokacioni i Zyrës për Shtetësi gjendet në objektin e ish- �Kosovares� në rrugën �Tirana� në Prishtinë

    Prishtinë, 27 prill “09 ” Ministria e Punëve të Brendshme njofton qytetarët se që nga dita e sotme fillon punën Zyra për Shtetësi në Prishtinë.
    Në mënyrë që t”u përgjigjemi numrit të madh të kërkesave për lirim dhe marrje të shtetësisë, Ministria e Punëve të Brendshme që nga sot ka hapur zyrën në nivel qendror të Kosovës, e cila do t”i pranojë kërkesat nga qytetarët.
    Zyra e Shtetësisë do të funksionojë në kuadër të Ministrisë së Punëve të Brendshme në nivelin e Kabinetit të Ministrit, ndërsa do të udhëhiqet nga Drejtori i Zyrës. Ushtrues detyre në pozitën e drejtorit është zgjedhur z. Islam Caka, ndërsa në kuadër të kësaj Zyre janë funksionalizuar dy komisione që do të merren me kërkesat dhe ankesat e qytetarëve.
    Anëtarët e Komisionit për Shtetësi të Republikës së Kosovës janë Islam Caka, u.d. i drejtorit, Dukagjin Dinaj, anëtar dhe Shaban Selimi, anëtar, ndërsa anëtarë të Komisionit të Ankesave për Shtetësi të Republikës së Kosovës janë zgjedhur Ramadan Thaçi, kryetar i Komisionit, Avni Syla, anëtar dhe Hajrije Latifi, anëtare.
    Zyra do të jetë përgjegjëse për implementimin e Ligjit për Shtetësi dhe Udhëzimet Administrative përkatëse.
    Lokacioni i Zyrës për Shtetësi gjendet në objektin e ish- �Kosovares� në rrugën �Tirana� në Prishtinë.
    Sa i përket informatave më të hollësishme rreth mënyrës së paraqitjes së kërkesave, Ministria e Punëve të Brendshme do t”i njoftojë qytetarët përmes një komunikate gjatë javës së ardhshme.

    Quelle:
    http://www.mpb-ks.org/
    http://www.mpb-ks.org/?page=1,46,180

    Schoene Gruesse

    25
  25. kryeziu am

    pershendetje nga semi, a mundet ndoj kush me tregu sa gjat duhet me prit per prishjen e neshtetsies ne kosov, dhe qka duhet me pas per aplikim prej dokumentev.

    26
  26. Fadili am

    Brenda 30 dite duhet te vedoset, sipas procedurave, po masi qi veq sa ja kan fillue mundet me zgjate edhe me shume. Kushton 150,- Euro.
    Ja kan nise mej pranue kerkesat, po kur behen lirimet e para njehrer nuk muj me ju than.
    Mundesh me shkarkue ket pdf-file, ketu e she se qka te nevoitet.
    Pershendetje nga Fadil

    http://www.mpb-ks.org/repository/docs/Procedura_e_humbjes_se_shtetesise_se_Kosoves.pdf

    27
  27. SHEMSI HOXHA am

    Une mundohem qe nga viti 2000 te kem nenshtetsin gjermane po i vetmi bajerni si po i apliko kto rreglla
    sikur te ishte e vllaznuar me shtetin serb se po ju tha serbija mos te na pranoj nenshtetsin gjermane pa e la ket te shetsin e serbis edhe pse kosava asht e pavarur tash.
    Edhe ne at koh kerkun nuk paten pas provim per ne landet tjera pari bajerni
    i aplikoj keto kritere,me sa e di un per mu liru prej stetsis se serbis kushton per person 437ero mesiguri edhe taksa diqka duhet te paguash po asht nje pikpytje e madhe se i pagun te hollat edhe prap nuk te lirojn nga shtetsija e serbeve vetem ti marrin parat e tani ti nuk ki edhe mu anku kerkun ,kurse auteritetet gjermane nuk po ju intereson pa jav pru entlasungin .
    A edin dikush prej te interesuerve se si mund ta merr nenshtetsin e gjermane pa e lan shtetsin e serbis ,nese nuk ke te aedhura te mjaftushme me pagu serbeve per mi mbajt dy nenshtetsit ae din dikush ket rregullore te astuqujturtash esht ba kjo rregullore dikun ne muaijin prill 2009 sdera baden vytenbergu i liroj nga kjo rregullore d,m,th atje nuk ka ma nevoj te shkojn me u liru nga shtetsia, serbe kurse ne bajern kjo nuk ndodhi per fat te keq nese di dikush ma shum per ket gje le te me degoj ndonje informat ne ket imell
    shemsi2505qhotmail.de
    ju faliminderit shum per mirkuptim
    jupershendet shemsi hoxha

    28
  28. Agroni am

    Mos u brengosni te nderuar bashkatdhetar, diskriminimi ndaj nesh dhe te tjerve qe kan te njejtin besim vetem se ka filluar , ne vitet e ardhshme parashihen masa edhe me rigoroze qe komunitetet e besimit Islam te ballafaqohen me veshtiresi edhe me te mdha , pra te dashur motera dhe vllezer kudo qe jeni pregadituni per veshtersi edhe me te mdha qe do ti kemi.
    mbrojtja me e mire nga te kqijat e njerzve dhe koftlargve jan BESIMI i fort dhe arsimimi , pra beni qmos qe te armatoseni me armen me te fort DITURINë.
    Ju pershendes te gjithve dhe lus ZOTIN qe te na ndihmoj

    29
  29. Aga am

    Kush po te vete ty bre? @Agroni
    Lej kto komentare, mos te nij me kurr qi i perfshin shqiptaret me keto komentare. Ne jem shqiptare, pa marr parasqysh qfar besimi kem, nuk ka dallin dek ne, feja jone esht shqiptaria. Mos fol me kurr.
    Ne qoft se je aq besimtare musliman i madh e mendon ashtu, shko ne pakistan apo afganistan.

    30
  30. Medina am

    hallo,

    wir ihr alle habe ich das gleiche problem bzgl. entlassungsbescheid aus dem serbien! ich bin in deutschland geboren und wohne seit ca. 8 jahren in münchen. ich habe vor ca. 2 jahre die einbürgerung für mich und mein sohn beantrag. habe auch relativ schnell die zusicherung erhalten. doch wie für euch alle ist es für mich genau so schwer an die entlassung unterlagen zu gelangen ich habe sogar eine anwältin in belgrad angesetzt, doch auch die kommt nicht weiter. so und jetzt kommt aber das unfassbare was den deutschen staat angeht, meine brüder die genau so wie ich hier in deutschland geboren sind aber in bonn wohnen, habe nur einen nachweiß vorlegen müssen das sie aus dem kosov sind und wurden inerhalb von 6 monaten eingebürgert….
    kann mir mal einer erklären warum sowas in NRW funktioniert und hier in bayern sich die behörden quer stellen??

    31
  31. Fadili am

    Einige Bundeslaender, darunter NRW, RPF, BW, Hessen haben Richtlininen erlassen, wonach von Kosovaren keine Entlassung aus der serbischen Staatsbuergerschaft gefordert werden darf. Dazu gehoert Bayern eben noch nicht. Falls du dich aber um die Entlassung bemueht hast, sprich diese auch beantragt hast, (zum Beispiel durch deinen Anwalt in Belgrad), un das auch nachweisen kannst, dann muessten sie dich nach 2 Jahren erfolgloser Bemuehungen unter Hinnahme von Mehrstaatigkeit einbuergern.
    Du sollst dir in dem Fall einen guten Anwalt besorgen, ein Herr Oberhaeuser aus ULM ist ein sehr guter Anwalt. Ihm gelang es vor dem Badenwuerttembergischen Verwaltungsgerichtshof die bisherigen Regelungen bezuehlich Eibuergerung von Kosovaren zu kippen. Dank ihm brauchen Kosovaren in BW keine Entlassung mehr.
    Ansonsten kennt mein Bruder jemandem, der eventuell deine Entlassung besorgen koennte. Falls dir das um jeden Preis wichtig ist, kannst dich ja nochmal melden.

    Viele Gruesse

    32
  32. medina am

    danke für die info und für die empfehlung. ich habe alle unterlagen vorlegen können, dass ich mich bemüht habe die(entsch.) beschi… :-) die entlassungs bescheide aus serbien zu bekommen… nun gut, dann hieß es ich soll den nachweiß erbringen das ich aus dem kosovo bin…. also bin ich letztes jahr dort hingefloge und musste mich durch zick behörden schlagen… nach dem ich dann 3 wochen gebraucht habe bis ich endlich alle unterlagen hat… wobei die führ mein sohn konnte ich nicht beantragen, da der vater dabei sei muss um ihn dort zu regestriere zu lasse… was ich für unmöglich halte da ich genau so erziehungsberechtig bin und volles sorgerecht habe. wie auch immer, als ich dann wieder in münchen war habe ich alles vorgelegt… und was dir mir dann gesagt haben kannst du dir sicher denken…. genau.. ich darf dieses jahr wieder hin fliegen und mich abmelde lassen… und der hammer ist, meinen sohn auch der noch nicht mal reges. wurden ist… d.h. 6 wochen kosovo yuhu! nichts gegen kosovo ein schönes land und sicherlich schön auch mal wieder die verwan. zu besuchen aber die behörden dort sind eine katastrophe!!! lass mir ein angebot von deinem bruder zukommen! vielen dank!

    viele grüße

    33
  33. mendi am

    also ich habe in juni 2006 die doppelte sowie die serbische und die deutsche staatsbürgerschaft bekommen.konnte nicht die entlassungspapiere von serbien bekommen da ich aus kosovo bin,hab mit meinen rechtsanwalt gedroht da kosovo-albaner nicht ashkalis oder romas nur albaner haben ein recht auf doppelte staatsbürgerschaft es hat geklappt in niedersachsen.preshendes tung

    34
  34. Fadili am

    Also wer dieses Jahr nach Kosovo will, um die Entlassung aus der kosovarischen Staatsangehoerigkeit zu bekommen, sollte auf jeden Fall das unten stehende File lesen, den es sind einige Unterlagen aus Deutschland mitzubringen.
    Nachdem man alle Unterlagen “gesammelt” hat kann man einen Antrag stellen. Die Geschichte kostet 150,- Euro. Die wollen angeblich innerhalb von einem Monat das Ding bearbeitet haben. Am besten legt ihr eine Vollmacht mitrein, dass ein Angehoeriger das holen kann, falls ihr vor Ort nicht lange bleiben koennt.

    http://www.mpb-ks.org/repository/docs/Procedura_e_humbjes_se_shtetesise_se_Kosoves.pdf

    35
  35. Rezja am

    hallo leute

    also ich bin student in bayern und habe vor 4 jahren den Antrag auf Einbürgerung gestellt.
    im August 2008 habe ich mir dann den Pass im Kosovo geholt.
    jetzt kommt das geilste überhaupt, den sobald Kosovo unabhängig wurde habe ich 5 Tage danach einen Brief vom Landratsamt Straubing bekommen das ich nix mehr mit denen zu tun habe
    und jetzt vor ein zwei tagen hab ich wieder post bekommen, diesmal wollen sie das ich beide Staatsbürgerschaften lösche, und so dadurch ein Beweis für die Bemühung umd die deutsche Staatsbürgerschaft vorhanden ist.
    wie schon gesagt ich bin student (19 Jahre alt) und habe somit keinen Wehrdienst in serbien, das heißt doch dann das ich die Entlassung von der serben nie bekommen werde

    Was kann man in Bayern da tun? ich hoffe jemand kann mir weiterhelfen

    mfg rezja

    36
  36. Fadili am

    Einen Anwalt aufsuchen, der soll sich mit der haupbotschaft der Serben in Verbindung setzen, ich glaube diese ist in Duesseldorf. Die Botschaft wird dir was ausstellen, dass du ohnehin keine Befreiuung bekommen wuerdest. Versuch es dann damit. Die Kosovarische musst du aber auf jeden Fall loswerde, dies stellt aber keine Schwierigkeiten dar.
    Wo wohnen denn deine Eltern, auch in Bayern?
    Falls nicht, dann koenntest du deinen Hauptwohnsitz bei deinen Eltern machen. So mache ich das. Zum Beispiel in Baden Wuerttemberg oder Hessen brauchst du keine Entlassung aus der Serb. StA. Ich mache meinen Hauptwohnsitz bei meinen Eltern (Hessen), lasse mein Studiumort als 2. Wohnsitz und schon ist Hessen fuer mich zustaendig.

    37
    • hasani am

      hallo fadil ,wenn ich mein hauptsitz in nordhein westfalen anmelde und mein 2.wohnsitz in bayer wer ist dann für mich zuständig bayern oder nordhein westfalen? und weisst du es wie lange es in nordhein westfalen und hessen bis mann den deutschen pass bekommt ?danke pershendes

      38
  37. Fadili am

    Hi, ich nochmal. Bei dem untenstehenden Link siehst du ein Schreiben der Niedersaechschen Landesregierung an die Kommunen. Darin wird bestaetigt, dass die serbische Botschaft denen wiederum bestaetigt hat, dass eine Entlassung maennlicher Serbischer Staatsbuerger, unabhaengig vom Wohnsitz und ethnischer Zugehoergikeit ohne Ableistung der Wehrpflicht nicht erfolgen kann. Versuche es einfach mal mit dem Schreiben. Sag dene, dass du 1000 zahlen musst, und dann eh ne Ablehnung bekommst oder auch nie was von dene hoeren wirst. Das stimmt auch so.
    Vielleicht klappt es ja, vielleicht kann ja deine Behoerde mal bei der serbischen Botschaft anrufen und sich das bestaetigen lassen. Wuerde mich freuen, wenn du dich mal wieder meldest, und uns sagst was da raus gekommen ist.

    viele Gruesse

    http://www.nds-fluerat.org/wp-content/uploads/2007/08/einburgerung-serben_kosovo-albaner-3-6-05.pdf

    39
  38. Fadili am

    Hier gibt es auch ein Urteil des Bundesverwaltungsgerichtes dazu. Auf Seite 13 geht das Gericht auf den Wehrdienst ein.

    mfg.

    http://www.bverwg.de/media/archive/5243.pdf

    40
  39. Jonni am

    Hallo, weiss jemand ob die kosovarische Botschaft in Berlin mittlerweile konsularische Aufgaben übernimmt. Es wurde bisher dauernd verschoben.
    Ich habe Interesse daran aus der kosovarischen Staatsbürgerschaft entlassen zu werden um die deutsche Staatsbürgerschaft zu erlangen. In den Kosovo werde ich nicht runterfahren, da kenne ich mich nicht aus! Also, weiss jemand zuverlässiges???

    Danke.

    41
  40. besnik am

    o bashk adhetare ne kosove leshohet lirimi i neshtesies une e kame mare para 2 jave dhe e kame dorzue ne gjedren e te hujve por nuk e di sa kohe duhete me prit

    42
  41. Jonni am

    Hallo Besnik,

    danke für die schnelle Antwort. Mein Problem ist leider aber das ich sehr schlecht albanisch kann. Bedeutet deín Kommentar das du eine Entlassung in der kosovarischen Botschaft in Berlin bekommen hast?

    Danke.

    43
  42. Hamiti am

    Bashkatdhetare te nderuare,posaqerisht atyre qe vine nga Bayerni-Edhe me tutje me ngulm kerkohet lirimi nga te dy nenshtetesit Kosovare dhe Serbe-Rasti ime me qenese nga konsullata ne München me thane qe pagesa duhet bere ne fillim si per mua po ashtu edhe per djalin,(dhe Zonja me tha se ndoshta kurre pergjigje nuk do marresh nga ne)ja dij per faleminere ateher ika te Avokatet e mirenjohura ne münchen Krauss und co,edhe aty e njejta gje,duhet patjeter ose te presesh dy vjet mbasi te e ban antragin,atehere thashe me vete sdo e bej kurre dhe ika ne pushim ne Kosov gjate qershorit 2009 dhe i hyra ksaj pune cak cak te gjitha dokumente e nevojshme ne kosov per 1 dite i bera,nga Gjermania Meldebescheinugung,Führungzeugnis,dhe ne qofte se jeni te martuare Heiratsurkunde mabs 1 muaji cak cak erdhi pergjigjja.150 euro plus50 per femij-u krye.Tjtra mbas infov ne Prizren mu mbush mendja te shkoj ne Beograd vete dhe permes nje avokati Dr Valtic cak cak ne krushevce mbasi qe vij nga suhareka u desh te shkojm ne krushec dhe per nje dit te gjitha u ben,me to ne sekretariatin e puneve te brendshme ne beograd lutjen e beme,dhe shihe edhe me te shpejte se Ne kosov per dy jave erdhe lajmi pozitiv me kosto 480euro plus 192 euro per femije-i dorezova ne KWR ne münchen dhe tash pres pasaporten,.Sinuk e kisha dit me heret me te mira

    44
  43. linda am

    Mirbrema

    Kam nje pyetje per Hamitin.
    Edhe un kur kam qen ne kosov i kam dorezuar te gjitha dokumentet te duhura per shlyrjen e nenshtetesis gjermane ne ministrin te mbrendshme ne prishtin.

    Amo tani ku mundem ta marr at dokument qe e kam shlyar nenshtetesin. A duhet me marr ne prishtin apo ta qojn ata ne komune qe je e regjistruar apo si mundesh ta merresh ket ?

    Te falimenderoj paraprakisht

    45
  44. Hamiti am

    miredita Linda,pak me vonese po te pergjigjem,por vetem sa hyra ne net,Rasti ime linda dokumentet i kam dorezuare ne komune (e kam me te ndexhueme se duhet marre prape ne komune)por mu me eshte ngutur keshtu qe shlyerjen e nenshtetesise e kam marre direkte ne zyren qe mirret me nenshtetesi posaqerishte te Z Islam cakaj,qe vjen nga Budakova e Suharekes,por ti duhet ditur se ne Kosov nuk shkon si ne Gjermani,po njohe dikende ece puna shpejte te kunderten se dij as vete.Mbas nje muaji qe keni dorezuare dokumentet ,zyra per nenshtetesi eshte e obliguare qe ta qoje pergjigjen pozitive ose negative ne Komunen nga vjen,.dhe ne qofte se jeni duke pritur me shume kerkojeni direkte ne prishtine .me te mira,ne qofte se dikush eshte i interesuare qe te hiqet nga serbet le te me shkruaje ne Email marigona2005@yahoo.de me te mira

    46
  45. kosovare am

    was benötige ich für die deutsche stadtsbürgerschaft??????

    47
  46. Valerie am

    Ich hatte auch Probleme mit meiner Einbürgerung. Daraufhin habe ich an das Innenministerium in Baden Württemberg geschrieben und Ihnen meine Situation erklärt. Jetzt habe ich die doppelte Staatsbürgerschaft. Es ist wichtig, dass ihr euch über die rechtliche Situation in eurem Bundesland informiert, denn ist Tatsache, dass in vielen Ausländerbehörden eine Informationsfilterung stattfindet, d.h. viele nützliche Informationen werden nicht vollständig oder sogar gar nicht weitergeleitet. Also informiert euch über die Rechtslage in eurem Bundesland und wendet euch im Notfall an das Innenministerium in eurem Bundesland.

    Viele Grüße
    Valerie

    48
  47. Fatmir am

    E pershendes FADILIN se te gjitha shenimet jan shum te skata si ika pershkruar 1000%

    49
  48. Jon am

    “kosovare” , secilt person i duhej diqka tjeter prej Dokumentave, te kisha kshillu ma mir shko ne KVR apo Bürgerhaus apo si e quan ti, dhe informov se qka te duhet ty personalisht se edhe po ndryshojn senet shpesh.

    “Hamiti” mire paska bo qe paska kry pun shpejt edhe bravo qe e ka lon E-mail-in per mu informu tek ai.
    Une i kam shkru Hamitit E-mail edhe ju kam lut me mu lajmru por nuk po lajmrohet, nashta ka stress veq kisha pas qef me dit se si me hjek shpejt nenshtetsin e Serbis ne Beograd.

    “Fadili” na ka majt gjith me informata, Bravo , i fort je njeri, Respekt.

    pershendetje Jon nga München

    50
  49. sem am

    Mirdita zotri hamit. edhe un deshta te pys diqka mbi humjen e nenshtetsies se kosoves, ku qe tre muaj e kam dorzuar ne kosov por nuk kam kurfar pergjegjje,deshta te pys ne qoft se shkon ndojkush prej vllaznive a mundet me bo pun ne prishtin pa u kon un,dhe sa koh zgjat procedura dhe pagesenku duhet me bo.

    Ju pershendes semi

    51
  50. Fadilil am

    Pershendetje Sem,

    per te ber kerkesen per humbje te nenshtesis se rebpublikes se kosoves duhesh me qen ti personalisht aty. Per me marr ket dokument, mundesh me autorizue dikon. Si e morra vesh ti kerkesen per humbje e paske ber.
    Ministria e puneve te brendshme esht “normal” e detyruar per te krye ket pune brenda 4 jave. Keshtu qi nuk pe kuptoj se pse nuk esht krye procedura e jote ende.
    Mendoj se esht krye, por ndashti ti vetem nuk e din.

    Shkruaje nje autorizim per dikon te aferm qi jeton ne kosove, bashkangjitja edhe ne kopje te leternjoftimit apo pasaportes. Thuje te autorizuarit tende qi te shkon ne Ministrin per Pune te Brendshme (te Sheshi i Skender Beut ne Prishtine) dhe te pyet atje per dokumentin tende, sepse Dokumenti per humbjen e nenshtesis leshohet nga Ministria per Pune te brendshme. Komuna nuk e leshon ket, komuna e ka rolin vetem si “Post” sa i perket ksaj procedure. Nese i ke derzue te gjitha dukumentat qi jan parashikue, besoj se dukumenti yte esht gati, dhe nese esht krye, i autorizuari yte duhet te ben pagesen prej 150 euro dhe mundet te merr dokumentin nga Ministria per Pune te brendshme.

    Pershendetje shume,

    Fadili

    P.S. Te lutem na tregon, kur te merr dokumentin.

    52
  51. sem am

    Mirdita fadil falimnderit per pergjegjjen por un me kerkesen qe e kom bo, kish qen vllavi i jem ne prishtin po ata i kishin thon, se gjaja un kur i kom dorzu dukumentacionin e kom dorzu me kopjen e pasaportes se serbies se te kosoves nuk kam pas por kur i kom dorzu pse nuk um kan thon te kumunes se nuk bo e tasht nuk di qka me bo un pasaoort nuk kom te kosoves e ata ikishin thón duhet me nxjerr,po ti qe ke mundsi me trgu se ku e ke maren ne ministrien e punve te mrendshme apo ku se da po thojn ipen tjeter kun a ma ku mujn mu kon dukumentacijoni ijem ne ministri apo ku se ti kishe shkru gjaja se asht ne objektin ku u kon kosovarja ama dukumentet ku mujn mu kon.me pershendetje nga SEMI SEMI:

    53
  52. flora am

    mirdita an alle ich brauche eure rat….bin 21 jahre leben seit 19 jahren in Deutschland und habe erst 2001 die Papiere bekommen Aufenthalserlaubnis..jezt sind 2 jahre her habe Niederlassungserlaubnis bekommen…habe hier die Schule abgeschlossen bin jezt in einer Ausbildung.ich habe mein antrag im juni gestellt,es heist ja man muss 8 jahre hier leben und die 8 jahre aufenthalstiltel haben`????das habe ich ja allles ich nur nicht jezt ob ich die einbürgerung bekommen.könnt ihr mir sagen ob das richtig ist???und stimmt???wie lauge dauert so eine einbürgerung ??????ich brauche ja keine test zu machen haben mir die behörden gesagt…meint ihr das das schneller geht mit der bearbeitung“`???ja und wie ist es für auszubildenen gibt es es da speziele Vorausseztung..ich brauche eure Hilfe wäre lieb von euch mir so fragen zu beandworten lg flora

    54
  53. Fadilil am

    Hallo Sem,

    ich hoffe du verstehst Deutsch, ich geh davon mal aus, sonst würde es ja mit der Einbürgerung nicht klappen.
    Auf dem folgenden Link kannst du ein Dokument vom Innenministerium herunterladen:

    http://www.mpb-ks.org/repository/docs/Procedura_e_fitimit_dhe_humbjes_se_shtetesise_se_Kosoves.pdf

    Darin ist auf Seite 7 beschrieben, welche Unterlagen man für die Ausbürgerung aus der kosovarischen Staatsangehörigkeit benötigt. Man braucht zwar eine Fotokopie des Personalausweises, nicht jedoch eine Kopie des Reisepasses.
    Hast du zumindest eine Kopie deines Personalausweises reigelegt? (das ist denke ich das mindeste). Falls du nur eine Kopie vom serbischen Pass mitreingelegt hast, und keine Kopie des kosovarischen Reisepasses oder des kosov. Personalausweises, dann ist die Reaktion von Prishtina (denke ich) zu verstehen, denn woher sollen die den dann wissen, dass du überhaupt die kosovarische Staatsangehörigkeit besitzt. Ohne kosov. Pass oder Personalausweis kannst du das nicht nachweisen. Geburtsurkunden etc. bringen auch nichts, denn die bleiben gleich, unabhängig von der Staatsangehörigkeit.

    Hier die Adresse vom Innenministerium: Adresa e Ministrisë së Punëve të Brendshme:
    Bulevardi “Nëna Terezëâ? p.n. Objekti i Qeverisë, kati IX
    10000 Prishtinë, Republika e Kosovës

    Die von den Gemeinden haben über Staatsangehörigkeitsfragen keine Ahnung, die schauen anhand des Formulars, welches du oben herunterladen kannst, ob dem Antrag alle Unterlagen beigelegt wurden und leiten es an das Innenministerium weiter, mehr tun sie nicht.

    Schau, dass du im Besitz eines Personalausweises kommst. Ansonsten weiß ich leider auch nicht weiter.

    Viele Grüße

    55
  54. Fadilil am

    Hallo Flora,

    also deine Einbürgerung kann gem. § 10 StaG. erfolgen.
    Du brauchst 8 Jahre gewöhnlichen Aufenthalt, hast du ja. Alle anderen Voraussetzungen dürftest du auch erfüllen. Da du einen deutschen Schulabschluss hast, brauchst du weder einen Deutsch- noch den Einbürgerugstest zu machen. Ich hoffe du hast nicht irgendwelche Straftaten begangen, die einer Einbürgerung entgegenstehen würden. Ansonsten müsste es klappen. Ob du Auszubildende bist oder nicht, spielt keine Rolle. Es geht darum, ob du deinen Lebensunterhalt sicherstellen kannst oder nicht, dazu wird man auch auf die Lohneinkünfte deiner Eltern schauen müssen, da dein Azubi-Gehalt wahrscheinlich nicht ausreicht.
    Wie lange das dauert, hängt von den beteiligten Behörden ab. Man kann das nie sagen, ist von Behörde zur Behörde unterschiedlich. Normalerweise dauerst sowas 3 bis 6 Monate.
    Dein Antrag liegt schon sei Juni vor, langsam solltest du deine Einbürgerungszusicherung erhalten. Ich würde am besten man nachfragen, inwieweit sie diese Angelegenheit bearbeitet haben.

    Viele Grüße aus Wiesbaden

    56
  55. Fadilil am

    Hallo, ich bin‘s nochmal.

    Für alle, die es nicht wissen…
    …Wenn jemand von euch wissen möchte, ob sein beantragter kosovarischer Personalausweis oder Reisepass fertig ist, dann kann er unter folgendem Link seinen Vor- und Familiennamen eingeben, und anhand seiner Personalnummer und seiner Gemeinde vergleichen, ob sein Personalausweis bzw. Reisepass fertig ist.

    http://www.rks-gov.net/sq-AL/Pages/ListaDokumenteve.aspx

    Viele Grüße

    57
    • Dreni am

      Hallo Fadil ,u mundova me shique per nje te njofshem timin a ju ka ber pasaporta gati por spo mundem se po thot jepja numrin personal e jo emrin e mbiemrin dhe komunen.
      tung klm

      58
  56. Bashkimi am

    Mir dita shoqri une e kam nje pytje per shlyrjen e nenshtetsis te Kosoves e kam ndermen me shku ne kosov por nuk e di qfar dokumenta um nevoiten me i marr me vete ne Kosov qe me mujt me kry ket pun meniher ju lutem kush e ka ba ket pun me tregoni qka um nevoitet prej Gjermonis me marr per ne kosov faleminderes nga Bashkimi München.

    59
  57. sem am

    ju pershendes sem pra deshta ti pergjigjna bashkimit per dukumenta se qka duhet me pas prej gjermanies .se pari duhesh me maren ni zojgnis fyrung prej kumunes,ni beshtetigung prej financamtit qe nuk i ki borgj shtetit dhe nja te vendbanimit qe to tria imerr me vete.dhe te tjerat i mer ne kosov,po kur te shkojsh ne kosov, shko piksepari ne kumun edhe ata ti japin kopjet se qka duhesh me nxjerr,dhe kur ti kompletoj i qon i dorzon ne komun dhe mas nja dy ose tre mujve te kthehen,un e kam mar qe dy jav dhe tash e kom marr nenshtetsien.po mos harro
    qato trija qka i mer ne gjermani duhesh mej perkthy ne kosov. tun nga semi.

    60
  58. Jon am

    Hej Sem

    Ti qe e more nenshtetsin a u dasht perveq Entlassung nga Kosoves edhe Entlassung nga Serbia ???

    grüss Jon

    61
  59. sem am

    Pershendetje. Jon

    un e lexova letren tonde jon,ather per neve ktu ne baden wütenberg nuk na kerkohet humbja e nenshtetsies se serbies por vetum te kosoves.
    edhe kam prit 3 muj por me njoftsi ndoshta mundesh edhe ma shpejt,por mu nuk mu ka ngut
    TUNG NGA SEMI:

    62
  60. D .E RAVENSBURG (BADEN WßRTENBERG) am

    Pershendetje TE NRERUAR.!!!
    Duke i lexuar disa komentare – vendosa edhe une te shkruaj
    per problemin tim me organet gjermane ketu ne Ravensburg…
    ne dhjetorin e vitit 2004 bera lutjen per nenshtetesi gjermane,
    Na derguan ne disa provime te cilat i dhame me sukses-pastaj me kushtzoj LANDRASAMTI per dy vite e gjysem-qe te qlajmrohem me shkrim nga konsulata SERBE ne Stutgart…gje te cilen une nuk e bera fare.PAS ketyre dy vite e gjysem pasoj denimi me gjobe ne mua 2500euro…andaj u detyrova ta marr nje avokat shum te fort i cili e vazhdoje proceduren time deri ne fund ku per mes tij une me familje e fitova nenshtetsin GJERMANE!!! ne JANAR te vitit 2009,duke me shlyer vete shteti gjerman nga nenshtetesia e asaj kohe JUGOSLLAVE.Kurse ne dhjetor te vitit 2009 Landrasamti me dergon nje leter ne te cilen kerkon qe ne qe kemi fituar nenshtetesi GJERMANE te shlyhemi me shkrim nga nenshtetesia e KOSOVES deri ne MAJ te vitit 2010.Per ndryshe do te pasojn denimet me gjoba prej 500 euro ederi ne maksimum…
    Ja me ca fjale te shkurtera se si sillen organet Gjermane me ne!!!
    ME RESPEKT NGA D.E ATA QE E LEXOJN… JANAR 2010.

    63
  61. xhemi am

    Mbramja e mir!, arsye e ime qe po ju shkruaj esht pak a shum ankes un kam leje qendrimi qe prej 15 mars 2000 punoj (fest) qe prej mars 2001, kam kryer gjitha kto provimet :einbürgerung test, certifikat deutsch. Gjuhen e flas relativisht mir me mir se vet kta bauert ne Bayern ndoshta nuk asht stil i mir keshtu te shprehem po kam arritur “kufirin e DURIMIT”!, me ka lindur Vajza me 11 shkurt 2008 qa d,m,th asht lind 1 muje 4 dit pa i ber Une 8 vite te plota me aufenthalt e keta tipat e bayernit nuk me ja kan dhan shtetesin gje qe me ben te shaj ket ligj te bayernit qa esht me e e keqja keta le qe me kerkojn mu shperngulje nga Kosova e serbia po te njejten i kerkojn edhe vajzes time ncuk,ncuk,ncuk ndoshta esht pak a shumedhe faji i jon qe nuk ndermarrim diqka kundra po te them te drejten ngadal po e humb interesin tash pak a shum mendoj se Un nuk jam ardh ktu te vdes !….,edhe sa i perket femijeve te mi perderi sa nje shtet qe i diskriminon edhe te sa po lindurit nuk do tju preferoja te kontribojn e te prezentojn e te behen e ardhmja e ketij shteti sorry qe po regoj keshtu po si e ceka me par kam arritur kufirin e Durimit,……………. pershendetje

    64
  62. sem am

    Mirmbrama zotri xhem
    Me sa e kuptova un semi ket padurimin tond jom takord edhe un me ju se ket problem e kam pas edhe un vet,se edhe mu me kan mungur 4 muaj por nuk ja kan dhon as vajzav e mija.por un desht ne ket problem,pak a shum me te ndihmu ne qoft se ti fmijen nuk i ke rigjistru kurkun,e ke ni mundsi me maren nenshtetsien per fmijen,se ke problem e ka pas edhe shoku i im dhe ja ka dal mes avokatit dhe sot e ka fmija i ati shokut.ti duhesh ni avokat me mar edhe 99 perqind ka me mar fmiju i yt, te fala nga semi.

    65
  63. Jon am

    Pershendetje njerz
    edhe une kam probleme te tilla si disa ketu p.sh. tash e kam terhjek nenshtetsin e Kosoves dhe tash ma kan dhan keta ne München nji Reiseausweisersatz per deri sa ta mar Deutsch, puna se Pasaporten e Kosoves me eshte dasht me dorzu ne Ministri ne Kosove! , dhe po presim terhjekjen prej Serbis qe veq e kam bo lutjen per terhjekje ne Beograd ( Gusht 2009 ), te njejten kohe keta e KVR-it i kan qu Dokumentat ne Regierung von Oberbayern me e shqyrtu punen time se a eshte e mundshme edhe pa u kthy pergjegjeja prej Beogradit me ma dhon mu nenshtetsin sipas ligjit “Ermessenseinbürgerung § 8 StAG.” , tash po pres se qka po thoj ata, nese thojn jo ateher duhet me prit pergjegjien prej Serbis!

    e ty “Xhemi” dhe “Semi”
    mua me kan mungu 8 muj por djalit tim ja kan dhan Deutsch, mandej kam bisedu me disa lidhje me kete pun , ata than se Beamte vendos se a munet aj femi mu bo Deutsch edhe pse nuk i ka bo 8 vjet, Beamta po i kshyrke se sa te intergruar jan Prinderit ose ne varet se qfar emri ja le femive, pershembell nese eshte nji emer i veqant si pershembell nji Kosovar ka shku me ja shkru emrin djalit “Drin” (deusch i bjen Mrena)dhe Beamte i ka than ky emer nuk po tingllon si Emer dhe ju ka lut me mendu edhe nji her , ai ka shku nesrit prap dhe i ka than se eshte mendu dhe don prap se pra kete Emer, normal ai Beamte menzi qe e ka bind kete bile me ja shtu nji -I , “Drini” , por ai sjelljet i ka bo ashtu keq qe edhe djalit tina nuk ja dhan Deutsch se i kan mungu 3 muj, e tani ka shku u perla prap me ta, Ju lutem keshtu nuk funksionon ketu, gjth me sjellje te Fabrikes apo te Baustelles! pershendetje Jon

    66
  64. xhemi am

    Flm per keto pergjigjje,shiko sq i perket integrimit gjerat qe jan te mira i kam pervetsuar….
    E une nese behem shtetas Gjerman prap do mbes Gjerman me prejardhje Kosovare.E vajza ime nuk ka emer qe ka ni d,m,th:DER;DRITARE;MUR e tjera gjerash po emer pak i panjohur per ta po nuk ka kurrfar d,m,th-enje te keqe e veq asaj kta vet kan emra te till si psh kam degjuar me heret si jan kta aktoret e tyre kan emra ekzotik qe jan te diskutushem ok ne jem njerez te thjesht kuptohet po pak korrektesi nuk ishte keq. e javet e fundit te vitit te kaluar kam qen ne Ausländeramt per vete kam then ok kam pas fatin edhe pse nuk jam i pajtimit me kto gjera po thash po pres e per vajzen time dua nje te dhen sa me te shpejt e ket pergjigje mora kur ti ban ajo 8 vite ketu mundemi me i dhen shtetesin edhe nje vajza ime nuk asht e regjistruar kund veq ktu., e ne serbi soorry nuk vje ne shprehje e si thojm na edhe pik. pra nashta sjan kto sjellje si thuani JU JON :(Ju lutem keshtu nuk funksionon ketu, gjth me sjellje te Fabrikes apo te Baustelles!)

    67
  65. zarife am

    pasapotu aç

    68
  66. nita am

    ju pershendes nga bayerni une e kam nje problem e kam ber kerkesen per neneshtetsin gjermane dhe kam fituar ne janar 2010 Einbürgeruszusicherung dhe me kan kerkuar qe te qlajmrohem nga kosova dhe nga serbija .tash nuk po di qka te bej a te pres hala edhe ket vit sdi si tja bej ,ju lutem nese din dikush diqka me tregoni …. tung

    69
  67. k.s am

    Mirmbrama Nita
    Neqoft se e doni mashpejt me mar nenshtetsien gjermane,prandaj duhet te shkoni ne kosov me Einbürgeruszusicherung,dhe ti dorzoni ne kosov se tash edhe atje sa te pritni ma keq me duket asht,per at arsyje se ma von ndodh qe duhet edhe ma gjat me prit e tashti,pret vetum 2 muaj.e per te serbies mundesh me mar ni avokat si doni mja arrit qellimin sa ma shpejt pa e prish te serbies………tung

    70
  68. xhemi am

    pytje a din kush qa asht ni “PETICION” edhe si funksiono kjo,dhe a ja vlen ????????????

    71
  69. Arbër am

    Edhe unë e mora këtë ‘einbürgerungszusicherung’ në Bayern. Njëjtë edhe mua si çdo tjetri më kërkohet nënshtetësia e Kosovës si dhe si shkruan aty: serbischen-montenegrinischen StA. ßfarë kontrasti: e para ky shtet nuk ekziston më si dhe Gjermania kinse e ka njohur shtetin e republikës së Kosovës. Sa i përket nënshtetësisë së Kosovës, mendoj se nuk është problem të kryhet. Sa i përket nënshtetësisë së shkinisë, nuk besoj se ka gjasa që kjo të arrihet nga konsulata në Muenchen.

    1.A di dikush të më tregoj se sa paguan këtu në Muenchen, vetëm për ta bërë kërkesën për çlajmërim nga nënshtetësia e shkinisë?
    2.A duhet kaluar pastaj patjetër dy vjet që KVR në Muenchen ta marrë këtë parasysh se nuk mund ta marrësh çlajmërimin nga nënshtetësia e shkinisë.
    3.A është e sigurtë se kjo do të mirret parasysh nga KVR?
    4. Pas kalimit të kohës dy vjeçare të ‘einbürgerungszusicherung’, duhet prape procedura prej fillimit apo?

    5.A e di dikush a ka kompetenca ambasadori i Kosoves ta ngrite kete çështje te organet gjermane?
    6. Pse vetëm në 4 Bundeslande vlen lirimi vetëm nga nënshtetësia e Kosovës? Pse nuk vlen ky ligj edhe në Bayern?

    Unë e kam në plan të pres deri sa kjo e fundit të hiqet (pra nështetësia e shkinisë) edhe pse jam i vetëdijshëm se kjo do të zgjasë shumë, pasi nuk ka kush të mirret me këtë gjë. Ambasada e Kosovës është vendosur më duket në Berlin, por nuk di a i preokupon ata ky problem, që kanë bashkëatdhetarët e tyre.
    …Më shumë jam i zhgënjyer me institucionet e Kosovës, që nuk interesohen me qytetarët e tyre se sa me këta të huajt të cilët si zakonisht nuk po na bëjnë hesap – neve po edhe shtetin e Kosovës!

    72
  70. Veli am

    Hallo zusammen,

    Ich komme aus Bayern und habe alles versucht um die Deutsche Staatsbürgerschaft zu bekommen. Einbürgerungszusicherung habe ich schon seit langem aber ich soll mich aus dem Kosovo und aus Serbien abmelden. Ich habe danach sofort einen Rechtsanwalt genommen und jetzt gehts bald vor Gericht.Falls ich die Deutsche Staatsbürgerschaft per Gericht erzwingen kann werde ich mich bald melden ok.
    Ein Apell an alle lasst eucht nicht einschüchtern vom Landtratsamt wenn ihr die Bedingungen erfüllt können die garnix machen also wie gesagt Februar oder März ist Verhandlung ich gebe euch Bescheid

    Tung Kalofshit Mire Se Nervat mi kan shkatrrue qeky Landratsamt.

    Veli

    73
  71. mister am

    une nkam nje pytje nga ju komentues te nderuar nese din ndokush nga ju pasi qe kam dorzu dok. per qlajmrim ne konzulat aka mundesi me pershpejtu proceduren pershendetje

    74
  72. Dili am

    A e din kush, se sa zgjate procedura per humbjen te shtetesis te Kosoves dhe ku muj me thirr per me vete se a esht ba gati?
    I kam dorzue ne Komune ne Prishtine, po ata sen nuk po din me me tregue. A ka naj numer direkt te zyra e shtetsis?

    Ju falimenderoj shume

    75
  73. Veli am

    An alle meine Landsleute Kosovo Albaner/in die wo in Bayern Leben

    Bin gerade im Klagestreit gegen den Freistaat Bayern wegen der Ausbürgerung aus dem serbischen Staat.
    Ich hab dene erklärt das ich keine Ausbürgerung vom serbischen Staat bekomme weil serbien keine kosovo albaner ausbürgert. Mein Rechtsanwalt hat mir geraten ich soll dringend Leute finden die das selbe Problem haben wie ich. Die wo die Deutsche Staatsbürgerschaft beantragt haben und sie nicht bekommen haben weil sie sich von Serbien ausbürgern müssen.Ein HILFERUF an alle Kosovo Albaner/in die in Bayern Leben meldet euch bei mir denn nur wir gemeinsam mit Zeugen aussagen können wir dieses Gesetz wie in Baden Würtemberg kippen.Sprich ich brauche Zeugen die Bereit sind Aussagen zu machen denen es genau so geht wie mir die wo die Ausbürgerung nicht von Serbien bekommen. Meldet euch einfach bei mir auf meine Email Adresse: sadi_veli@hotmail.de
    Ihr habt keinerlei Nachteile dadurch ich bin Bereit auch euch zu Helfen als Zeuge oder sonstiges Meldet euch einfach

    Grüße

    Veli

    76
  74. mendi am

    mirdita te gjithve edhe une e kam nje pytje nese din dikush mu pergjegj e kam mendjen me dorzu per nenshtesi gjermane po momentalisht e kam pasaportin serbe po kam ndegju qe dederi me 30 12 2010 kemi drejt me ket pasaport me udhtu ather duhem ose me mar te ks ose te serbis biometrik tash po lexoj ktu qe duhet edhe nga ks mu shlajmru edhe nga serbija nese nuk vlen pasaporti jem ne 2011 qka kom mu shlajmru une spi kuptoj kto sende qysh po shkojn ktu

    77
  75. Fadili am

    Ti se Kosovar je i detyrum ta humb shtetsin kosover ne krejt Bundesländer te gjermanis. Shumica e Bundesländer, si pershembull Bayern e lypin edhe humbjen e shtetis te serbise.

    Fjala esht per humbje te shtesis, jo te pasaportes. Pasaporta e nje shteti nuk do me than qi e ke shtetsin e ati shteti. Dhe skadimi i nje pasaporte nuk domethan qi nuk e ke ma shtetsin e keti shteti.

    Pra ne qoft se jeton ne Bayern, pa marr parsyesh se a ke pasaport te serbise, apo a ka skadue ajo, ti duhesh te qlajmroesh.

    Te pershendes

    78
  76. Veli am

    Hej Fadil

    du sagst so leicht abmelden aus dem serbischen und aus kosova. So leicht ist eine Abmeldung nicht aus serbien ausser du bezahlst schmiergelder in tausende von Euro.Und wer garantiert das diese Abmeldungen ECHT sind keiner also ist das sinnlos.Fadil es ist Bewiesen worden das viele Dokumente gefälscht sind. Leute wer aus Bayern kommt und kriegt die Abmeldung nicht aus dem serbischen Staat Bitte meldet euch bei mir ich brauche Zeugen das die Serben uns Abzocken wollen sonst nichts.Euch wird nichts passieren wir alle müssen uns gegen diese Räuberische Erpressungen und Abzocker aus Serbien wehren Falls ihr Hilfe braucht schreibt mir einfach auf sadi_veli@hotmail.de

    Ciao Veli

    79
  77. Majlinda am

    hallo an alle,

    also ich hab das gleich problem.
    Erstmal kompliment an Fadil das ist echt klasse das du dich so auskennst echt respekt.

    Und fadil meinst du das in Bayern sich das auch ändern wird?
    Wurdet ihr auch über politik ausgefragt obwohl ihr hier geboren seit also soo ein schmarn echt?
    ich dachte man muss nur ein deutschtest machen nach einem deutschkurs für die die kein deutsch können. Wir war das bei euch ?

    80
  78. Fadili am

    Hi Majlinda,

    ich denke, dass auch Bayern früher oder später das Verlangen nach der Entlassung aus der serbischen StA für Kosovaren aufgeben wird.
    Da du jedoch eine Frau bist, könntest du dich um eine Entlassung aus der serbischen StA bemühen. Das wird dich zwar etwas kosten, aber möglicherweise bekommst du die Entlassung.
    Nur bei Männern ist das auf legaler Weise ein Problem, denn Männer müssen vorher den serbischen Militätdienst absolviert haben, ehe sie eine Entlassung bekommen können. Und welcher Kosovare hat schon den serb. Militätdienst absolviert?

    Was die Frage mit dem Deutschtest betrifft, ist folgendes zu beachten:
    Wenn du mind. einen Hauptschulabschluss nachweisen kannst bzw. mind. 4 Jahre eine deutsche Schule mit Versetzung in die nächsthöhere Klasse besucht hast, dann brauchst du keinen Deutschtest machen, damit meine ich den Sprachtest.
    Dann gibt es noch den Einbürgerungstest (seit 01.09.2008)(nicht Sprachtest sondern Kenntnisse der Rechts- und Gesellschaftsordnung und der Lebensverhältnisse in Deutschland, auch politische Fragen)
    Wenn du aber einen Hauptschulabschluss hast, dann brauchst du auch diesen nicht zu machen, da die erforderlichen Kenntnisse ohne weiteres unterstellt werden.

    Gruß,

    Fadil

    81
  79. Veli am

    Hallo Leute

    wer aus Bayern kommt und keine Abmeldung aus der serbischen Staatsbürgerschaft bekommt bitte bei mir melden wir werden gegen den Freistaat Bayern kämpfen der uns Steine in den Weg legt.Schreibt mir ne Mail sadi_veli@hotmail.de

    Tung

    82
  80. Justin am

    Ich habe die Einbürgerungszusicherung erhalten. Die kosovarische Entlassungsurkunde habe ich abgegeben. Jetzt verlangt das Landratsamt auch die serbische Entlassungsurkunde. Ein Vorsprechen beim serbischen Konsulat ergab, dass ich Folgendes einreichen muss:

    1. Auszug aus Geburtenregister
    Hierfür soll ich als Kosovare in Serbien eine Geburtsurkunde ausstellen lassen. Es kann doch nicht sein, dass Serbien und auch Kosovo als zwei unabhängige Staaten für die selbe Person Geburtsurkunden ausstellen. Ich bin im Kosovo geboren und die legale Behörde für die Ausstellung der Entlassungsurkunde ist das Innenministerium von Prishtina. Die Original-Familienstammbücher liegen in der Gemeinde meiner Geburtstadt. Wie kann Serbien Geburtsurkunden auf legale Weise erstellen?

    2. Originalnachweis über die Staatsbürgerschaft Serbiens
    Obwohl ich kein Serbe bin, muss ich den Nachweis über die serbische Staatsbürgerschaft erbringen. Ich bin ein Kosovoalbaner. Warum soll ich die serbische Staastbürgerschaft nachweisen, wenn Kosovo seit 2 Jahren als unabhängiger Staat – auch von Deutschland – anerkannt wurde.

    3. Kurzer Lebenslauf verfasst in serbischer Sprache
    Da ich der serbischen Sprache nicht mächtig bin, muss ich mittels Dolmetscher und zusätzlichen Kosten einen Lebenslauf in serbischer Sprache erstellen lassen. Wie man weiß, bekommen alle Kosovaren, die den Wehrdienst nicht abgeleistet haben sowieso keine Enlassungsurkunde. Der Krieg darf nicht vergessen werden.

    4. Kosten
    Die Kosten für die Entlassung aus der serbischen Staatsbürgerschaft betragen 437 € + Übersetzungskosten und Kosten für die Einholung der Unterlagen zu Punkt 1 + 2. Ich habe bereits viel Geld für die Entlassung aus dem kosovarischen Staatsdienst bezahlt und werde jetzt erneut zur Kasse gebeten.

    5. UNMIK-Unterlagen
    Serbien akzeptiert keine UNMIK- und kosovarischen Unterlagen.

    Gibt es einen Anwalt den ich beauftragen kann, dass mir die rechtmäßige, deutsche Staatangehörigkeit zugesprochen wird. Wer kann helfen? Natürlich gegen Bezahlung.

    Vielen Dank im Voraus.

    83
  81. Fadil am

    1. Möglichkeit

    Es gibt serbische Anwälte, die sich um deine Entlassung aus der serbischen StA kümmern. Kosten etwa 800 bis 1000 Euro.

    2. Möglichkeit

    Du verlangst die Einbürgerung ohne die Entlassung aus der serbischen StA. Die Ausländerbehörde wird das natürlich ablehnen. Du verklagst die Ausländerbehörde. Es gibt einen guten Rechtsanwalt in Ulm, der in einem ähnlichen Fall vor dem BadenWürttembergischen Verwaltungshof gewonnen hat. Seit dem brauchen Bürger aus BadenWürttemberg keine Entlassung aus der serbischen StA einzuholen.
    Natürlich gibt es keine Garantie, dass das auch in Bayern klappt.

    3. Möglichkeit

    Bayern verlassen und nach BadenWürttemberg oder Hessen hinziehen.

    Viele Grüße und viel Erfolg.

    84
  82. toni am

    hallo,ich hab mal ne frage an fadil,der anscheinend sehr gut bescheid weiß. :)
    ich habe jetzt meine einbürgerungszusicherung bekommen und möchte so schnell wie möglich nach kosovo und mich dort ausbürgern lassen.ich habe jedoch keinen kosovarischen pass,könnte ich mich auch nur mit kosovarischen personalausweis ausbürgern.brauch ich denn auch wirklich ein Führungszeugnis aus deustchland und eine bestätigung vom finanzamt das ich dem staat nichts schulde sowie auch eine meldebescheinigung,die ich dann ins albanische übersetzten muss.

    85
  83. Fadil am

    Hallo Toni,

    aus Deutschland mitnehmen musst du drei Sachen: Einbürgerunszusicherung, Meldebesätigung (erhälst du beim Einwohnermeledamt, wird i.d.R. sofort ausgestellt), und eigentlich Führungszeugnis (beim Einwohnermeldeamt zu beantragen, kommt mit der Post in 7 bis 10 Tagen). Vom deutschen Finanzamt brauchst du nichts, keine Ahnung wie manche auf die Idee gekommen sind. Beim Führungszeugnis sage ich eigentlich, weil ich gehört habe, dass es bei manchen auch ohne funktioniert hat. Ich würde es aber nicht riskieren und es besser gleich besorgen, habe ich auch so gemacht.

    Im Kosovo musst du besorgen:
    1) Geburtsurkunde,
    2) Fotokopie vom Personalausweis, Pass brauchst du nicht, ich nehme an du hast noch den jugoslawischen Pass, spielt keine Rolle.
    3) Meldebestätigung deines Wohnortes im Kosovo (e merr te Bashksia Lokale).
    4) Bestätigung, dass du dem Staat keine Steuern schuldest,
    – eine von der Kommune bzw. Gemeinde deines Wohnortes (es wird besätigt, dass du keine Grundsteuern
    schuldest, Steuern auf Grundstücke, Wohnungen etc, wenn ihr die nicht bezahlt habt, fürchte ich, dass du
    das zunächst bezahlen musst, ehe du die Bestätigung bekommst) und
    – die andere vom Finanzamt (Administrata Tatimore e Kosoves), die bestätigt, dass do sonst alle deine
    steuerrechtlichen Pflichten erfüllt hast. Administrata Tatimore e Kosoves ist in Prishtina, neben der
    Skanderbeg Statue zu finden.
    In der Regel erhälst du beide Bestätigungen am gleichen Tag. Bei Adminstrata Tatimore musst du vor 10:00 Uhr morgens hingehen, dann bekommst du es noch am Nachmittag. Du benötigst eine Kopie deines Personalausweises und die Meldebestätigung vom Wohnort in Kosovo für die Beantragung dieser Bestätigung.
    5) Bestätigung vom “Qendra per pune Sociale”, dass du keine Unterhaltsverpflichtungen leisten musst oder sowas.
    (Bekommst du auch am gleichen Tag, das Büro findest du in Prishtina, Rruga UCK, Nummer weiß ich leider nicht, “Ministria e Punes dhe Mireqenies Sociale”.)
    6) Bestätigung vom Gericht “Gjykata Kommunale” deines Wohnortes, dass du nichts verbrochen hast, also ein kosovarisches Führungszeugnis. (In der Regel erhält man diese einen Tag, nachdem man sie beantragt hat, da das Gericht zunächst prüfen muss, ob du auch wirklich unschuldig bist).

    Ja das war es eigentlich. Du kannst jemanden im Kosovo damit beauftragen schon mal die einzelenen Verwaltungsgebäuden aufzusuchen und für dich die Unterlagen zu besorgen. Das sollte kein Problem sein, habe ich auch so gemacht. Eventuell musst du bei der Abholung, wie zum Beispiel beim Gericht persönlich erscheinen.

    Du musst aber persönlich den Entlassungsantrag stellen. Wenn du aus Prishtina bist, dann machst du es natürlich in Prishtina. Wenn du aus einer anderen Stadt bist, dann würde ich es dennoch empfehlen den Antrag in Prishtina zu stellen, wenn es dir eilig ist. Du bist ja sowieso in Prishtina, um zum Beispiel die Bestätigung von “Administrata Tatimore” zu holen, dann kannst du auch gleich dort den Antrag stellen.
    Der Vorteil ist, dass die Beamten der Kommune in Prishtina fast täglich einmal zur Einbürgerungsbehörde laufen und dort die neuen Anträge abgeben. Bei einer anderen Stadt geht das natürlich nicht, die werden die Sachen mit der Post oder hauseigenen Post schicken, dauert halt etwas länger.

    Ich hoffe ich konnte dir helfen. Viel Glück weiterhin.

    Fadil

    86
  84. toni am

    danke du hast mir sehr weitergeholfen fadil,
    mehr als personen die direkt vor ort sind,danke nochmals!!!
    toni

    87
  85. Agimi am

    Hallo Fadil.Te njejtin problem e kam edhe un si te gjith shqiptaret qe jetojn ne Bayern,puna e entlassung.AH ka najfar shance me at Advokati e ulmit me terjek entlasung prej Serbie edhe pse un jetoj ne Bayern.ju pershendes.

    88
  86. Behar am

    Hallo Fadil,

    du scheinst dich mit dem Thema sehr gut auszukennen etc etc.

    Ich benötige die Entlassungsurkunde aus dem Kosova und hatte jetzt während des Urlaubs grosse Probleme mit den Behörden in Kosov(Ferizaj):
    -sehr voll
    -sehr unfreundlich-
    -zu bestimmten tageszeiten haben die nur unter Polizeischutz gearbeitet

    Das ganze hat in Ferizaj stattgefunden und ich selbst wohne in Hamburg.

    Ich konnte dennoch nix erreichen….nicht mal den Antrag stellen, weil ein spruch heisst: “lypshin tamel te zogit”….Ich hatte eine deutsche Urkunde(weil ich hier geboren bin)…. UND nur weil sie keine INTERNATIONALE URKUNDE wurde der antrag nicht bearbeitet, obwohl ich bereit war die Urkunde in jeder offiziellen Sprache zu übersetzen.

    MEINE FRAGE IST NUN:

    Kannst du mir helfen den wisch zubesorgen???….Kosten, vollmacht etc etc kein Problem.

    Ansonsten vielleicht jemand anderes aus dem Forum der hier und da connection hat, weil ohne Beziehung bekommst du nicht mal ein makiato….zumindest nicht in Ferizaj.

    Ich bin für jede Hilfe sehr dankbar

    Tung

    Behar

    Behari@gmx.de

    89
  87. Behar am

    Fadil nochwas zu deinem Posting vom 28 Mai

    Gerade diese Sachen die man unten besorgen muss, sind das grosse Problem. Du musst wohl grosses Glück gehabt haben oder jemanden unten kennen der sich damit gut auskennt.

    Das Führungszeugniss aus Deutschland hat man mir zumindest nicht verlangt….nur ein Führungszeugniss aus Kosov das nur 6 Monate gültig ist.

    Die veräppeln da uns “ausländischen” Albaner.

    Melde dich per Email bitte oder ein anderer hier in Forum der mir helfen kann.

    In Ferizaj herrscht bei den Behörden noch richtig Chaos.

    Gruss

    90
  88. Regina am

    Wieso kriegt man den serbischen pass so schwer los?? Ich kenne Leute die hier seit 20 Jahren wohnen und eig eingebürgert werden können , aber die kriegen den serbischen pass nicht los und alles scheitert am serbischen konsulat…

    91
  89. Xhafer am

    Hallo an alle in bayern lebenden albanern aus der kosova,
    hat jemand schon eingebürgert ohne die Entlassung aus der serbischen staatsbürgerschaft?! Wie wird man das los, die serben erkennen keine Unterlagen aus dem Kosovo, wie soll denn das gehen?!! Hat sich jemand damit erfolg gehabt!

    Und an Veli, der anfang des Jahres geschrieben hat, wollte ich gerne wissen, ob er die Einbürgerung über das Gericht erzwugen hat, da er sich vor Gericht ziehen wollte?!!
    Wäre sehr schön, wenn er uns informieren könnte, ob er das geschaft hat, oder wie weit er vorangekommen ist!

    Schöne Grüße
    xhafer

    92
  90. Veton Berisha am

    Ich habe auch das selbe problem wie alle Kosovaren, wohne in Bayern-Freising und wurde mir gesagt dass wenn ich keine entlassung bekomme muss ich per gericht in Belgrad versuchen und falls es nicht klappt dann bekomme ich die Deutsche staatsbürgerschaft, ich verstehe nicht warum ich so viel geld ausgeben muss und lange warten muss und am ende bekomme ich trotzdem ohn die entlassung.

    93
  91. malush am

    te nderuer bashkadhetar,une kam tash problem si ta hjeki nenshtetesin e Kosoves ,se te Serbis e kam krye neper mjet ni Avukati,mos e din naj kush naj avukat te Kosoves qe te ndihmon per me e hjek nenshtetsi e Kosoves.

    94
  92. Xhafer am

    Tung Malush!
    Po a na tregon se si e ke heq shtetesine e Serbise, nepermjet cilit Avokat dhe sa te ka kushtue! A mundesh me ma dergue emrin dhe adresen e atij avokatit?!
    Sa per te Kosoves lesoje me lart se si mund ta heqesh, se e ka sqarue shume mire Fadili!

    Te pershendes sinqerisht nga Lindau Bodensee

    95
  93. Veli am

    Hallo Leute

    Also ich habe ein Gerichtsverfahren gehabt beim Verwaltungsgericht Augsburg. Ich wollte es ohne die Abmeldung aus Serbien die Deutsche Staatsbürgerschaft. Habe leider verloren vor Gericht. Richter Aussage ich muss es versuchen viele Kosovo Albaner kriegen die Entlassung aus Serbien (ja sicher kriegen sie es wenn sie tausende von Euros bezahlen) Jetzt habe ich die Geburtsurkunde und Staatsangehörigkeitnachweis über einen gewissen Mile Krstic besorgen lassen (Kosten 520 Euro). Jetzt bald stelle ich den Antrag auf Entlassung aus Serbien. Einen Vorteil habe ich das ich vor Gericht gezogen bin, falls ich eine Ablehnung von Serbien kriege das ich keine Bundeswehr gemacht habe kriege ich automatisch die Deutsche Staatsbürgerschaft. Der Witz ist ich brauche aber aus Kosova aber auch eine Negativ Bescheinigung das ich keine Kosovare bin. In Bayern ticken halt die Uhren anders.
    Also spart euch das Geld vor Gericht. Vor Gericht kann mann nur gewinnen wenn sich alle Albaner zusammen tun und das schildern die wo es auch versucht haben und nicht die Abmeldung von Serbien bekommen haben.

    In diesem Sinne

    Ciao Veli

    96
  94. emi am

    Glücklicherweise wurde bei mir darauf verzichtet (aber erst nach 3,5 Jahren) eine Entlassung aus Serbien zu vorzulegen. Das hat mir natürlich viel Geld und Nerven erspart (es ist ja eigentlich sowieso so gut wie unmöglich). Habe aber vorher bei einer Anwältin in Serbien eine Kostenanfrage gemacht. Nachdem sie mir mitteilte, daß es wohl mehrere Tausend !! Euro kosten würde (serbisches Gericht usw.), aber selbst dann nicht unbedingt eine Entlassungsurkunde aus Serbien ausgestellt wird, hat man mir diese Qual erlassen. Dies habe ich dann schriftlich zum Amt gebracht. Denke aber, daß ich hier eine der wenigen Ausnahmen in Bayern bin.
    Jetzt muß ich noch eine Entlassungsurkunde aus Kosovo vorlegen, hoffe daß das etwas einfacher ist. Dazu brauche ich 7 Dokumente aus Kosovo, danach kann man hier in Deutschland beim Konsulat die Entlassung beantragen.
    Werde wieder berichten, wenn ich hier weiter gekommen bin.

    Grüße
    Emi

    97
  95. xhemi am

    NJEREZ KAM SHKRUAR DO KAOH ME HERET NE KET FAQE!, KAM PAS DISA ANKESA SI GJITH SHQIPTARET NE BAYERN. RRETH QESHTJES SE SHTETESIMIT rastesisht kam gjetur ket link a di kush se a na ndihmo nje shkres “PETICION” Petition
    aus Wikipedia, der freien Enzyklopädie
    Wechseln zu: Navigation, Suche

    Unterschriftensammlung für PetitionEine Petition (lat. petitio „Angriff“, „Ersuchen“) bezeichnet eine Eingabe (Ersuchen oder Beschwerde, veraltet auch Adresse[1]) an eine zuständige Behörde oder an eine Volksvertretung. Dabei kann grundsätzlich unterschieden werden zwischen Ersuchen, die auf die Regelung eines allgemeinen politischen Gegenstands zielen (z. B. den Beschluss oder die Änderung eines Gesetzes durch das Parlament, die Änderung einer Verfahrensweise in einer Behörde) und Beschwerden, die um Abhilfe eines individuell erfahrenen Unrechts (z. B. eine formal zwar zulässige, aber als unverhältnismäßig empfundene Behördenentscheidung) bitten. Der Einreicher einer Petition wird Petent genannt. Die Zulässigkeit von Petitionen ist ein allgemein anerkannter Bestandteil der demokratischen Grundrechte eines jeden Bürgers.

    Petitionsrecht [Bearbeiten]
    Als Petitionsrecht wird das Recht bezeichnet, eine Eingabe an alle Stellen und Ämter zu richten, angehört zu werden und in der Folge keinerlei Benachteiligungen befürchten zu müssen.

    Deutschland [Bearbeiten]
    In Deutschland ist das Petitionsrecht als Grundrecht in Art. 17 des deutschen Grundgesetzes (GG) festgeschrieben. Bitten und Beschwerden kann jedermann jederzeit schriftlich an den Petitionsausschuss des Deutschen Bundestages richten.

    Im Grundgesetz sind einschlägig:

    Artikel 17 GG − Regelung des Petitionsrechts
    Artikel 17
    Jedermann hat das Recht, sich einzeln oder in Gemeinschaft mit anderen schriftlich mit Bitten oder Beschwerden an die zuständigen Stellen und an die Volksvertretung zu wenden.
    Weiter einschlägig sind:

    Artikel 17a GG − Mögliche Einschränkung des Petitionsrechtes (Beamte müssen in Dienstsachen den Dienstweg einhalten; eingeschränktes Petitionsrecht für Wehr- und Ersatzdienstleistende)
    Artikel 45c GG – Petitionsausschuss des Deutschen Bundestages
    Eine Petition im Sinne des GG muss schriftlich erfolgen und den Absender erkennen lassen. Der Eingabesteller hat einen Anspruch darauf, dass seine Petition entgegengenommen und beschieden wird. Ihm muss jedoch lediglich das Ergebnis mitgeteilt werden, einen Anspruch auf eine Begründung gibt das Petitionsrecht nach der Rechtsprechung des Bundesverfassungsgerichts nicht.

    Am 22. April 1953 entschied dazu das Bundesverfassungsgericht (BVerfGE 2, 225- online):

    1.Das Grundrecht des Art. 17 GG verleiht demjenigen, der eine zulässige Petition einreicht, ein Recht darauf, daß die angegangene Stelle die Eingabe nicht nur entgegennimmt, sondern auch sachlich prüft und dem Petenten zum mindesten die Art der Erledigung schriftlich mitteilt.
    2.Wer auf eine zulässige Petition ordnungsgemäß beschieden ist, hat, wenn er die gleiche Petition nochmals bei der gleichen Stelle anbringt, grundsätzlich keinen Anspruch auf sachliche Prüfung und Bescheidung.
    Seit dem 1. September 2005 ist es möglich, Online-Petitionen über ein Internetformular beim Petitionsausschuss des Deutschen Bundestages einzureichen. Zugleich sind Öffentliche Petitionen eingeführt worden.

    Wird eine Petition innerhalb von 3 Wochen nach Eingang (bei öffentlichen Petitionen rechnet die Frist ab der Veröffentlichung im Internet) von 50.000 oder mehr Personen unterstützt, wird über sie im Regelfall im Petitionsausschuss öffentlich beraten. Der Petent wird zu dieser Beratung eingeladen und erhält Rederecht.[2]

    Auch die Landesverfassungen verbürgen das Petitionsrecht, z. B. Art. 115 der Bayerischen Verfassung. Die Eingabe an den Bundespräsidenten bezüglich einer vorzeitigen Entlassung aus der Haft nennt man Gnadengesuch.

    Daneben gibt es das sehr viel weniger beachtete Recht, sich an eine Behörde oder an eine andere „zuständige“ öffentliche Stelle zu wenden. Infrage kommt jede Behörde der staatlichen oder der mittelbaren staatlichen Verwaltung, also jede Behörde der Gebietskörperschaften (beispielsweise das Gesundheitsamt, das Schulamt oder die Ausländerbehörde) ebenso wie Sozialleistungsträger (Krankenkassen, Berufsgenossenschaften, Träger der Grundsicherung für Arbeitsuchende und dergl.) oder staatlich „Beliehene“ (etwa der TÜV oder die Dekra), aber auch politische Stellen, wie zum Beispiel der örtliche Bürgermeister, der Landrat oder die Staatskanzlei der Landesregierung.

    Setzt sich die jeweilige Stelle mit der Petition nicht auseinander, kann man dies auf dem Verwaltungsrechtsweg erzwingen.[3] Wird die Petition bei einer nicht zuständigen Stelle erhoben, muss sie an die zuständige Stelle weitergeleitet werden.

    NDOSHTA JA VLEN PERSHENDETJE TE GJITHVE Xhemi

    98
  96. xhemi am
    99
  97. Mevlyde am

    Hallo Leute,

    bin total verwirt war heute im Rathaus und wolte mich nur wegen der einbürgerung Infomiren .
    Da sagte der Mann ich habe nur noch Zwei Monate zeit meine Kosovarischen Pass zu beandragen weil mein Serbischer bald ungültig ist ich weiß garnicht was ich machen soll?? und wo ich den Antrag stellen soll kann mir einer helfen ???

    100
  98. Erik am

    Hallo,
    zu meiner Vorgeschichte: ich bin Ungar aus der Vojvodina (also auf Papier Serbe) und habe auch meine Einbürgerung beantragt. Nun wird von serbischer Seite von mir -wie von euch allen auch- verlangt, dass ich meinen Wehrdienst in Serbien absolviere. Dagegen habe ich geklagt, denke aber nicht, dass ich überhaupt chancen habe.
    Meine Einbürgerung wird nach §10 StaG durchgeführt.
    Zur erinnerung: STAG findet man hier http://www.gesetze-im-internet.de/bundesrecht/rustag/gesamt.pdf
    Die Weisungen hier: http://www.bmi.bund.de/SharedDocs/Standardartikel/DE/Themen/MigrationIntegration/Staatsang/VorlaeufigeAnwendungshinweise.html?nn=257720
    Den Urteil für Kosovo-Albaner finde man hier: http://www.bverwg.de/media/archive/5243.pdf

    Was ich aber total interessant finde: Ich war heute am Einwohnermeldeamt (in Niederbayern) und die Sachbearbeitering hat mir mitgeteilt, dass da ich nicht aus dem Kosovo stamme die Hinnahme einer Mehrstaatigkeit nicht möglich ist, wenn von mir eine Ableistung des Wehrdienstes verlangt wird. Wäre ich Kosovoalbaner, so hätte ich damit nach ihrer Aussage kein problem.

    Aber ich habe ein paar Fragen, die ich auch laut Einwohnermeldeamt prüfen muss:
    - Wie lange ist der Wehrdienst in Serbien überhaupt?
    - Muss man in Serbien den Wehrdienst ableisten, wenn man ein Kind hat? Wie kann ich mich vom Wehrdienst befreien? Reicht es nicht, wenn man die Landessprache nicht sprechen kann?
    - Ist ein Freikauf möglich (das wird im StaG und den dazu gehörenden Weisungen explizit erwähnt)?
    - Ist eine Befreiung möglich, wenn man studiert und älter als 27 Jahre ist (ab 27 Jahren bekommt man kein einfaches Resenje im München sondern muss dort einen Antrag in Richtung Belgrad abschicken)?
    - Wie alt muss man sein, um überhaupt eingezogen zu werden?

    Ich habe übrigens in einer ungarischen Zeitung gelesen, dass die Wehrpflicht in Serbien abgeschafft wird. Weiß dazu jemand mehr? In deutsch?

    Schöne Grüße

    Erik

    101
  99. Lona am

    Pershendetje tgjithve….

    edhe un si gjith shqipetaret tjer qe jetojn ne disapor kam nje problem me dokumentet….jetoj ne bremen dhe nje einbürgerungzusicherung e kam qe 6 muaj , gjat kesaj kohe mu ka desht me njxjer dokumente ne serbi(sepse ekam pasaporten jugoslaw) permes avokates dhe me ka kushtu kohe po ashtu edhe para 300 euro per dy dokumente….e kam dorzu dokumentet ne ambasad serbe ne hamburg per die Entlassungsurkunde aus serbien tash gjermani po e kerkon nga un edhe nje Entlassungsurkunde aus Kosovo vorlegen…..nuk po i kuptoj pse i kerkojn qe ti kem te dyja Entlasungsurkunden…i ka ndodh nje je e till edhe dikujt tjeter dhe si keni vepruar mund te ma thot kush????? pres pergjitheje rreth kesaj qeshtje ……danke Lona!

    102
  100. Fadil am

    Hi Lona,

    ich glaube jeder von uns hier musste die kosovarische Staatsangehörigkeit abgeben. Ich habe die Einbürgerung seit Juni 2010 hinter mir und ich musste mich auch aus der kosovarischen StA entlassen. Das sollte auch kein Problem sein. Mittlerweile kann man das (glaube ich zumindest)bei der kosovarischen Botschaft in Berlin beantragen. Ich würde aber nach Kosovo reisen und es vor Ort beantragen, das geht schneller. Wie das abläuft und was man dazu braucht, siehe oben mein Beitrag vom 28. Mai 2010. Ich wäre aber bei der kosovarischen StA nicht zu voreilig. Nur wenn du dir sicher bist, dass es mit der Entlassung aus der serbischen StA funktioniert, würde ich die Entlassung aus der kosovarischen StA beantragen. Es gibt einige Fälle, wo die Personen eine Entlassung aus der serbischen und kosovarischen StA beantragt haben, die kosovarische Entlassung nach ca. 2-3 Monaten erhalten haben, aber die serbische noch andauert. Oft erhält man nämlich von den Serben gar keine Antwort. Nun haben sie keinen kosovarischen Pass mehr, können auch keinen beantragen, da sie ja die StA nicht mehr haben. Der serbische (jugo Pass) wird bald ungültig und dann haben sie nichts.

    viele Grüße,

    Fadil

    103
  101. linda am

    Ju lutem kush mund te me tregojse si mund ta gjej testin per pyetjet qe bien per nenshtesi gjermane sepse nuk e zotroj shum shum mire dhe kam ndegju se dikush e ka gjet ne internet….. ju flm

    104
  102. xhafa am
    105
  103. Lona am

    Hi Fadil
    Te falenderoj shum shum per te gjitha informatat qe me dhe…me duhet niher ketu ne berlin me pyet a mundem te rregulloj diqka se ne kosov nuk mundem me shku deri ne korrik te vitit 2011 sepse nuk mundem me mar pushim….nese rregullohet diqka ketu ne berlin mir nese jo me duhet te pres deri ne vitin e ardhshem dhe do veproj ashtu sikurse e ke spjegu edhe ti me lart…te pershendes shum te falenderoj shum per ndihmen…. tung tung Lona

    106
  104. Tonja am

    Pershendetje te gjithe shqiptareve,
    jame e lumtur qe e gjeta ket forum dhe problemi im eshte sikur i shume te tjereve ketu. Qe kater vite e kam te drejten e nenshtetesise Gjermane, mirepo kam shpresu qe kur Kosova do te jete shtet nuk kemi te baje me nenshtetesin jugoslave. Sikurse edhe shume bashkatdhetare qe e kane problemin e njejte ketu ne Bayern, ate fatekeqesi e gezoi edhe une. Sa jam e informuar Pasaporta jugosllave vlene deri ne Dhjetor 2010, per deri sa te zhgjidhet edhe problemi i Bayernit si te veproi qe te kam nje dokument udhetues.
    Ju faliminderoi te gjithe ata qe marrin kohe dhe me ndihmoin per problemin tim aktual.

    108
  105. Erik am

    Hallo Leidensgenossen,
    Ich bin zwar kein Kosovoalbaner, aber da auch euch die Information wegen dem Wehrdienst wichtig ist:
    Ab 1.1.2011 wird die Wehrpflicht in Serbien abgeschafft. Quelle: http://de.wikipedia.org/wiki/Serbische_Streitkr%C3%A4fte (im ersten Absatz) oder wer (im Gegensatz zu mir) Kyrillisch und Serbisch kann: http://www.srbija.gov.rs/vesti/vest.php?id=123565

    Somit wird demnächst eine Entlassung wegen nichterfüllung des Wehrdienstes aus der serbischen Staatsbürgerschaft nicht mehr als Ausrede herhalten können (Ich bin schon gespannt, welche Gemeinheiten die sich einfallen lassen).

    Ach ja, ich habe eine Bestätigung vom Auswärtigen Amt über die Informationen (email-Addressen und Namen habe ich ersetzt, aber die Ticket-ID nicht):
    ————————————————————
    Sehr geehrte Damen und Herren,
    In einer Sitzung am 30.09.2010 entschied die serbische Regierung die Wehrpflicht abzuschaffen. Ab dem 01.01.2011 werden keine Wehrpflichtige mehr einberufen.
    Mit freundlichen Grüßen
    NAme
    MilAttStab Belgrad
    >
    > ——– Original-Nachricht ——–
    > Betreff: [Ticket#: 10101123] Sonstiges
    > Datum: Tue, 26 Oct 2010 08:35:47 +0200
    > Von: Buergerservice
    > Organisation: Auswaertiges Amt
    > An: email-ersetzt
    >
    >
    >
    > Liebe Kolleginnen und Kollegen,
    > nachfolgende Bürgeranfrage übersende ich Ihnen mit der Bitte um Übernahme
    > sowie um Cc-Beteiligung des Bürgerservice.
    >
    > Danke und Gruß
    > Anderer Name
    > Bürgerservice
    >
    > “Name” :
    >
    > > Datum der Anfrage: Mon, 25 Oct 2010 16:43:48 +0200 (CEST)
    > > Kontaktformular-Anfrage: Allgemeines Kontaktformular
    > > > Themenbereich: Sonstiges
    > > bevorzugte Sprache: Deutsch
    > > > Anfrage : Sehr geehrte Damen und Herren,
    > > laut Wikipedia ( http://de.wikipedia.org/wiki/Streitkr%C3%A4fte_Serbiens
    > > ) wird in Serbien ab 2011 die Wehrpflicht abgeschafft und eine
    > > Berufsarmee aufgestellt. Wikipedia zitiert dabei die Website des
    > > Serbischen Regierung ( http://www.srbija.gov.rs/vesti/vest.php?id=123565
    > > ). > Da ich diese Meldung in den deutschen Medien noch nicht entdeckt habe
    > > und von serbischer Seite noch keine leserliche Form gefunden habe,
    > > würde ich gerne von Ihnen bestätigt haben, dass dies wirklich der
    > > Wahrheit entspricht und dies dem Auswärtigen Amt bekannt ist.
    > > > Mit freundlichen Grüßen
    > > > NAME
    > > > > > > —————————
    > > > >

    109
  106. Tonja am

    I nderuari Fadil,
    sot gjeta kohe qe te i lexoi te gjitha problemet e te tjereve, keshtu qe ne mes te tjerava u binda qe keni nje pervoj te veqant ne lidheje me nenshtetesin Gjermane dhe informacione te sakta, Rrespekt.
    Ju lutem juve personalishte qe te me tregoni se si me vepru per deri sa te drejten e kam qe nga muaji Prill 2005 mirepo nuk kisha interese qe te malltretohem ne konsullat te Münchenit per deri sa jetoi ne Bayern.
    Sa jam e informuar (jo zyrtarishte), neve ne Bayern nuk na mbetet tjeter veq se te e filloi me ket malltretim, per arsye se ket pasaport qe e kam nuk me vlene mbas Vitit te Ri.
    Per deri sa me larte lexova qe Ju e keni zgjidhe ket problem, besoi qe keni mundesi me me informu se si eshte e mundeshme qe te arrise qellimin, dhe me sa Euro duhem me llogarit.

    Ju pershendet,
    Tonja

    110
  107. Lona am

    pershendetje tonja

    desha vetem nje ta tregoj se isha vet ne ambasaden e serbis ketu ne hamburg te premten qe shkoj dhe mora info per pasaportat e jugosllawis deri kur vlejn.dhe mora nje pergjigjeje se pasaportat bejn deri nefund te dhjetorit 2011 jo 2010.ket ma than ne ambasad serbe…..te pershendes motra….ung Lona

    111
  108. Elson am

    Hallo ich hätte eine kleine Frage auf wie viel belaufen sich die Kosten, wenn ich mich von der kosovarischen Staatsangehörigkeit abmelden lasse. Damit ich mich einstellen kann. Vielen Dank im Voraus

    112
  109. Tonja am

    Pershendetje Lona,
    te faliminderoi shume per lajmin e gezuar, te pakten kemi mundesi me vendos ne qetesi se si me vepru, ne rastin tende mendoi qe i keni kushtet me te mira se sa une ketu ne Bayern, sido qe te jete te deshiroi sukses dhe shume energji per realizimin e qellimit….moter te faliminderon shume Tonja.

    113
  110. Shaqa am

    Tung Veli,te cili avokat ishe ne augsburg ,se ne nje te ardme te shkurter edhe unedo shkoj ne Gjyq,Te pershendes

    114
  111. Fadil am

    Tung Shaqa,

    une te kisha preferu RA Thomas Oberhäuser – Kanzlei am Ulmer Münster – Ulm. Ket avokat e kam pas une per qeshtje tjera por Ky ishte avukati qi e fitoj edhe gjygjin ne Baden-Württemberg per qeshtjen e lirimit te shtetsis se serbise. Fal keti avukati personat qi jetonj ne Baden-Württemberg nuk kan nevoj te lirohen nga shtesia e Serbise. Pra ne qoft se dikush e fiton gjygjin ne Bajern, atehere esht ky.

    Pershendetje,

    Fadili

    115
  112. ismet am

    erst mal hallo habe denn deutschen pass in bayern beantrag habe die zu sichrung bekomen obwohl ich eine kovovarichen pass habe muss ich mich in serbien mich abmelden oder ist das nur bayern so bei eine freud hates 6monat gedauert bis er die abmeldung von serbien bekommen hat,hat ihn viel gekostet
    gibts es keine andere möglickeit denn deutsche pass zu bekommen ohne die abmeldung von serbien.danke

    116
  113. D.E RAVENSBURG (BADEN WÜRTENBERG) am

    Pershendetje te NDERUAR…
    Vazhdimsia e komentarit te dates 4 janar 2010 (numer:60)ende nuk e kam shlyer nenshtetsine e KOSOVES…gje te cilen nuk munda ta beje ketu ne GJERMANI…pikerisht ne konsulaten e kosoves ne BERLIN.!!! – e cila nuk me kthej kurfar pergjegje deri me tani… ndersa LANDRASAMTI ma ka vazhduar daten e qlajmrimit me shkrim deri me 31 dhjetor 2010 …kurse une posedoj nenshtetesi GJermane prej dy vitesh!!! ,ne KOSOVE i kam derguar letrat e landrasamtit qe te qlajmrohem, nga PRISHTINA methane nuk kam nevoje ta shlyej nenshtetesin e KOSOVES… dhe nga ata nuk mora asgje me shkrim per tua deshmuare ketu LANDRASAMTIT- me thane ti je banor i KOSOVES dhe do te jete dem (mekat )qe ta shlyje nenshtetesin e KOSOVES…
    ME RESPEKT D.E RAVENSBURG.

    117
  114. Luli am

    pershendetje, sa pare ban me e shlyuar nenshtesin e kosoves. tung

    118
  115. Fadil am

    Gebühr: 150,- Euro. Plus sonstige Ausgaben bis du deine Unterlagen komplett hast (ca. 20 Euro). Siehe mein Beitrag 34 in diesem Forum.

    119
  116. blerta am

    hallo fadil ich habe seit 1 woche die Einbürgerungszusicherung von landratsamt bekommen. Mein landatsamt verlangt von mir nur die entlassung von Kosovo ist es sinnvoll wen ich nach kosovo gehe oder kann mein onkel von dort meine papiere besorgen.was muss ich machen wen die entlassung habe. Ich bin hir zu schule gegangen und bin der zeit in einer Ausbildung muss ich denoch den Einbürgerungstest machen oder nicht ,melde dich und sage mir wie ich vor gehen muss Ps. wone in Baden-Württenbeerg ist es besser als in Bayeern?ich danke dir im voraus.

    120
  117. Fadil am

    Hi Blerta,

    du hast ja die Einbürgerunszusicherung erhalten, damit hast du alle Voraussetzungen erfüllt, du musst in Deutschland nichts mehr machen, nur noch den Entlassungsbescheid aus dem Kosovo besorgen, amtlich übersetzen lassen und abgeben. Nach ein paar Wochen wirst du dann eingebürgert.

    Ein Einbürgerunstest ist dir erspart geblieben, weil du hier zur Schule gegangen bist. Sei froh, dass du in Baden-Württemberg wohnst, deswegen verlangt das Landratsamt in deinem Ort auch nur die Entlassung aus der kosovarischen StA und nicht zusätzlich noch die serbische.

    Die Unterlagen kann theoretisch auch dein Onkel besorgen. Das sollte er vielleicht auch machen, weil das 1-2 Wochen dauert. Allerdings musst du persönlich den Antrag auf Entlassung abgeben, weil du an Eidesstaat versichern wirst, dass du die Entlassung willst. D.h. Unterlagen kann jemand für dich zusammensammeln, um den Antrag zu stellen, wirst du nach Kosovo reisen müssen.

    Folgende Unterlagen musst du aus Deutschland mitnehmen:
    - Einbürgerunszusicherung
    - Meldebesätigung (erhälst du beim Einwohnermeledamt, wird i.d.R. sofort ausgestellt),
    - und eventuell ein Führungszeugnis (beim Einwohnermeldeamt zu beantragen, kommt mit der Post in 7 bis 10 Tagen). Einige Kosovaren behaupten, dass man das Führungszeugnis nicht braucht.

    Folgende Unterlagen sind im Kosovo zu besorgen:
    1) Geburtsurkunde,
    2) Fotokopie vom Personalausweis, oder Reisepass (Kosovarische)
    3) Meldebestätigung deines Wohnortes im Kosovo (e merr te Bashksia Lokale).
    4) Bestätigungen, dass du dem Staat keine Steuern schuldest,
    4.1) eine von der Kommune bzw. Gemeinde deines Wohnortes (es wird besätigt, dass du keine Grundsteuern
    schuldest, Steuern auf Grundstücke, Wohnungen etc.) und
    4.2) die andere vom Finanzamt (Administrata Tatimore e Kosoves), die bestätigt, dass do sonst alle deine
    steuerrechtlichen Pflichten erfüllt hast. Administrata Tatimore e Kosoves ist in Prishtina, neben der
    Skanderbeg Statue zu finden.
    5) Bestätigung vom “Qendra per pune Sociale”, dass du keine Unterhaltsverpflichtungen leisten musst etc.
    6) Bestätigung vom Gericht “Gjykata Kommunale” deines Wohnortes, dass du nichts verbrochen hast, also ein kosovarisches Führungszeugnis.

    Unter meinem Beitrag 26 auf diesem Forum (siehe weiter oben) findest du ein Link, dass dich direkt zu einer Liste des kosovarischen Innenministerium weiterleitet, dort sind die Unterlagen, die du benötigst nochmal auf albanisch dargestellt, kannst ausdrucken und deinem Onkel geben, dass er weiß, was er zu tun hat.

    Hoffe ich konnte dir helfen.

    Gruß,

    Fadil

    121
  118. Luli am

    Hallo Blerta,

    du brauchst nicht nach Kosovo zu gehen um den Antrag zu stellen. Das kannst du in Stuttgart(Kosovarische Konsulat) machen und die sind ziemlich flott wenn mann alle Dokumente beisamen hat. Es dauert ungefähr einen Monat in Stuttgart und die Sache ist Erledigt. Aber wie Fadil schön beschrieben hat brauchst du die Dokumente, beauftrage jemanden der im Kosovo lebt das für dich zu machen , bei mir hat es auch geklappt und stelle den Antrag in Stutggart. Ich warte jetzt von Stuttgart ab was kommt und wann es kommt dann kann ich nochmal einen Beitrag schreiben wie lange es gedauert hat mir hat mann gesagt 4 Wochen voraussetzung ALLE DOKUMENTE SIND VOLLSTÄNDIGT.

    pershendetje

    122
  119. blerta am

    Hallo Luli

    das wäre seher nett wen du bescheit sagst ob das mit deiner einbürgerung geklappt hat,wünsche dir viel GLÜCK.
    Ich habe nicht gewust das es in stuttgart ein Kosovarische Konsulat gibt , danke für dein kommentar grüsse Blerta

    123
  120. Joni am

    Pershendetje te gjithve, une e mora nenshtetsin Gjermane ketu ne München tash me ne fund mas 3 vjete
    edhe une i kam pas problemet e njejta e kam hjet nenshtesin e Kosovs dhe kam provu per mes nji avokatit ne Korrik 2009 me terhjek nenshtetsin e Serbies por ata me kan Refuzu per shkak qe nu kam qen Ushtar, d.m.th. para 6 mujve kam mar refuzimin e serbis dhe kam hjek te Kosoves dhe tash e mora Einbürgerungurkunde dhe mas 3-4 Jave i mar Passaporten dhe Ausweis, Tash Bayerni po ja jep atyre Nenshtetsin Gjermane qe e kan nji Refuzim nga Serbia si Arsytim qe nuk ke qen ushtar dhe nuk munet mu terhjek nenshtetsija e Serbis. masi qe u bo puna nuk u gxova aq se shtir ish me dhon njeri Nenshtetsin e vet e tash MEZI PO PRES ME HY KOSOVA NE EU DHE KEMI DREJT MI PAS DYJAT (EDHE TE KOSOVES EDHE TE GJERMANIS OFICIEL ME LIGJ), pershendetje Jon Blend nga München dhe ju uroj Fat te gjithve. (vitin tjeter ne do te shkoj ne NEW YORK City, I m happy).

    124
  121. Davuti am

    Hallo Leute

    Habe ein rießiges problem und zwar es geht um meine entlassung aus dem kosovo es wäre ja gar kein problem wenn ich dort registriert wäre doch dass bin ich nicht dennoch benötige ich eine negativbescheinigung wie und wo kann ich diese besorgen dass ich die kosovarische staatsbürgerschaft nicht besitze gibt es anwälte die sowas erledigen denn ich kann überhaupt nicht albanisch

    würde mich freuen wenn ihr mir da helfen könntet

    lg davuti

    125
  122. linda aus bayern am

    Tung deshta me pyt se a din ndokush se si duhem te veproj ,pershkak se e kam dy passaporta, te serbis dhe te kosoves ,a duhem te qlajmrohem prej dy vendeve apo kam mundsin mi mbajt dy passaportat, se jam ne BAYERN e po duhet mu qlajmru prej serbis patjeter????,sepse kam perfitu Einbuergerungszusicherung dhe a din kush se ku duhem ti perkthej dokumentat per Konzullat te Serbis?.. ju Faleminderit

    126
  123. shemsi hoxha am

    pershendetje sod gjeta pak koh per te shkruar, per nenshtetsin e gjermanis sod telefonava me ambasaden e kosoves ne berlin per te pyt per ne qe jetojm ne bajern per me lan nenshtetsin e serbis ma dha ket, pergjigjje i kemi shkruar ministris se punve te jashme
    po bajerni ne bundeslnd e kish status special dhe po mujke me marr vendime vet per ket pun dhe nuk po mujke me ndiku kurgjaministria e punve te jashtme po a din kush nsj avukat qe mun te ndihmaij me lan nenshtetsin e serbe ju pershendet vllau i juaj kosovar shemsiu

    127
  124. shpresa aus bayern am

    Pershendetje gjithve,
    edhe un me hall te njejta , a di dkush te me tregoj nga sebija me esht kthyer se mua nuk mund te me gjejn ne jagodin po te marr nje dokument te vjeter dhe te shkoj ne gjakov e te lajmrohem dhe pastaj me at dokument te vij dhe ti derzoj dokumentet per qlajmrim nga serbija, kam mbetur pa tekst un nga kosova jam e qlajmruar ket vit, di ndokush ndonje anvalt ne münchen.

    128
  125. shpresa aus bayern am

    hallo linda nga bayerni,

    hapin e par dhe shko ne konzullat te serbis aty do te marrish informacione dhe do te shofesh se te duhet qertifikata e lindjes nenshtetsia nga sewrbija original se te te kosoves dhe me vul te unmikut nuk io akceptojn…pastaj mund ti derzosh per shkeputje… per qlajmrim nga kosova nuk asht problem.. un per her te 2 e kam marr zusicherung dhe siq po shifet ende skam mbrritur ti dergoj ne konsullat te sebis se po me mungon q.lindjes dhe n.serbe origjinal me ka mbetur vetem te pres tash nje vit i kalon afati dhe me than ne landrazamt qe ateher edhe pa shkeputje nga sebia me takon.
    ja arritsh dhe shum fat

    129
  126. Luli am

    Hallo liebe Community,

    wie ich schon in meinen vorherigen Beitrag geschrieben habe, ist es möglich in Stuttgart den Antrag zu stellen um die kosovarische Staatabürgerschaft aufzugeben. Und tatsählich hatte es etwas länger gedauert wie zunächst angenommen. Ich habe jetzt 6 wochen gewartet bis ich einen Anruf bekommen habe vom Konsulat Stuttgart, dass mein Antrag da wäre und ich es jederzeit abholen könne. Im großen und ganzen Rentiert sich die sache auf jeden Fall, auch wenn es etwas länger dauert wie zunächst angenommen.
    In Stuttgart können nur die einen Antrag stellen, die in Baden-Württemberg und Bayern Leben.

    Ich hoffe ich konnte etwas dazu Beitragen um euch die Sache etwas zu erleichtern.
    Wünsche euch viel Glück.

    pershendetje

    130
  127. Veli am

    Hallo zusammen

    Wenn wir alle Albaner aus Kosovo zusammen gehalten hätten (was diese Abmeldungen aus dem Serbischen Staat betrifft) hätten wir alle Prozesse gewonnen vor Gericht. Ich habe jeden einzelnen von euch Gebeten sich bei mir zu melden per Email weil ich vor Gericht gezogen bin (Verwaltungsgericht Augsburg) wegen dieser Abmeldung das das eine Zumutung ist von Serbien.
    Ich hatte garkeine Zeugen dabei deshalb habe ich auch verloren. Ich hatte den Besten Anwalt (Rechtsanwalt Oberhäuser Kanzlei am Ulmer Münster Ulm) den es überhaupt in Deutschland gibt bloss ohne Zeugen geht absolut nichts. Wir Kosovo Albaner sind einfach auf gut Deutsch “Dumm” was diese Sache betrifft, jeder schreibt hier seine Probleme und seine Erfahrungen aber keiner traut sich was zu machen.
    Ich habe jetzt meine Entlassung aus dem Kosova in der Hand, aus Serbien habe ich auch die Entlassung mittlerweile gestellt hat mich Tausende von Euros gekostet jetzt warte ich bloss auf Schreiben vom Serbischen Konsulat.
    Naja bald werde ich die Deutsche Staatsbürgerschaft kriegen (dafür sind aber auch jetzt meine Nerven am Ende) und wenn ich mich frage wofür nur damit ich Deutsch bin. Ich lebe hier seit über 20 Jahren und das das für uns so schwer ist sind wir selber Schuld weil wir nicht zusammenhalten
    Naja in diesem Sinne

    Naten e Mire

    Veli

    131
  128. shpresa am

    pershendetje te gjitheve,, Fadil mund te me ndihmosh te ma japesh disa informacione,,une e mora einbürgerungszusicherung brenda 3 javesh,,tani me duhen te vazhdoj letrat lenien e shtetesis shqiptare,,
    Einbürgerungszusicherung, meldebescheinigung, familjenstand, heiratsurkunde si dhe ,,keto dokumente jan marr po tani cfar duhet te bej me keto dokumente dhe si vazhdon me tutje rradha e punes,, te lutem me shkruaj

    132
  129. linda aus bayern am

    pershendetje te gjithve edhe une si ju te gjith e kam ket problem isha ne abasad te serbis ne frankfurt se aty me than qe mundesh me be kerkesen per qlajmrim ,por kush shkova aty mezi me lan mbrenda se nuk disha me fol serbish.Mandej kur hyra mbrenda me pasaport te serbis me afat te kaluar edhe viza pa afat,erdh nje zonj qe dike gjuhen gjermane dhe filloj te me tregon se si ec procedura kur erdh te pasaporta kur e pa ashtu pa afat nuk e pranoj dhe me tha a ke naj dokumnet me afat une skisha tjeter veq te ks ja tregova edhe nuk me pranoj tha ti nuk je banos serb ke vendos tjeter banor mu ba me vjen keq.Mandej une i kerkova tma jep ndonje veretim po nuk pranoj edhe me qiten jasht.Kur erdha ne komunen tem i tregova tash me than qe duhet te provoj ne münchen por se pari me duhet ta provoj me shkrim nje leter edhe me te gjitha kopit te gjitha mi perkthy serbisht edhe me provu a me vjen ndonje pergjegjje apo sdi. me provu me shku ne München nuk e di a me pranojn mbrenda,komuna jem po i duhet vetem nje vertetim qe une nuk jam banore e serbis po sdi ne München a kam ndonje mundesi me marr ket vertetim apo sdi a me pranojn mbrenda,nese ka dikush te me jep ma shum informata se tash spo di edhe qka te bej lamrohuni flm ,tung

    133
  130. shemsi hoxha am

    Po shpresa un e di nje avukat ka punuar me hert ne münchen si avukat ai esht nje serb nga serbia ai di shum mir gjermanisht ai i njeh gjanat shum mir per einbürgerung pyte ate dhe i thuj se numrin e kam marr nga shemsiu
    00381112330296
    mobil.0038163313715 mendoj se te ndimon quhet.Vladimir Vuqeviq kam negju se i ka kry shum pun shiptarve.
    ju pershendes

    134
  131. Agimi am

    Ju <pershendes te gjithve.< Edhe un duhet te jek nenshtesin e Serbis,por nuki e di sa zgjat,Veli mir e pat nese na Shqiptaret tishim te gjith te lidh ,besoj se edhe ne Bayern e kishin hiq ligjin,sikur ne tjera Republika te Gjermanis.Nje koshike imja ka prit 1 vjet per me terjek,dhe Ambasata e Serbis ne München e kan thirr me shkue me marr,Nuk e di dikush po ka fat, e dikush po maltretohet.Ishalla bahet mir,

    135
  132. Bujar am

    Pershendetje
    Une jetoj ne Kosove jam inxhinier i elektrikes Departmenti Automatike, Master Mekatronik (jam profesionalist mjaft i mire)e flas gjuhen gjermane dhe gjuhen angleze (te dya mesatarisht). Jam i interesuar te jetoj dhe punoj ne Gjeramni. Nese dikush ka njohuri per ndonje mundesi ju lutem me informoni.

    me rrespekt B. Ademi

    136
  133. fitim am

    Pershendetje nje pyetje per Shemsi Hoxhen per ket avokatin qe e ke shkrujt ketu qre ju ka ndihmu shqiparve shum.Une kam bisedu me ate avokatin dhe me tha qe mundem me ju ndihmi veq me tha 700 euro kushton sdi sa esht e vertet edhe po kam frik se spo kam shum besim te ai a po na kryn pun a vetem paret po i merr .Kisha pas deshir me ju Shemsi me kontaktu permes telefonit apo email adresen te marr me shum informata. flm tung

    137
  134. X am

    ZOTRI (VELI) DERI KET MOMENT DHE NE KET FORUM NUK KAM LEZU AS NIHER NDONJE THIRRJE OSE KERKES TUAJEN?!! ME VJEN SHUM KEQ QE NUK KE PAS SUKSES PO TE THEM TE DREJTEN DERI SOT NUK KAM LEXU AS NIHER NDONJE KOMENT QE TERHJEK VEMENDJEN QE KA TE ARDHME E SUKSES PSE NUK KA NJE NDER KETA SHQIPTAR QE NUK NDERMERR NDOJ HAP TE METEJSHEM :PERDERI SA I PAGUAJ MBI 500 EURO A ME SHUM SERBIS PER TE NA MALTRETUAR ME TUTJE EE ME PERFITUAR AKOMA NGA NE KISHA PAGUAR PARA PER TA NDERPRE KET PADREJTESI E KET PROFIT TE SERBIS E TE TJEREVE..?

    138
  135. shemsi hoxha am

    po fitim adresa jem asht shemsi2505@hotmail.de ose 015253916792 ju pershendes

    139
  136. Shaqa am

    Hallo te Gijthve,qe prej Veres se kaluar kam angazhuar nje avokat,per qeshtje te shtetesise ,pa u shlye prej serbiseDeri me tani nuk kam dale ne gjyqe ,ngase eshte ne procedure.Para 2 dite thirra ne Innenminestirium te Bayernit ,ku pyeta nji zyrtare se si eshte per momentin qeshtja per Shqipetaret e Kosoves pasi nuk po shlyhemi prej serbise,u hamenda kur me tha po citoj;Verzehlen sie mir nichts,es gibt 100 fälle die es schafen;.Pra kush i ka fajet ketu ,ne disa qe e kemi zgjedhe rrugen e gjyqit,apo te tjeret qe e kan akoma nenshtetsin serbe dhe qe nuk kann problem.Une me te vertet jam i zhgenjyer,se mos te ish ardhe deri ketu ,sa hargjime etj,ju kisha tha ketyre se edhe me fale (nenshtetesin gjermane)nuk e du .Ju pershendese.

    140
  137. X am

    a ka naj forum tjeter qe dijn diqka ma shum e qe ndermarrin naj hap te metejshem un kem marr pej regirung niederbayern nje pergjigjje ata me kan shkru se ne vitin 2009 ne bayern jan shperngul nga serbia 120 kosovar, pak si llogari qdo njani ka pagu mes paku 500 euro te gjith kan pagu sbashku =60 000 euro vetem vitin 2009 me gjith kaq para njeri besoj mundet me arrit tjera suksese e jo vetem shperngulje nga serbia!!!!????????????? pershendetje

    141
  138. jet am

    @ Luli schrieb am 21. Januar 2011 um 13:02 Uhr

    Hallo Luli,

    danke für dein Beitrag! Meinst du, da ich jetzt in Bayern wohne, werde ich auch die Mögichkeit haben, mich von Kosovo/Serbien abmelden zu lassen?

    Jet.

    142
  139. Veli am

    Hallo X oder wie auch immer du dich hier nennst.
    Mein Hilferuf war lange Zeit hier drin im Forum bloß der Administrator hat wahrscheinlich das rausgelöscht.
    Naja der muss ja auch was machen sonst ist der ja Arbeitslos.
    Was die Abmeldung aus Serbien betrifft für uns Kosovaren:
    Es müssen alle Kosovaren sich zusammenschliessen und eine SAMMELKLAGE machen
    vor Gericht.Für mich ist die Sache gelaufen ich warte nur noch auf Post vom serbischen konsulat in
    München das ich abgemeldet bin und dann Kriege ich die Deutsche Staatsbürgerschaft.
    Fazit:Es ist einfach traurig das wir an sowas scheitern und uns nicht alle zusammen tun.
    Was mich hier im Forum aufregt sind diese Klugscheißer wie fadil und Co. Nur blaaa blaaa
    Du musst da hin kostet 800€ dann dahin kostet soviel €uro. Es ist einfach schade das wir im unseren Leben
    Mit solchen Dingen beschäftigen müssen naja in diesem Sinne
    A gutes Nächtle

    Veli

    143
  140. Veli am

    Beitrag 78 Lexoje aty e paske
    qe kam kerkue deshmitar
    Ciao X

    144
  141. Veli am

    Beitrag 79 more se gabim e shkrova Lexoje

    145
  142. Administrator am

    Hallo community, wir bieten euch die Möglichkeit in diesem Forum Informationen auszutauschen. Beleidigungen oder Nutzer die ihren Unmut frei im Lauf lassen werden nicht geduldet. Geht respektvoll mit einander um. MfG

    146
  143. X am

    PO NE FAKT SE E KAM LEXU PARA DISA MUAJVE AMA KY ISHTE MA SHUM APEL SE SA THIRRJE PER DESHMI PO NE RREGULL NUK JA VLEN TE DISKUTOJM MA PER DIQKA QE KA MARRR FUND TE UROJ SUKSES NE PERGITHSI.,
    Un per vete se di qa te them un kam terhjek lutjen e para 2 vitev ket jav, tu them te drejten nuk ja vlen me e qa koken. sigurisht se do ta vizitoj ket forum te lecoj kto sene(????!!!!!!????!!!!!) pershendetje

    147
  144. Fadil am

    @ Veli: Der Klugscheißer weiß wenigstens wie es geht. Ich habe mich innerhalb von drei Monaten einbürgern lassen und zwar ohne mich aus der serbischen StA entlassen zu müssen.

    Meine Beiträge waren alle informativ und haben bestimmt schon vielen Leuten hier geholfen. Wenn dir meine Beiträge nicht gefallen, musst du sie ja nicht lesen.

    Mir ist aufgefallen, dass ich mir sogar selbst für dich Zeit genommen habe, man bin ich blöd. Im Übrigen brauchst du dich gar nicht über die Leute, die sich mit allen Mitteln aus der serbsichen StA entlassen lassen, aufregen, du bist doch auch nicht anders.

    Bis heute erzählst du der Ausländerbehörde, du kannst keine Entlassung aus der serbischen StA besorgen, und in deinem letzten Beitrag schreibst du, du wartest nur noch auf das serbische Konsulat, bis sie dir die Entlassung aushändigen. Jetzt geht es doch oder wie? Ich würde sagen, gerade solche Leute wie du machen es uns schwer, du hast doch das Wort nicht gehalten. Was sollen den die bayerischen Ausländerbehörden jetzt denken??

    148
  145. X am

    NJEREZ!, JU KENI ENERGJI TE MADHE E KENI NJOHURI, AMA MA SHUM KENI URREJTJE!!!!!! SHPRESOJ SE NE TE ARDHMEN VJE NDOJ INFORMAT POZITIVE E E VYESHME E INFORMATIVE
    ME TE MIRA

    149
  146. linda am

    Mirdita te gjithve e kam nje pytje ku muj te mar informacione qfar dokumenta me vyjn per me shly nenshtesin e kosoves se ne konzulat te kosoves ne frankfurt spo kajn koh me u ljm ne tel qe 1 jav jom ka provoj kajn sigurisht shum pun ju pershendes te gjithve

    150
  147. Njazi Salihu am

    Hallo Zussammen,

    Habe die zusicherung im 12/2010 bekommen,habe aber mit Kosovarischen Pass die Einbügerung beantragt(Mönchengladbach NRW)ich muss inerhald 2 jahren mich von Kosovo ausbügern war auch vor kurzem dort habe den antrag gestellt es soll angeblich ca. 6 wochen dauern also es ist nicht so große aufhang sich auszubügern mann kann inerhalb 2 tagen den antrag stellen,nur wenn Ihr sich in Kosovo ausbürgert braucht Ihr von D 1.Zusicherung 2.Führungszeugnis 3.Meldebescheinigung und die müssen alle in Kosovo Übersetzt werden nich hier in D ich hoffe ich habe eucht etwas geholfen wenn ihr welche fragen habt schreibt ruhig.

    Viel Glück.

    Gruß

    151
  148. Njazi Salihu am

    Tung Linda,

    Lexo me nalt cka te vyen nga ketu per tu Shkyqur nga Shtetsia e Kosoves dhe atje te vyn disa dokumenta te cilat i merr shum shpejt.ketu ne Frankfurt per te ber kerkesen te vyen te njejtat dokumenta si ne KS keshtu qe duhet dikush i afert i yti ti nxerr dokumentat atje ne KS e ather e ben ketu ne Frankfurt por te zgjat une te kisha proferuar me mir te shkosh ne KS e te besh kerkesen me shpejt.

    152
  149. linda am

    tung njazi shum flm po ngusht kismet shkoj ne ks e i nxiri vet po spom me shkojka shum koh mbas dokumentave mu ndjek te falenderoj dhe urime nenshtetsin gjermane

    153
  150. Flora am

    Hallo! Habe ein ähnliches Problem wie die Meisten hier. Habe meine Einbürgerunsgzusicherung erstmalig 2006 bekommen, die immer nur für 2 Jahre gilt. Ich wurde von der Ausländerbehörde in Dortmund darauf aufmeksam gemacht, dass ich mich jedoch ausbürgern muss. Was zu diesen Zeitpunkt nicht funktionierte bei den Serben. Meine Eltern konnten mit Hilfe eines Anwalts die deutsche Staatanghörigkeit bekommen ohne eine Ausbürgerung. Da ich aber Volljährig war lief das Vefahren unabhängig. Jetzt ist KS seid 2008 unabhängig und die Behörden verlangen eine die Ausbürgerung explizit. Wir wissen ja alle wie leicht es ist dort jemanden zu erreichen. Ich bin in Deutschland geboren 1981 habe hier mein Studium beendet und habe immer noch den Serbenpass. Das Konsulat in Frankfurt macht mir die Sache auch nicht gerade leicht, denn wie sollte ich folgende Unterlagen besorgen wenn ich in Deutschland geboren bin? :
    - eine Bescheinigung von der Kommune, das ich dem Staat nicht schulde
    - eine Bescheinigung vom Finanzamt das ich steuerliche Pflichten erfülle
    - eine bescheinugung das ich keine Unterhaltpflichten zu erfüllen habe
    - ein kosovarisches Führungszeugnis
    Ich habe ledigliche ein zertifikat aus meiner Kommune und Geburturkunde: Certfikate Shtetesie und Certifikate Lindjeje
    Kann mir einer weiterhelfen?

    154
  151. idriz am

    kann man jetzt in stuttgart den kosovarischen pass beantragen?und braucht man dafür einen termin.dake im voraus.

    155
  152. Llapi am

    Hallo,

    habe hier viel gelesen nachdem ich ähnliche Probleme habe und muss wirklich sagen, dass es sehr produktive Tipps gibt (besonders von “Fadil” thanks njeri).
    Was mich aber unheimlich stört, ist eine Aussage “Fabrik und Baustelle”.
    Mein Vater war in Kosovo Richter und ist dann nach Deutschland gekommen und hat hier auch sofort politisches Azyl bekommen. Nur leider als Richter oder sonstiges in diesem Rang konnte er hier nicht arbeiten. Also blieb ihm nichts anderes übrig als auf die Baustelle zu gehen und sich dort seinen Lebensunterhalt zu verdienen.
    Heute hat er selber eine große Baufirma und hat es trotztdem weit gebracht, aber das war eigentlich mehr Glück als Verstand.
    Also beleidigt nicht die Leute die in “Fabriken und auf Baustellen” arbeiten. Das ist wenigstens “Hallall”-Geld und nicht wie viele Kosovaren die sich auf sonstige Weise ihr Geld “verdienen”. Viele andere Bekannte die wir hier haben und auf Baustellen arbeiten, sind nicht doof, sondern wurden durch verschiedene Umstände gezwungen diese Arbeit anzunehmen.

    Erst Gehirn einschalten und dann labern.

    156
  153. ismet am

    per perishjen e nenshtetsise se kosoves duhete führungszeugnis+meldebeschenigung+deshmine per nenshtetsi gjermane me qito 3 shkone ne kosove dhe i ndreqe per 2-3 dite krejte shko ne komune e lype nje leter qka duhete me prishe nenshtetsine kosovare me qato edhe me pake te njofshume shkone shpejte pore edhe njo duhet prej policise se kososve s duhesh me nxjere qe sje nen hetime qishtu ….

    157
  154. ismet am

    PROCEDURA E HUMBJES SË SHTETËSISË SË KOSOVËS ME LIRIM
    Procedurat e aplikimit për humbjen e shtetësisë së Kosovës me lirim
    nga shtetësia për personat madhor
    Kërkesa për humbjen e shtetësisë se Republikës se Kosovës me lirim nga shtetësia për persona madhor parashtrohet ne Zyrën e Gjendjes Civile personalisht sipas vendbanimit te fundit te parashtruesit te kërkesës ne Republikën e Kosovës.
    Kërkesës duhet bashkangjitur këto dëshmi:
    • Dëshminë për posedimin e shtetësisë te ndonjë shteti tjetër apo garancionin (provën) se kjo shtetësi do ti jepet
    • Certifikatën e lindjes
    • Kopje te dokumentit te identifikimit
    • Dëshmi për vendbanimin ne shtetin e huaj ku banon
    • Dëshmi për vendbanimin e fundit ne Republikën e Kosovës
    • Dëshmi qe i ka përmbushur detyrimet financiare ndaj shtetit( dëshmi nga Administrata tatimore e Kosovës dhe nga zyra komunale e tatimit ne prone mbi përmbushjen e obligimeve tatimore)
    • Dëshminë nga qendra komunale për pune sociale qe i ka përmbushur te gjitha detyrimet financiare ndaj personave për ushqim dhe mbajtje te te cilëve është përgjegjës para ligjit
    • Dëshminë qe nuk është nen hetime penale dhe qe nuk është i dënuar për vepra penale e lëshuar nga gjykata kompetente e Republikës se Kosovës si dhe organi kompetent i shtetit te huaj shtetas i te cilit është parashtruesi i kërkesës apo shtetin ne te cilin ai /ajo ka pasur vendbanimin e fundit, jo me te vjetër se 6 muaj
    • Dëshmi nen betim qe shtetasi qe kërkon lirim nga shtetësia nuk është nëpunës civil, gjykatës, prokuror publik, pjesëtar i policisë se Kosovës, pjesëtar i forcës se sigurisë se Kosovës ose pjesëtar i Agjensionit te Kosovës për Inteligjence.
    • Ne rast se komisionet vendos për lirim e shtetasit nga shtetësia e Republikës se Kosovës shtetasi ne fjale është i obliguar te prezantoj dëshminë për pagesën e taksave administrative ne shume prej 150 euro.
    • Te gjitha dokumentet e ofruara si dëshmi duhet te jen te përkthyera ne ndonjërën nga gjuhet zyrtare ne Kosove.

    qe qka duhete sukseseee…

    158
  155. ismet am

    qka eshte nese personi ka pasuri ne kosove,nese shteti gjermane interesohete,a duhete me lajmerue apo me meshefe se je tash si shtetas gjermane aka dikushe naje keshille

    159
  156. besimi am

    kush deshiron te dhena per prishjen e nenshtetesis se serbis le te pyet se un ja tash u ktheva nga ambasada e serbis ne minhen dhe e morra vertetimin qe ma kan prish nenshtetesin e serbis.
    Ju pershendes

    161
    • Besnik am

      Tung Besim,
      a ka mundesi qe edhe ne te tjeret nga Bayerni te bijme disi ne kontakt me ate avokate qe ta rregulloj punen ty ne Serbi.
      Te faleminderoj.. besnikp@hotmail.com

      162
    • shpendi am

      Tung besim,
      nese ka mundesi te na jepesh info per ndonje avokat ose ndonje gje tjeter per lirimin e nenshtetesis se serbis na trego te lutem.
      E pres pergjegjjen tuaj.
      Te pershendes

      163
  157. linda aus bayern am

    pershendetje besim edhe une e kam ket problem si te gjith ketu per prishjen e nenshtetsis serbe. Une e kam marr Einbürgerung zusicherung por tash me duhet te qlajmrohem nga serbija.Nese ka mundesi berim me trego ma gjansisht per proceduren se si ke kaluar ne ambasaden e minchenit se edhe mua me duhet te shkoj por deri tash hala nuk kam vendos nese me mundesi me jep ma shum informata flm pershendetje tungg

    164
  158. faca am

    Tung Besim, do te ishte mire te na tregosh ketu te gjitheve qe jemi nga Bayerni e kemi pune me Konsulaten e Minhenit se si dhe cka duhet me bere per ta dorzuar ose per te dal nga nenshtetsia e Serbis. Cfar Dokumente ke pas ti? Na tregon te lutem me shume.
    Ose me shkruan nje eMail Privat. Me kishe ndihmu shume.
    facadefaca@hotmail.de
    Keni pershendetje
    Faca

    165
  159. besim am

    pershendetje Linda edhe un kam pas einbürgerung zusicherung qe nga viti 2010 kam prish nenshtetesin e kosoves por kettu ne bayern duhet te prishesh edhe at te serbis dhe keshtu me esht dashur te gjej nje avokate ne serbi

    dhe ajo mi ka kryer te gjitha atje .Per mua gruan dhe dy femijet kam paguar 1.400 euro.e ka dorezuar dokumentet ne ministrin e puneve te brendshme ne serbi ne shtator 2010 e tash me 30 mai ministria e serbis e ka derguar ketu ne ambasaden e münchen. Nese jni e interesuar nuk ka problem ta jap numrin e ksaj avokate e bisedon e ajo te tregon te gjitha.
    .Me respekt Ju pershendes e ju uroj Fat(viel Glück)

    166
    • Besnik am

      Te pershendes Besim ,
      une kam bere kerkesen per hjekjen e shtetesise serbe ne muajin e april 2011, dhe ende muk kam marre nji pergjigje prandaj te lutem te ma dergosh numrin e asaj avokates ne serbi ndoshta me kryen pune dhe mua.. besnikp@hotmail.com
      Flm ……

      167
  160. linda am

    Mirdita a bon mem tregu dikush sa duhen me qen te vjetra dokumenta psh qertifikata e lindjes a bon edhe ma e vjter se 6 muj a duhenpara 6 mujve mu nxir une spo ju kuptoj pse i keni dorzu te dy pasaportat une kam qen me fol me ata ne behorde me kan thon shko nxire te kosoves pasaportin edhe e dorzon veq me te kosoves ashtu ja kam bo e komnxir ne pej ju kam pru ma kan qit umbefristet meniher ne ks pasaport edhe e kom dorzu per nenshtesinese

    168
  161. besim am

    pershendetje Linda
    dokumentet duhet me qen me te reja se 6 muaj, sa i perket pyetjes suaj lidhur me lirimin e dy nenshtetesive
    esht se ti mundesh te aplikojsh per nenshtetesi gjermane vetem me pasaport te kosoves por qe ne at moment kur te leshohet garancioni i nenshetesis gjermane te detyrojn qe edhe nenshtetesin e serrbis per me e liru, do e thot se pa lirimin e te dy nenshtetesive ne Bayern nuk ke mundesi me e marr nenshtetesin gjermane, vetem ne qoftese e ndrron vendbanimin ketu ne gjermani del ne ndonje bundesland tjeter ku nuk kerkohet lirimi i dy nenshtetesive. Ndoshta ju kam ndihmuar ne nje far menyre.
    Ju pershendet Besimi nga Regensburgu.

    169
  162. linda aus bayern am

    Flm Besim shum per informasionet me vjen mir qe ju paskeni kry pun edhe paskeni pas fat te mir,nese ka mundesi ma jepni nr e asaj avokates ku mundem te kontaktoj une me te.po a din ajo gjermanisht ? se une nuk di me fol serbisht.Njiher ketu ne ket forum kam marr nje add te nje avokati ne serb kam biseduar shum mir u sill me neve por une nuk kisha besim shum tek ai mi kerkoj 700 euro, por une u tuta nuk i besova se mendojsha mos esht falls.PO te ju paska hec procetura ndryshe ishalla edhe une kam fat edhe njiher nr e tel. te avokades kalofshi mir tungg

    170
  163. avnia am

    mos shkoni hiq konsulat serbis po shkoni merrne ni advokat se skan qare pa ta dhon
    mua mkan zezat 3 vjet me nxerr nenshtetsin e serbis tana i thash boni krejt dokumentat kopje se du mi qu te advokati ska shku dy dit mkan thirr dhe ma kan dhon nenshtetsin
    qe dy vjet e kam nenshtetsin e gjemanis tash pe lypin me lshu te kosoves ……..
    bayern landshut

    171
  164. avni am

    halo linda provoje mi tut me advokat nashta ta lypin veq kosoves qashtu ja kam bo une tash qe dy vite e kam nenshtetsin gjermane qetash po ma lypin te kosoves se u qel konsulata stuttgart

    172
  165. fadil thaci am

    o shqipetar e muta qe kokeni po a sju vjen turp me dorzue shtetsin kosovare turp une ne vitin 2000 e kam hjek nenshtetsin gjermane vetem per shtetin tim qe quhet REPUBLIKA E KOSOVES rrnoft e mutat si juve as ne knuk duhet me ju lan me u afrue pederat e popullit ju jeni schande

    173
  166. enveri am

    sa per ty mut fadil thaqi i lumi ti per at shtet tonin se me pasosh te tina ke me u grrith.njerzit ne kosov po vuajn e ti fol shlir

    174
  167. linda am

    Mirdita te gjithve perveq ketina fadilit ti fadil mbasi ste pelqen ktu shko kthehu ne kosov qa po rin ktu patriotat rijn ne vend te vetin e jo neper gyrbet e me fol palidhje msohu niher kultur bre pis se kur e she gjermonin i thush mirdita zotri e kty na shet neve mend ik more

    175
  168. zeli am

    tung,a mundet dikush per mem tregu pershka konzullate e kosoves ne stuttgart po me thot me i mledh vet dokumentat per shperngulje te kosoves. Shpernguljen e serbis e kam marr per ni vit pa aste ni problem ne minhen. Por Kosovaret po me thojn me shku ne ks dhe me i mledh dokumentat. Nuk po kuptoj pershka kan qel konzullat kurse nuk kryn pun.

    176
  169. linda am

    Zeli po ato dokumenta mundet edhe dikush me ti nxir ne ks ski nevoj me shku ti veq ju qon kopjen e pasaprotit edhe te lejes se njoftimit e kur ti mledh krejt ather mundesh mi dorzu ne konzulat krejt dokumentat

    177
  170. delvina am

    hallo .. ich habe eine frage ich würde mich freuen wenn mir jemand eine antwort gibt´:)
    ich bin in deutschland geboren (sankt wendel,saarland),nach 7 jahre bin ich zurück nach kosovo gekommen
    und jetzt bin ich 17 jahre alt..ich würde gerne in deutschland studieren..na ja ihr wisst wie es in ks ist man muss verwanden haben um eines tages was zu werden ..meine frage ist : Kann ich die deutsche staatakunde kriegen obwohl ich in kosovo lebe… und mal zurück nach deutschland kommen kann :(

    178
  171. brauche deutsche pass am

    hallo landsleute. Ich möchte mich aus kosovo entlassen wegen deutschen pass. Aus serbien bin ich schon ausgebürgert. In kosovo kenn ich keinen, und albanisch kann ich auch nicht sprechen (leider). Kann mir BITTE jemand einen ANWALT aus dem kosovo empfählen, der schon erfahrung mit ausbürgerung hat ????? Bitte bitte bitte.

    179
  172. Veli am

    Hej FADIL du labberst so einen Müll du erzählst hier Den Leuten nur Märchen..du gibst dene Leute hier im Forum
    Telefonnumern von Leuten wo du mit Provisionen wahrscheinlich kassierst dir würde ich es zutrauen zockst deine eigene Landsleute ab du bist ein Blender mehr nicht…

    180
  173. Bekimi am

    O FADIL THAQI a te knaqi….
    Po i poshter qenke.
    Si na edhe ti qaje mut jem.
    Te gjithe e mari pasaporten gjermane Pi zorit.
    Ti kontribo per Kosovo me vepra e jo me fjale banal.
    Si ti ma mire merre pasaport ruse.
    Se qetu ne gjermani kerkushe nuk u ardhe mu bo gjerman e as qe bohen najher.
    Mos i rono gjinen me llafe se nuk bone ok patriot.

    181
  174. drita am

    pershendetje juve fadil jam kty ne gjermani ka nje pytje une i kam dukomentat te gjitha ne minstri te kosove te gjitha jan rregull por tash me lajmrun qe me duhet nje autorizim i dy prindeve se femija jeton te une kemi te dyte sogerecht nuk di se si ta shkruj ate autorizim nje e di per lirim te nenshtetesis po a duhet edhe qe jeton djali te une flm tung

    182
  175. EX -UCK am

    Fadil-thaqi Mos ha fort se te jet ne Fyt ktu tregon gjeja burreri se ke dorzuar shtetsin gjermane ne vitin 2000 ti mun ne ate kohe ke ikur nga kosova po te ishe aqe burre do te ishe Hero i RK : Ti pohon se ke dorzuar shtetsin gjermane ne vitin 2000 qfar shtetsie morre ne ate kohe te serbis mesiguri.

    183
  176. Bekim am

    Hallo Landsleute,

    Ich habe auch ein Problem was ich glaube das es ein ganz spezielles ist. Bin Kosovo Albaner, bin in Kosovo geboren, leb seit
    15 jahren in NRW. Ich möchte die deutsche Staatsangehörigkeit beantragen und hab folgendes Problem:

    Ich besitze ein blauen jugoslawischen Pass, zudem besitze ich auch die albanische ( passaporten e shqipris) Staatsangehörigkeit.

    Ich war heute bei unseren Auslanderbehörde und mir wurde gesagt das ich mich von beiden Staaten ( Serbien und Albanien ) ausbürgern lassen muss um die deutsche Staatsangehörigkeit zu erlangen.

    Weiß jemand von eich ob das rechtens ist?
    Wie soll ich am besten vorgehen?

    Besten Dank im voraus

    Bekim

    184
  177. Didi am

    ach und @ bekim …dass ist rechtens..woher ich das so sagen kann …also manche bundesstaaten haben die regulierung, dass wenn sich eine ausländer einbürgern will um somit den deutschen passs zu bekommen, er verlangen kann dass zuerst die früheren staatsangehörigkeiten gelöscht oder gekündigt werden sozu sagen. mein vater (in bayern) musste auch beide staatsangehörigkeiten löschen um überhautp einen deutschen pass kreigen zu können. dabei noch eine wahrnung im vorraus: man hat ihm gesagt falls er versucht i.wo noch einene pass zu beantragen, sei es ein serbischer ,albanischer egal was für einen pass, würde das bei den behörden eingetragen werden und du hättest nie wieder eine chance einen deutschen pass zu kreigen…aber im grunde gesehen macht das ja keiner ich mein wozu einen anderen passs wenn man mit dem deutschen überall hinkommt weltweit womöglich….aber ich hab auch verwandeten in köln. da ist es dann allerdings ganz anderst als bei uns,…dort dürfen sie ihre alte staatsangehörigkeit behalten. das heisst sie können den pass ihrer heimat behalten und bekommen noch den deutschen dazu. den sinn der sache seh ich persönlich nicht darin..aber wie dem auch sei…du solltest genau abklären wie das in NRW ist, am besten du frägst bei der ausländerbehörde oder so, und dann weisste ja was du zu tun hast. übrigens dieses abmelden vom heimatland dauert.

    tung didi

    185
  178. Didi am

    hey leute…..alles klar bei euch? hört mal ich brauch etwas hilfe: folgenede situation. Ich soll für meine mama ihren pass in kosovo abholen gehen. dies geht anscheinend durch eine vollmacht..blingbling…ich weiss nicht wie ich sowas auf shqip mache..hat i.jemand ein Muster davon oder sowas in der art….wäre sehr dankbar… und an `brauche deutsche pass` ein sehr guter anwalt aus dem kosovo wäre der franklin sedaj in prishtine..addresse is glaubs: rruga uqk nr 7 in prishtine …der ist echt gut….also leuts bewegts euch :d danke schon mal im vorraus

    ach und @ bekim …dass ist rechtens..woher ich das so sagen kann …also manche bundesstaaten haben die regulierung, dass wenn sich eine ausländer einbürgern will um somit den deutschen passs zu bekommen, er verlangen kann dass zuerst die früheren staatsangehörigkeiten gelöscht oder gekündigt werden sozu sagen. mein vater (in bayern) musste auch beide staatsangehörigkeiten löschen um überhautp einen deutschen pass kreigen zu können. dabei noch eine wahrnung im vorraus: man hat ihm gesagt falls er versucht i.wo noch einene pass zu beantragen, sei es ein serbischer ,albanischer egal was für einen pass, würde das bei den behörden eingetragen werden und du hättest nie wieder eine chance einen deutschen pass zu kreigen…aber im grunde gesehen macht das ja keiner ich mein wozu einen anderen passs wenn man mit dem deutschen überall hinkommt weltweit womöglich….aber ich hab auch verwandeten in köln. da ist es dann allerdings ganz anderst als bei uns,…dort dürfen sie ihre alte staatsangehörigkeit behalten. das heisst sie können den pass ihrer heimat behalten und bekommen noch den deutschen dazu. den sinn der sache seh ich persönlich nicht darin..aber wie dem auch sei…du solltest genau abklären wie das in NRW ist, am besten du frägst bei der ausländerbehörde oder so, und dann weisste ja was du zu tun hast. übrigens dieses abmelden vom heimatland dauert.

    tung didi

    186
  179. Anonym am

    Pershendetje te gjitheve ketu.

    Nen kete link: http://openpetition.de/petition/online/einbuergerungen-auch-fuer-kosovaren-ermoeglichen eshte nje peticion, qe do ta zgjidhte kete problem. Ju lutem qe ta nenshkruani vet dhe ta shperndani te sa me shum njerez per nenshkrim.

    Ju faleminderit.

    187
    • Xhevdet Hamzaj am

      Si po duket keto véshtirsi me te cilat té gjithé Ne qé po ballafaqohemi as kush nuk i kupton apo nuk po don qé té i kupton.! / po mendoj né rregullimin e dokumentacioneve te ndryshe pér té cilat éshté fjala./
      Kemi te panumérta rastet té ndryshe qé sé pari nuk po aplikohet mundésia digjitale e moderne e kohé é sotme té shekl. 21.
      Neve po jemi te detyruar qé té punojmé e njékohésishté kur po e kemi kohén e njé pushim qé té gjendemi né vendélindje po jané té pa mundéshme mundésit e rregullimit te té gjitha atyre dokumenteve qé po na marrin shumé kohé e mé né fundé nuk po fungcionojné ashtu siq neve e presim. Fatékeqésishté as njé pérgjegjeje pér njé sqarim pér té cilin éshté fjala nuk e dérgon as kush dhe si gjithé jané té pafajshém dhe té ndérgjegjéshém pér punén qé e béjné.!

      Me nderime:
      Xhevdet Hamzaj

      188
  180. Fadili (der gute) am

    Der bayerische Flüchtlingsrat aus München hat eine Petition bezüglich der Einbürgerung von Kosovaren gestartet, damit nicht mehr die Entlassung aus der serbischen Staatsangehörigkeit verlangt wird.

    Bitte alle mitmachen. Ihr müsst nur euren Namen, Anschrift und eine gültige E-Mail-Adresse angeben. Ihr bekomnmt eine E-Mail zugeschickt, die ihr dann bestätigen müsst. Das wars.

    Das ist die Adresse:
    http://openpetition.de/petition/online/einbuergerungen-auch-fuer-kosovaren-ermoeglichen

    alle mitmachen

    189
    • Anonym am

      Fadil + te tjeret,

      a din/i diqka, se kur do te dorzohet ky peticion me tutje, edhe sa mund te zgjate deri te merret nje vendim?! Nese merret ndoj vendim, si do te na lajmerojne neve?!

      T/Ju faleminderit, tung,

      190
  181. Qefseri am

    PERSHENDETJE TE GJITHVE!
    JETOJ QE 25 VJET NE BADEN WÜRTEMBERG KAM UNBEFRISTETE AUFENTHALT DHE DESHA TE DI SE QFAR ME DUHET PER LAJMRIMIN E FEMIVE NE KONZULLATEN E KOSOVES NE SHTUTGART.FEMIT JAN 4 DHE 6 VJEQE KAN DEUTSCHE STATSANGEHÖRIGKEIT.NJEKOHSISHT DESHA TE QLJAMROHEM PREJ KS DHE TA MARR NENSHTETSIN GJERMANE.JU LUTEM ME NDIHMONI!!! ME NDERIME

    TUNGI

    191
  182. Dugi am

    Hallo, wer kann helfen?

    Ich habe beim serbischen Konsulat in München vor 14 Monaten die Bescheinigung über die Staatsangehörigkeit sowie den Auszug aus dem Geburtenregister beantragt.

    Ich habe folgende Antwort erhalten:

    “Wir benachrichten Sie, dass die Kommission für die Eintragungsbewilligung die Eintragung nicht genehmigt hat, da in den Akten der Sache notwendige Unterlagen für die Eintragungserneuerung fehlen.

    Nach Einsichtnahme in die Akten der Sachen haben wir festgestellt, dass sie für die Eintragserneuerung in das Register der Staatsangehörigen folgend Unterlagen einreichen sollen:

    - Auszug aus Geburtenregister
    - Auszug aus Heiratsregister der Eltern

    LÄUFT NICHT DURCH – die Datenbank des Ministeriums für innere Angelegenheiten.

    Was bedeutet das? Vielen Dank für eure Anworten.

    Dugi

    192
  183. laura am

    UNE KAM LINDUR NE GJERMANI NE WOLFHAGEN…JAM 15 VJEQE DHE PO KERKOJ NGA JU TE DI SE A MUNDEM UNE TI NXJERR LETRAT E GJERMANIS JU LUTEM ME TREGONI KONKRETISHT…SE SHPEJTI DO TE SHKOJ EDHE NE STUDIME ATJE DHE NESE KENI MUNDESI TE ME OFRONI PAK NDIHME SE QDUHET TE BEJ ?????BITTE ICH WEIS DEUTCH .!!

    193
  184. limboja am

    tung fadil jam ne austri qe 15 vite dhe me duhet pasaport kosove,po ne fakt nuk kam dokumenta ne kosov, me jepni nje keshill si muj te me ndihmoni ju pershendes pres pergjigje tung.

    194
  185. Veli am

    Hi Leute!!!
    Weiss jemand was aus der Petition rausgekommen ist..dauert wahrscheinlich noch ein paar Monate bis was rauskommt wenn überhaupt was rauskommt. Ich war letztens im serbischen Konsulat in München (Antrag auf Entlassung von Serbien November 2011 gestellt) garnichts ist passiert mann muß solange warten das ist echt abzocke…Eine DIN A4 Seite habe ich gekriegt das ich vorgesprochen habe denn Zettel kann mann sich in die Haare schmieren…Aber das nächste mal wenn ich dahin gehe (Aprill 2012) werde ich da einen Aufstand machen ich werde die Polizei anrufen und eine Anzeige Erstatten wegen Betrug…Das kanns doch nicht sein seit 14 Monate warte ich auf die Entlassung aus Serbien das ist doch nicht rechtens und die im Landratsamt sagen jaaaaaa sie müssen warten bis sie die Entlassung kriegen…Naja ich werde Meldung machen wenns soweit ist in diesem Sinne bis dann

    195
  186. enisa am

    hallo leute !!
    ja ich hab das gleiche problem und zwar.
    ich lebe seit 21 jahre hier in deutschland also seit baby auf schon, bin zwar in mitrovica geboren aber damals sind wir nach deutschland geflüchtet !! und ich hab garnicht keinen pass nichts auser einen ” ausweissersatz den ich alle 6 monate verlängern muss und immer 20 euro zahlen muss ” am anfang hieß es mich gibt es nicht auf papiere das es mich garnicht existiert doch dann haben die aus serbische konsulat meine geburtsurkunde mir zu geschickt die ich 2 euro bezahlt habe :))
    jaa und im november hab ich ein schreiben bekommen das ich meine pässe abhollen kann blaue und rote und jetzt ist es so ich war heute da und die haben gesagt ” tut uns leid wir haben keine blaue pässe mehr wir können dir nicht mehr weiter helfen wir wissen selber jetzt nicht was wir machen sollen ” jaaa und roten krieg ich nicht da ich erst denn blauen haben muss da ich noch keine pässe hatte … und ich will aber kosovarischen pass haben und nicht serbischen…
    muss ich was zahlen um mich von serbischen konsulat abzumelden um auf albanische konsulat zu wechseln ?? und was brauch ich alles dafür ?? ich hab also serbische geburtsurkunde :( bitte hilft mir ich will keinen serbischen und ich will nicht wieder jahre lang warten auf pass

    wäre nett wenn ihr euch meldet ..
    Msn adresse steht drann

    danke im voraus

    enisa !!!

    bukuroshe-1990@hotmail.de

    196
    • Besnik am

      Tung Enisa,
      ich komme auch aus MItrovice und dort kanst du doch dich eintragen lassen bei der gemeinde und dann perso und pass bentragen.Im normal fall dürfte das kein problem sein.Hoffe das cih dir helfen könnte…:)

      197
  187. Besnik am

    Also ich habe seit 8 monaten den Antrag zur entlassung aus der Serbischen Staatsbürgerschaft gestellt die gebühren von über 500 € incl. die ganzen übersetzungen aber bisher keine Antwort.Nachdem ich mehrmals briefe und emails an das Konsulat geschrieben habe kam heute ein Anruf indem sie mir klar machen wollten das vor Juni keine antwort kommt und ich Sie ncht mehr belästigen soll..
    Blöd ist nur, ich habe die Kosovarische bereits abgelegt und jetzt habe ich gar keinen pass:(
    Also bitte ich euch , wenn jemand irgendeinen Anwalt aus Serbien kennt der die Sache beschleunigen kann wäre ich sehr dankbar über ein paar infos an diese web adresse : besnikp@hotmail.com
    Faleminderit….

    198
    • Anonym am

      Tung Besnik,

      sa po zgjatke dhe sa po kushtojke procedura per me e hjeke nenshtetesine e Kosoves?
      Kur e ke marre Einbürgerungszusicherung ketu ne Bayern, a te ka thane ajo Zoja apo aj Zoteriu se ka probleme me e hjeke nenshtetesine e Serbise, e se sduhet me u ngute me e hjeke te Kosoves para asaj te Serbise? Nese po, atehere ski ku me u anku, e nese ste kane thane, atehere mundesh me shku te ata e me u anku!!!

      Pershendetje,

      199
    • Besnik am

      Tung Anonym,
      tek une ka zgjatur njekja e nenshtetesis se KOsoves 2 muaj ndersa pagesa ishte 150 € plus do € per dokumentat qe te duhen nga Gjer. dhe KOs. per ti permbush kushtet per hjekjen e nenshtetesis.Une e kam marre para me shume se nje viti die Einbürgerungszusicherung dhe mandej me eshte thene ta hjek te kosoves ndersa per te serbise ata e dine se ka veshtersi mirepo do ju mjafton nese une kam prova se e kam bere kerkesen dhe se jam munduar sipas mundesive te mia dhe mbas afer nje viti do te marresha pasaportin me nje vrejtje qe ne Serbi mos te vijshe ne konflikt me ligjin se nuk mundeet qeveria gjermane te ndihmoj.
      Fatkeqesisht ai personi i cili ishte shefi von Einbürgerungsbüro eshte tanime ne pension e ai tjetri ne veb te tij nuk e ben.
      Pech…

      200
  188. Medina am

    hay leute.
    Ich habe das gleiche proplem wie ihr…
    Ich habe die Einbürgerungszusicherung bekommen und ich muss mich aus Kosovo und serbien ausbürgern lassen.
    So und heute habe ich bei der Einbürgerungsbehörde angerufen.
    Ich habe gefragt warum ich mich aus Serbien ausbürgern muss obwohl ich einen Kosovoarischen Pass besitze und meine Staatsangehörigkeit Kosovoarisch ist. Und das meine herkunft kosovo albanisch ist.Dann meinte die frau zu mir das ich es beweisen muss das meine herkunft und von meine eltern kosovo albanisch ist.Dann meinte sie das ich in kosovo in einer Botschaft gehen soll und mir ein Zettel holen soll und es beweisen das ich kosovarisch bin dann brauchte ich mich nicht aus Serbien ausbürgern.
    Meine frage ist weis vll jemand wie ich es beweisen kann?
    Würde auch eine Geburtsurkunde reichen (ich bin in deutschland geboren) und von meinen eltern da ja meine eltern in kosovo geboren sind ?

    Ich hoffe das mir jemand helfen kann.
    Würde mich sehr serh freunde danke erst mal =)

    201
  189. unbekannt123 am

    hallo
    Ich wollte euch mal was fragen und zwar ich habe einen anwalt der mir helfen soll das ich mich nicht aus serbin ausbürgern muss sonder nur aus kosovo.
    Weis vielleicht jemand von euch ob der Anwalt mir helfen kann ??

    202
    • Anonym am

      Hallo unbekannt123,

      ich habe zimlich alles auprobiert hier in München um die Ausbürgerung aus Serbien zu entgehen. Ohne Erfolg. Ich bin mir ziemlich sicher, dass das hier in Bayern momentan nicht möglich ist, ohne irgendeine Gesetzänderung.

      Allerdings hatte ich keinen Anwalt. Falls Du einen Anwalt damit beantragen solltest und der damit Erfolg hat, dann melde dich hier nochmal, bitte.

      Viele Grüsse und viel Erfolg.

      203
    • Florimi Kosove am

      Ja gab es einer schneller losung,melde dich an 0037745686101

      204
  190. unbekannt123 am

    Also ich komme aus nrw Münster.
    Ich habe ja den anwalt er arbeitet schon für mich ich war gestern noch mal bei der EBH und die Frau meinte das in kürze der Anwalt sich bei mir melden würde weil sie ihm geschrieben hat und jetzt warte ich auf die antwort von den anwalt.

    Sobald ich die antwort bekommen schreibe ich wieder =)

    LG

    205
    • Fadili (der gute) am

      In NRW muss man sich nicht aus der serbischen StA entlassen, dies gilt bisher nur noch für Bayern und Sachsen. Du musst die Dame aus der Ausländerbehörde auf den Erlass des Innenministeriums (NRW) vom 02.12.2005 (Aktenzeichen 14-40.03-JUG/2) hinweisen, wenn sie das nicht besser weiß.

      206
  191. drini am

    Ich hätte zwei Fragen zum Kosovarischen Pass?

    1. Kann man den Kosovarischen Pass auch bei der Botschaft in Frankfurt beantragen? Wenn Ja, wie lange dauert das in der regel und vorallem was für Dokumente man dafür benötigt?

    2. Bekommt man dann bei der Ausländerbehöre den Aufenthaltstittel auf den Kosovarischen Pass?

    Besten Dank im Voraus.
    Gruss

    Drini

    207
    • Fadili (der gute) am

      Frankurt geht auch mit Sicherheit, dauert aber viel länger. Ich würde nach Kosovo fliegen. Dort hast du es dann in ca. 10 Tagen. Die neuen Aufenthaltstitel sind elektronisch im Scheckkartenformat, werden nicht mehr in dem Reisepass angebracht. Auf dem elektr. Aufenthaltstitel wird dann die Passnr. deines kosov. Passes angebracht.

      208
  192. linda am

    hallo ihr lieben !

    Ich habe genau den gleichen proplem wie ihr alle =(
    ich kämpfe schon monate lang das ich mich nicht aus serbien ausbürgern muss.
    Ich habe so oft mit den Leuten aus der EBH gesprochen.Dann sagten sie zu mir ich soll ihnen eine bescheinigung zeigen das ich kosovo albanerin bin.Da ich diese Woche nach Kosovo fliegen mochte und mir diese Bescheiniung zu holen und mich gleich aus Kosovo ausbürgern.
    Frage ich euch jetz und bitte um eure Hilfe…
    Weis vielleicht jemand von euch oder hat jemand erfahrung wie ich der EBH beweisen kan das ich kosovo albanerin bin ?

    Hilfeeeeeee……………………………..

    209
    • Anonym am

      Hi Linda,

      mach bloss nicht den Fehler (wie viele Andere hier). Aus Kosova solltest Du dich ausbürgern, erst, wenn Du die serbische Staatsbürgerschaft abgelegt hast.

      210
  193. Florimi Kosove am

    I lexova shume komente tuajat dhe brengat qe keni ju mergimtar!
    Eshte per te ardhur shume keq qe,edhe pas tre vitesh pavaresi,shumica e mergimtareve te kene hallet e njejta si ato te kohes se serbinizmit.
    Nje fjale popullore thot se “NUK KA ARE PA RRUGE” dhe edhe per lirim nga shtetesia te cilen nuk e deshironi,ka nje rruge,pra nga shtetesia serbe dhe disa ne numer te konsiderueshem tashme ate e kane marrur!e si ka shkuar procedura ne Republiken Bavareze me tutje ate nuk e di,por nje gje e di se ata persona te cilet jane pajisur me kete dokument ate,ja kane pasqyruar autoriteteve shteterore ne Gjermani.
    E njejta procedur vlen edhe per nenshtetesin Kosovare!
    Si ka rrjedhur pajisja me keto dokumente mund te konsultoheni ne emailin tim te siperpermendur!

    211
  194. Florimi Kosove am
    212
  195. elvira am

    hy leute,

    ich wil mich aus kosovo ausbürgern muss man persönlich da sein oder geht das auch so das verwanden aus kosovo das für mich erledigen können mich aus kosovo ausbürgern ????

    Und wie lange dauert das in kosovo sich Ausbürgern zu lassen ?

    213
    • Fadili (der gute) am

      dauert ca. 4 Wochen. Normalerweise musst du persönlich den Antrag stellen, da du an eidesstatt versicherst, dass du ausgebürgert werden willst. Abholen können es auch Bevollmächtigte.

      214
  196. Brauche deutsche pass am

    Hier gibt es leider viel mehr fragen als Antworten. Ich verstehe nicht warum die deutschen Behörden so eine scheisse verlangen, aber egal Gesetz ist Gesetz. Also ich habe eine Anwältin aus priština gefunden die angeblich nach nur zwei Wochen alles fertig macht, also nur aus Kosovo die Entlassung. Das Problem für mich persönlich ist…. Es kostet sate 1400€. Keine Lust für ein Stück Papier soviel Geld auszugeben, den allein die serbische Entlassung in düsseldorf hat mich schon 1100 € gekostet !!!!!!!!!!!! Und am Ende 250 € muss man an deutsche Behörden zahlen. Insgesamt also 2750 € für ein Stück Papier. Lohnt sich das ? Natürlich lohnt sich das, den Mann ist ein dann ein deutscher, und wenn wir dann irgendwann in Somalia oder so, gekidnappt werden dann kommt Frau Angela Merkel höchst persönlich mit SEK oder GSG 9 vorbei und befreit uns ! Also Leute ich bin verzweifelt und weiß nit weiter ! Sorry das ich euch vollgelabert habe! Kopf hoch !

    215
    • Fadili (der gute) am

      Du bist doch verrückt. Flieg für ne Woche nach Kosovo, besorge dir alle Dokumente (Kosten ca. 20 EUR), nach ca. 4 Wochen ist die Urkunde fertig, kann auch von jemanden, denn du autorisierst abgeholt werden. Bei der Abholung werden nochmal 150 EUR Entlassungsgebühr fällig und das wars. Deine Anwälting ist Prishtina ist wahrscheinlich korrupt wie alle unsere Politiker.

      Gib den kosovarischen Pass auf keinen Falll ab, bevor du die serbische Entlassung hast bzw. bevor Bayern endlich akzeptiert, dass wir keine serben sind, sonst hast du dann gar keinen Pass. Es sind schon einige, denen das passiert ist und die haben echte Probleme. Den kosovarischen Pass wirst du jederzeit los, da brauchst du dir keine Sorgen machen, das geht ohne einen großen Aufwand und kostet dich aller aller höchstens 200 EUR.

      216
    • miffi am

      Hallo, ich komme aus Prizren, ich kann leider kein Albanisch bin Bosnerin, lebe seit 2001 in Deutschland, ich habe mich aus kosovo ausgebürgert, aber aus dem serbien mich auszubürgern habe ich angst, ich warte seit 2008 auf einbürgerung jezt ziehe ich vor gericht ich brauche zeuge, für gericht in NRW Düsseldorf melde dich bitte

      217
  197. Agimi,, am

    Hallo Leute,, Mua me erdh me daten 24.01.2012 Einbürgszusicherung ,por un e gjeta ni Rechtsanwalt ne Beograd qe ka punue ne Ambasat ne München.Fola me ta me tha qe me shkrujt ni Vollmacht dhe aj e ndjek preceduren.me tha me ligj shkon deri ne 3muj dhe kushton 740 euro. Dhe nese kam koh me daten 01.02.2012 me shkue ne Ambasat ne Minhen dhe ajme pret. Leute nese ka diqka te re dhe nese ka shanca te mira un ju tregoj juve te gjithve,, JU pershendes

    218
  198. afrimi am

    kam nje problem a mundet dikush mem ndihmue mem dhan sqarime ..sot ka mar qertifikaten gjermane une dhe dy djemt e mi e edhe pse e kam te prishur shtetesin e kosoves -entlastung -nga kosova -tash neje problem tjeter ne qertifikat germane shkrun se jam shtetas serb , geboren pristina serbien a keta ne burgeramt asnje here sme kan than qe ta prishi shtetesin e serbis por te kosoves pasi qe u bere shtet ks tash kam ra ne dilem spo di qka me bae se femija e mi i kan njani 10 vjet e tjetri 12 e kur ti bajn vjet munet serbia me mi lyp per ushtar a ka far mundesie me e prish edhe kete mut shtetesie te serbis edhe pse sjam nga serbija edhe a ka kush ksi rasti me nderime afrimi

    219
    • Anonym am

      Tungat Afrim,

      ti me femijet e keni pasaporten Gjermane? Per mendimin tim, nese nuk banon ne Bayern ose ne Sachsen, atehere ske nevoje me e hjeke shtetesine e Serbise.

      Nese nuk Banon ne ato dy republikat qe i permenda lart, atehere eshte vetem nje kerkese, se nese mundesh me e bo, mire, e nese jo, kurgju kerkujte. Ose eshte nje gabim.
      Bisedo ti prap me ate Zojen/Zoterine edhe nje here, personalisht, e kqyre qka po thot.

      Tung + shum fat,

      220
  199. afrimi am

    ok faleminderit anonym,- po jetojmi ne republiken e niedersachsenit neve nau ka pranue shtetesia germane javen tjeter e marim edhe passaportat germane po me interesoj se per qfar arsye tash dy nenshtetesia edhe te germanit edhe te serbis ?por sot ne mengjes isha te nje avokate dhe bera pyetjen se per qfar arsye keshtu pasi qe e kam prish nenshtetesin e kosoves tash mu bane dy edhe e germanit e edhe e serbis me tha se kur jemi bae shtet qeveria e ka nenshkrue se marveshjen me serbet per me i majt edhe nenshtetesin serbe- mora vesh se gabimin e kan qeveria e kosoves ,dhe me tha se shtetesia serbe ju hjeket kosovarve – atehere kur na pranon serbia si shtet- per ndryshe nuk ka gjasa me e prish shtetesin serbe vetem nese paguni nje shum parash shum te madhe . flm

    221
    • Anonym am

      Eh, krejt ne rregull pra.
      T’faleminderit edhe ty per informatat. Tung, qdo te mire.

      222
  200. D.E RAVENSBURG (BADENWÜRTENBERG) am

    Pershendetje te NDERUAR !!!
    UNE kam nenshtetesi GJermane prej vitit 2009 pa shlyer fare nenshtetesin e Kosoves kurse ate te serbise (ishe te jugosllavise)ma kane shlyer vete Landrasamti i qytetit ku une jetoj…prej dy dekadashe!!! edhe une kam pasur kushte nga Landrasamti sikur juve por kembngultesia ime dhe duke ditur se ketu ne gjermani cdo gje eshte e mundur nuk i kam pranuar fare ato kushte dhe se fundi vete ma dhan nenshtetesin gjermane te cilen posedoj Une dhe familja ime …andaj juve komentues luftoni per vete veten nese doni te keni nenshtetesi gjermane dhe se nuk keni nevoj te aktivizonit AVOKAT !!!??? ME NDERIME
    D.E RAVENSBURG

    223
    • Anonym am

      Tungat D.E RAVENSBURG,

      Kjo thenje ‘cdo gje eshte e mundur’ perdoret me shum ne Amerike, por nejse. Se ki keq qe e thua ti kete, por edhe mire jo!

      Ne ate kohe, nuk jam i sigurte kure, e kan hjeke ne Baden Württemberg ate kusht per me e hjeke nenshtetesine Serbe. Per ate edhe ke pase sukset ti me kembengullen tane. Sidoqofte, une edhe shum te tjere ketu ne Bayern nuk kemi pase akoma sukses me kembenguljen tone :-).

      E sa i perket avokatit, kam me mbete pa nenshtetesi, e se marr ndoj avokat! Kam shum opciona ma te mira ku muj me i hargju t’hollat se sa me ja dhane ndoj avokati…

      Pershendetje,

      224
  201. QE KY am

    hej shikoni e pyetni neper DÖNNERBUDE kish shperngulje me ble

    225
  202. Besimi -Bayern am

    Pershendetje Besnik edhe juve te tjereve,ja ky esht numri i avokates ne Leskovc qe mi ka kryer te gjitha procedurat dhe ma ka prish nenshtetesin e serbis.+38116218276. Emri i avokates esht Jelena Cakiq. Ju uroj fat
    Pershendetje nga Besimi-Bayern

    226
    • xhafa am

      Pershendetje Besimi-Bayern, na trego te lutem sa kohe ka zgjat heqja e shtetesise serbe dhe sa te ka kushtuar, nese ka mundesi. Se shume jemi ne bayern me te njejtin problem, qe nuk po mundemi me e heq shtetesine e serbise. P.sh. Unje jam martuar ne kosove, po serbia nuk i njeh dokumentat e kosoves, dhe nuk kam pasaporte serbe. Faleminderit per mirekuptim dhe inforamcione.

      Pershendetje Xhafa Lindau

      227
  203. Leo am

    Hey Leute,

    Ich versteh Deutscland nicht!!! ich bin hier geboren, deutsche Geburtsurkunde, Schule + Ausbildung alles hier gemacht und nen festen Job. Einbürgerungszusicherung kein Problem aber muss ich diesen blöden langen Entlassungsweg auch gehen und so viel kohle verballern. Angeblich hab ich kein automatisches Recht auf Deutschen Pass nur weil beide Eltern aus dem Kosovo sind und keiner sich einbürgern lassen hat. Schwachsinnig!!! was soll ich nur tun bitte helft mir??!!!!!!!

    228
  204. Slobodan Milosevic am

    Ich komme auch der serbischen Provinz Kosovo i Metohija lebe seit März 2004 in Deutschland. Seit 2012 bin ich nun offiziell Deutscher die Ausbürgerung lief ohne Probleme.

    229
  205. mia am

    Hallo,

    ich habe eine Bitte.

    Ich würde gerne Wissen, was ich für Unterlagen aus KS benötige, um mich vom Kosovo zu entlassen?
    Bitte die jeweiligen Angaben auf Albanisch mir sagen, da ich nicht so gut albanisch kann und diese unterlagen mir jemand also ein Verwandter von unten holt.
    Ich weiß nur, wie die Unterlagen auf Deutsch heißen.
    Danke

    230
  206. Afrimi Frankfurt am

    Hallo Leute

    Ich habe eine frage .Was ist wenn ich mich einbürgern lasse und dabei meine Kosovarische staatsangehörigkeit auf gebe
    und dann wenn ich sterbe können mich meine familie mich in kosovo berdigen oder es geht das nicht mehr?

    231
    • denis am

      tung afrim desha me ta bo ni pytje jam i lindur ne frankfurt po gjat nuk jam ne gjermani e kam qertifikaten e lindjen a me tregon se qka mudem me bo per nje viz ne gjermani me i regullu dokumentat tjera flm per mirkuptim

      232
  207. Dashni am

    Ich meine die einfachste Lösung wäre sich in NRW an zu melden und von “dort aus” zu agieren.
    Habe ich schon von ganz vielen Landsleuten gehört. Gruß an alle

    233
  208. QE KY am

    O NJEREZ A JENI TEUE DIT SE ME KEN PO DONI ME KONTAKTU JU KAN PRE JU KAN VRA JU KAN MASAKRU E PORDHUNU KEQTRAJTU AS ME KAFSH NUK VEPROHET SI KAN VEPRU ME SHQIPTAR A JENI JU SHQIPTAR A QA JENI JU A KENI TRUR APO E KENI KOKEN BOSH NDOSHTA JU NUK KENI PERJETU PO MOS HARRONI SE SHQIPTARIN E KA URREJT E URREN E GJITHMON KA ME URREJT SHKAU KY PLANIFIKO PER ME VON QYSH ME E SHTI SHQIPTARIN NE KURTH A RRJEDH PAK GJAK ShQIPTARI NEPER DAMERET E JUAJ APO UJ I PERZIEM ME RAKI???!!!!!! MENDONI DISA HER PARA SE TE VEPRONI A KENI SHKOLL JU A QKA JENI JU?!!!!!

    234
  209. qe ky am

    hallo Administrator sagen Sie ob ich schon mal unwarheit geschrieben habe wal meine letzten zwei kommente nicht gezeigt sind wieso ?????

    235
    • k.weber am

      Hallo qe ky, das ist immer schwierig zu entscheiden. wir wollen niemanden zensieren, aber auch strafanzeigen vermeiden, die sich bei beleidigendem inhalt nicht nur gegen den autor, sondern auch gegen den betreiber der seite richten können.

      236
  210. christian ortlepp am

    ich habe einen freund in serbien, der gerne nach deutschland einwandern würde. Deutsche Verwandte gibt es nicht. Welche Möglichkeit gibt es ihn nach Deutschland zu holen?
    Gruß
    Christian

    237
  211. Habibe am

    Hallo an alle, Hallo Fadil!

    Ich habe folgendes Problem: Ich bin in Deutschland geboren, lebe somit auch seit 24 Jahren hier. Habe noch nie im Kosovo gelebt. Ich habe auch noch den Jugoslavischen Pass (läuft 2013 ab) und habe die deutsche Staatsbürgerschaft beantragt. 2010 war ich im Kosovo um mich da erstmal anzumelden um mich dann abzumelden. Zudem bin ich im Kosovo nicht einmal registriert, also ich existiere da nicht. Da ich mit meinen Eltern keinen Kontakt habe, kam ich im Kosovo überhaupt nicht voran, weil man für alles seine Eltern benötigt.

    Kann mir bitte jemand helfen!? Was soll ich tun!?

    238
  212. buki am

    ju pershendes te gjithve .kam nje pyetje per te gjithe para tre muaj kam ber kerkesen per djal ne frankfurt per lirim nga nenshtetsia e kosoves para tri dite me lajmruan nga mpj e kosoves se vendimin e ki ne konsullat sepse jetoj bukur large nga konsullata e frankfurtit dhe ne pamundesi per tu lidhur me ta kam thirre ne mpj ne kosove
    edhe ata me kan treguar se vendimin e ki ne konsullat qysh 3 dite mirpo nuk e di se a duhet ata me te lajmrue apo me shkue pa u lajmrue sepse nuk e di si ashte apo si shkon kjo procedure mose ata nuk po lajmrohen ne telefon edhe pse e telefonoj qdo dite ju kisha falenderue nese dikush din diqka rreth terhjekjes se vendimit nga konsullat se aja aty ashte .ju pershendes te gjithve nga düsseldorfi .

    239
  213. vesa am

    pershendetje.. un jetoj ne kosov i fejuari im jeton dhe vepron ne bremen..vizen e ka ba me gjermank para 10 vitesh e ka prish kuroren atje ne gjermani..kurse ketu ne kosov nuk e ka prish sepse nuk e ka dit qe duhet edhe ktu..tani ne dojm me ba kuror ne gjermani e dashta me dit sa zgjat kjo pun dhe sa zgjat qkurorzimi i tij i par ktu nks tash..

    240
  214. do am

    qfar drejcije asht me ti marr thmin shteti gjerman e me ti hjek prej duarve edhe me ti nda

    241
  215. fadil am

    kush munet me ma kthy ni pergjigje

    242
  216. Anonym am

    Pershendetje se pari juve ketu.
    E kam nje pyetje, edhe se pak e komplikuar. Nese dikush din me me dhane ndoj pergjegjie, eshe i mireseardhur, dhe une ju falenderoj qe ne fillim.
    Keshtu eshte puna:

    Une jetoj ne Gjermani qe me shum se 14 vite (Ne fillim te vitit 1998), por nuk isha ne maredhenie pune deri ne fund te vitit 2008. Ne kete koha sa skam punuar, kam studiuar dhe studimet, sigurimin shendetsore, e krejt gjanat tjera i kam kryer vet (kam bere Nebenjob, si i thone keta ketu) – Me fjale te tjera skam marre kurr ndoj social, apo ndihme tjeter nga shteti Gjerman. Prej fundit te vitit 2008 jam ne pune te rregullt. Posedoj pasaportin Kosovar, dhe jam i martuar me nje shtetase Belge, qe nga viti 2007. Edhe Einbürgerungszusicherung, si i thone keta, e kam qe afer dy vite, por pasi ketu ne Bajern kta po e dojne edhe shpernguljen nga Serbia, e kom qite edhe e kom lane krejt ate pune. Po pres si shum ketu, per ndoj nderrim te ligjit ;-).

    Tash te pyetja:
    Para dy jave na kan linde nje vajze. Keta me thane se une nuk i permbushi rregullat (8 vjet me qene ketu i rregullt (rechtmäßig) i lajmeruar).
    Vajza mundet me e marre automatikisht nenshtetesine Belge edhe Kosovare, por jo ate Gjermane pasi une spo i plotesojsha krejt kushtet, si po thone keta.

    A din dikush te ma shtjelloj kete pune, se a e ka ajo Zoja mire ate qka me tha, apo jo?!

    Pasi une e posedoj Einbürgerungszusicherung, kam menduar se vajzes sime do ti takoje automatikisht nenshtetesia gjermane?!

    Faleminderit, tung,

    243
  217. SHQIPTARDARDAN am

    shiko zotri un po flas mes pervojes time vajza ime asht lind 1 muj e 4 dit pa i mbush Une 8 vjet aufenthalt i lajmruar, nuk ja kan dhan shtetesin!!!!!. e ti e paske leht, le te merr shtetesin belege esht EUBÜRGER shum sende jan me leht e ke shum me shum perparsi E MOS E QAJ KRYET ME LIGJET E BAYERNIT SE NE FUND TE GARANTOJ QE E MERR PERGJIGJJEN(ES IST LEIDER SO IN BAYERN) no koment ma shum!!!!!!!!

    244
    • Anonym am

      Tungat SHQIPTARDARDAN,

      t’faleminderit per pergjegjien. Mos me keqkupto te lutem, por kam qeshe kur e kam lexu shkresen tande – ashtu eshte qysh the edhe ti, heret ose vone thone keta ‘(ES IST LEIDER SO IN BAYERN)’.

      E per faktin se ty te kan munguar 1 muaj e 4 dite, qka ti shtohet asaj ma….no comment ma shum.

      Pershendetje te shumta nga Müncheni.

      245
  218. Agimi,, am

    Tung te gjithve,,,,, edhe un jam sikur ju per punen e nenshtessis,, Por e gjeta nje Advokat Gjerman qe punon ne Augsburg ,dhe aj me tha se mi jek dy nenshtesit te Kosoves dhe te Serbis mbrenda 3 mujve,pa problem,dhe kushton 1900 euro 600 me ja dhan ne dor dhe tjerat me rata,,,Kysmet keto dit e kam terminin.nese ka diqka te re ju tregoj…Ju pershendes te gjithve

    246
    • Anonym am

      Tungat Agim,

      faleminderit per lajmeresen. Atehere lajmerohu kur te dish me shume per ate pune.

      Pershendetje.

      247
  219. Veli am

    Hallo Leute
    also wie die meisten es wissen aus dem Kosovo habe ich die Entlassung schon letztes Jahr im Sommer bekommen. Von Serbien hatte ich die Entlassung im November 2010 gestellt. Ab Januar 2012 habe ich begonnen das Serbische Konsulat zu terrorisiren telefonisch wie mit Emails. Am Schluss habe ich den gedroht mit Rechtsanwalt das es nicht sein kann seit 16 Monaten das die Entlassung noch nicht da ist und habe gesagt das mein Rechstanwalt eine Anzeige schreibt wegen Betrug. Dann 4 Wochen später war die Entlassung aufeinmal da. Also Leute schreibt einfach Emails und am Besten mehrere am Tag und droht dene wegen BETRUG bei mir hat es funktioniert. Jetzt warte ich nur auf die Einbürgerungsurkunde und dann ist der SCHEISS geschafft es hat sage und schreibe fast 4Jahre gedauert.
    Bayern ist einfach das Schlimmste Bundesland das es gibt.
    Entlassung aus Kosovo (Prizren) Republika e Kosoves
    Entlassung aus Serbien (Prizren) Republik Serbien (dann habe ich zu dene im Landratsamt gesagt ja was jetzt zu welchem Land gehört jetzt meine Stadt Prizren?? Wie können sie so eine Entlassung aus Serbien akzeptieren Warum schickanieren Sie uns mit so einem Müll. Deutschland hat den Kosovo als eigenständigen Staat anerkannt was soll das jetzt.
    Aber die im Landratsamt haben doch selber keine Ahnung die sagen auch zu allen Ja und Amen.
    Ich habe definitiv die schnauze Voll von dem Scheiss.

    Mit freundlichen Grüßen

    Veli

    Mann kennt mich im Landratsamt Unterallgäu (wenigstens das habe ich geschaft ich habe dort jetzt den VIP Bonus)

    248
    • Shaqa am

      Hi Veli ,seit wann (datum) wartetst du auf die einbürgerungsurkunde,denn ich habe es beide entlassungen abgegeben,ungefähr wie lange kann es dauern?(seit 25 .04 .2012 eingereicht).Mit freundlichen Grüssen Shaqa.

      249
  220. Veli am

    Hi Shaqa
    ich habe am 19.04.2012 meine Entlassung abgegeben also normal 4-6 Wochen haben die zu mir gesagt wird das dauern und wenn es ganz blöd läuft 8 Wochen aber dann muss es da sein. Dann musst du ja ins Rathaus mit der Einbürgerungsurkunde und dann dauert es wieder ca. 1-2 Wochen bis dein Pass und Perso fertig ist.
    Aber dann ist es aber auch geschafft.
    Ich hoffe ich habe dir bischen helfen können.

    Ciao

    250
    • Shaqa am

      Hi Veli ,vielen dank für deine schnelle antwort,hoffe es für dich das es nicht so lange dauert.Shaqa.

      251
    • dreni70 am

      tung veli desha te pys ku e ki ba antragun per terhekjen e nenshtetsis te serbis ne konsulat a me nej avokat.edhe un e kam ba ne shkurt-2011,me ni avokat ne serbi por ende nuk me ka ardh kurgja, edhe per qit petition a din diqka ne qoft se ke nej informat me trego

      252
  221. Veli am

    Hallo,
    Also ich habe Post bekommen am kommenden Freitag darf ich meine Einbürgerungsurkunde holen und dann geht’s ab sofort ins Rathaus dauert ca.2-3 Wochen bis der Pass und Perso da ist.
    Ciao
    Veli

    253
    • bide am

      hallo wollte mal fragen,ob du dich aus kosovo abgemeldet hast??
      fals ja kannst du mir bittttee sagen wie du das gemacht hast??und welche unterlagen du dafür gebraucht hast,aus deutschland und kosovo.lg

      254
  222. bide am

    hallo zusammen;
    kann mir bitte irgend jemand sagen,welche dokument ich brauch um mich von kosovo abmelden zu können???habe zwar die deutsche stattsbürgerschaft,aber jetzt wollen die das ich mich aus kosovo abmelde.
    währe sehr dankbar für infos,glg;-)

    255
  223. besi am

    Pershendetje,
    Deshta me pyt a din najkush se a kam drejt me ba anmeldungin ne Ulm(baden wurttemberg dhe me punu Ne München( Bayern) dhe me ba antragin per einburgerung?dhe sa vanohet Einbürgerungi ne baden wurttemberg ju lutem tregonim.ju pershendes c

    256
    • Kimi am

      ju lutem a enjef dikush ndonje njeri qe te me nzjerr vetem nje vertetim se dokumentat e mija sjan perpunuar gjat viteve ne Serbi edhe pse ikam dorezuar prej 2007tes ne München. per fat skam nje deshmi se i kam dorzuar dhe kjo me ben penges nese mund ta dokumentoj ateher do te me lirohet nenshtetesia.Ju lutem nese dikush njef dike te me lajrohet

      257
  224. shqipe am

    Hallo…ich muss für mein bruder einige dokumente abholen damit er sich von ks ausbürgern kann..
    Meine frage ist ob mir jemand eine vollmacht muster schreiben kann

    Dankee

    258
  225. Anonym am

    Per dreni edhe te tjeret lidhur me peticionin.

    Shiqo ketu: http://www.bayern.landtag.de/cps/rde/papp/SID-0AAA472C-1AE29280/Vorgangsmappe/www/servlet/Vorgangsmappe?wp=16&typ=V&drsnr=10299&intranet=

    Keta ne Bayern se kan ndermend me e nderru ndoj ligj lidhur me gjendjen e Kosovareve ketu. Po me duket, mundesi me e mire eshte me ja be sikur se BESI ka proposuar/pyetur (Me shkuar ne Ulm me u lajmeruar si me banim te dyte, edhe me punuar me tutje edhe me banuar si me banim te pare ketu ne München/Bayern), por nuk e di se si shkon puna.

    Pak per rastin tim. Jam i martuar, kam nje femije edhe banoj ne München – a eshte e mundur te lajmeroj nje banim te dyte (vetem une) ne Ulm dhe ta vazhdoj atje proceduren per marrjen e pasaportes?

    Nese din dikush diqka, lajmerohuni ju lutem.

    Pershendetje.

    259
  226. Veli am

    Hallo,
    Ich habe es zwar geschafft, aber ich würde es jedem Raten sich in baden Württemberg sich schlau zu machen ich weiß das es geht.
    Hier in Bayern wird sich die nächsten Jahre echt nix ändern, Bayern ist und bleibt CSU aber lasst euch nicht entmutigen
    Pershendetje

    260
  227. Shaqa am

    Hi Veli,gratuliere zu dein Einbürgerung.Gruss Shaqa.

    261
  228. Veli am

    Hi dreni
    Ich habe die Entlassung persönlich in München gestellt.

    262
  229. Veli am

    Hi shaqa
    Danke du hast es ja auch bald geschafft oder
    Darf man schon gratulieren??

    263
  230. Veli am

    Une muj me jau dhon ni Nummer ktu ne Gjermani der Typ lebt in München der besorgt alle serbischen Urkunden gegen Entgelt (vet mi ka nxjerr krejt dokumentat nga serbia) der macht auch komplette Entlassungen sehr zuverlässig aber hat auch seinen Preis…nuk di ob das manchmal richtig ist was wir da alle machen naja in diesem Sinne
    Qyssssss

    264
    • Anonym am

      Tungat Veli,

      sa ka kerkuar aj personi Veli per me ta dhane die Entlassung prej Serbise edhe sa ka zgjate krejt procedura – na trego te lutem, nese sprishe pune. Edhe se di a i besohet, aj mesiguri kerkon para edhe para se me ja nise asaj pune, apo?

      E sa i perkete asaj se a eshte mire qka po bejme?! Mire nuk eshte, por jam mese i sigurte se asnje shqiptar nuk shkon me qef ne konzulate te serbise, por eshte puna qysh eshte,…entet en Bayern po na shtyjne me e bo ate pune :-(.

      T’faleminderit, tung,

      265
    • Kemi am

      Pershendetje,
      Zotri Veli a ka mundsi me ma shkru qat nr. te tel.te atij personit qe kryn kto pun shpejt
      Jetoj ne Bayern edhe kisha pagu nje sum veq mos me ju hi vet ktyne punve
      me duhet patjeter pasaporte Gjermane!

      ju luten nese dikush din nje procedur te thjesht lajmrohuni

      shum faleminderin

      266
  231. Veli am

    Jo gabim e ke marr aj mu mi ka nxjerr Dokumentat per me bo Ankesen e qlajmrimit qka duhen si nenshtensin dhe qe je anetar i serbis (kushton 500€ te ky personi) pa kto Dokumenta nuk mundesh mu qlajmrue…E tani une vet i kum dergue krejt letrat ne konzullat ne München kushton 440€ edhe deri kur mka ardh qlajmrimi ka zgjat 16 muj…Po aj edhe krejt letrat mundet me ti krye kushton mos gabofsha 2500€ ama ky Garant qe ta kryn ket pune shume pare ama qeshtut shkon
    Tung pershendetje

    267
  232. recht am

    Hallo ZUSAMMEN,

    ich bin Rechtsanwältin mit kosovarischer Abstammung und bin entsetzt über die Anzahl derjenigen, die für eine ordnungsgemässe Einbürgerung in Deutschland, so vielen unzumutbaren finanziellen, moralischen und zeitlichen Hürden ausgesetzt sind.

    Ich befasse mich intensiv mit diesem Thema und biete rechtliche Unterstützung an. Korruption unterstütze ich nicht, denn es gibt andere legale Wege seine Ansprüche geltend zu machen.

    Pershendetje

    268
    • almir am

      Hallo Fr. Recht, ich brauche drigend Hilfe, ich habe keinerlei Dokumente aus dem Kosovo. Weil die Kosten so hoch und unzumutbar sind darf ich die kosovarische Staatsbürgerschaft behalten da es die Grenze von ca. 1250 € überschreitet. Das Problem ist, es steht nirgendwo wie teuer die ganzen Dokumente sind ( Geburtsurkunde, Reisepass…….. usw. ) Die Reise _ und Unterhaltungskosten zählen dazu. Wissen Sie wo ich diese Kosten ( nur für die Dokumente ) finden kann, da ich es bei der Ausländerbehörde beweisen muss das es mehr als 1250 € kostet ?

      269
    • Petrit am

      Guten Abend , Frau Anweltin brauche dringend ihre Hilfe ich hoffe sie können mir helfen bitte um Antwort . Gerne auch mobil . Mein number ist 017661537415 . Danke für ihre Ruck Ruf . Grusse Petrit

      270
    • drita am

      ich habe auch probleme mit dem serbischen staatsangehorikeit . Es ware nett wenn sie sich bei mir melden. Vielen dank.

      271
    • Niko am

      Hallo,

      Wie kann man Sie kontaktieren?
      Konnen Sie mir bitte sagen nach dem zusicherung was muss gemacht werden?
      musste ich nur die Kosovarische abgeben ode die Serbische auch.
      Wie kann ich Serbische abgeben wenn ich mit Serbien praktisch nichts zu tun habe?

      Danke im Voraus!

      Gruss,
      Niko

      272
    • k.weber am

      Bitte nehmen Sie doch über die Geschäftsstelle des Flüchtlingsrats in Hildesheim mit uns Kontakt auf: nds@nds-fluerat.org bzw. 05121 – 15605

      273
    • Hilfe am

      Könnten sie mir bitte helfen ?
      Alle Detail werde ich Ihnen telefonisch weitergeben !
      Danke im voraus .

      Tel.: 04221 12 16 19
      Handy:015208339267

      274
  233. Anonim am

    Pershendetje juve ketu. Shiqoni nen kete link:

    http://www.fluechtlingsrat-bayern.de/beitrag/items/landtag-beraet-ueber-kosovo-einbuergerungen.html

    Keta po thone se kan me u taku ne kete muaj me e marre nje vendim! A din dikush se far mendimi eshte marre?

    Pershendetje te shumta.

    275
  234. edita am

    Sehr geehrter Moderator Herr Weber,

    warum wurde mein Beitrag zu dem obigen Thema nicht veröffentlicht?

    MfG,
    RA Ajdarpasic-Krasniqi

    276
    • k.weber am

      sorry, war im urlaub…

      277
  235. almir am

    Wo gibt es offiziele Informationen über die Kosten für alle Dokumente ( Geburtsurkunde, Reisepass …… usw. ) ?????

    278
  236. linda am

    pershendetje nga Bayerni jam martuar e me duhet ta ndrroj mbiemrin e me duhet pasaporta e re e kosoves, jetoj afer frankfurtit kam provuar me kontaktu me kosnullaten e Frankfurtit po askush nuk pergjigjet.Si mundem te kontaktoj me Konsullaten ju lutem nese din dikush me shum let tme jep informata ju faleminderit klm

    279
  237. BAJRAMI am

    PERSHENDETJE TE GJITHVE,A GIN DIKUSH ME ME TREGU PER NENSHTETSI GJERMANE,A KA MUNDSI ME MAREFUZU ME TE ARDHNA TE VOGLA E KAMRROGEN E VOGEL PAK MBI 1ooo euro KAMGRUE E DHE 2 FEMIJ I MARR EDHE PAKNDIHMPREJ WOHN GELD A KA PENGES KJO flm ju pershendes.

    280
  238. Agimi am

    Tung Bajram jo nuk ki ass ni penges ,por vetum nese merr Hartz 4 te nxjerrin problem…Se edhe un e kam pas te njejtin rrast por ma kan pranue ne Bayern,,

    281
    • München am

      Tungat Agimi,

      a e ke marre pasaporten Gjermane? Ktu ne Bayern kta nuk po i dhone pasaportat gjerman pa e hjeke nenshtetesine e Kosoves edhe ate te Serbise…

      T’faleminderit + pershendetje te shumta.

      282
  239. Kimi am

    oh sa jam merzit me kete neshtetsi

    283
  240. linda am

    Hallo,

    weiss jemand auf welcher sprache die ausgestellte Vollmacht sein soll?
    Ich muss laut dem Konsulat eine Vollmacht nach KS schicken um alle meine Papiere zubeantragen obwohl ich nicht dort bin!
    Kann man das auch bei einem Rechtsanwalt machen ?????? o sollte das ein Notar machen? was muss da drin stehen?

    TUNG

    Linda

    284
    • besa am

      Linda te pershendes para 8 mujve i kam kry kto dokumenta qka te vyjn ty duhet meja jep dikujt autorizimin per me mujt me ti nxjer keto dokumenta ska neveoj as advokat as notar nese e ke dikond te familjes atje mundet me autorizim te gjitha me ti nxjer,. e autorozimi duhet me qen shqip ose serbisht ose anglisht ska dert cilen po ma mir shqip ma sigurt se te nxirin 100 pun

      285
  241. Jo serb por Kosovar :-). am

    Nje pyetje per dashamiret ketu.

    Une dhe vajza e vogel kemi marre Einbürgerungszusicherung ketu ne Bayern dhe tash duhet qe te dyte se pari ta hjekim nenshtetesine e serbise e pasandej ta hjekim ate te Kosoves qe te mund ti marrim pasaportat Gjerman.

    Une kisha pasaportin jugosllav deri para dy vitesh, pasandej e mora ate kosovar, kurse ate serb kurr se kam vazhduar as kurgja… Edhe vajza e vogel (1 vjet) posedon pasaportin kosovar dhe kurr se ka poseduar ate serb/jugosllav.

    Qka duhet te bej? Te shkoj ne konzulat serbe dhe te informohem si dhe qyshe me ja be? Nese duhet me i dhane pare dikujte, sa me kushton kjo pune edhe sa zgjate?

    Edhe nje mundesi tjeter ma ka thane dikush. Ta shkruaj nje peticion ne Bayerischer Landtag?! A ka sukses kjo pune?!

    Ju faleminderit t’gjitheve.

    286
  242. Bedi am

    i nderuar jo serb po kosovar une te kisha preferue me shkue ne konzullat te serbis ne münchen me pasaportin e moqem qe e ke pas te jug. po ashtu merre edhe pasaporten e kosoves edhe per vajzen e vogel po ashtu pasaporten e merr me vete dhe einbürgerungszusicherung, ata ne konzullat te thojn se ti duhet per veti me pas ni pasaport te serbis i cili ka afat, per me marr ti at pasaport te duhet qeterfikata e lindjes dhe nenshtetsija e sebis ata ta mundsoj mej parr neper mes konzullate nese ti don nuk te vanohen shum 2 ose 3 jav pastaj te thrrasin e shkon e i merr dhe qaty ne te njoten dit e ban aplikimin per pasaport 51 euro kushton pasaporta dhe ata i qojn ne beograd e mund te vonohet deri 3 muej pasi ta merr pasaporten kie te drejt me ba lutjen per me te lirue nga shtetsija e serbis e ban ne te njejten dit kur te marrsh pasoshin dhe mund te ndodh qe deri 4 muej te vonohet deri te lirojn nga nenshtetsija e tyne kure per vajzen e vogel ne konzullat te thojn duhet me lajmrue qe ka lind po ti mos e lajmro po thuej se e ke lajmrue ne kosov e bane ni lutje per ni qterfikat dhe nenshtetsi te serbis, ofiqarija e serbis nuk e gjen vajzen atje e ta kthejn ni vertetim qe sesht e regjistrueme atje e me qat vertetim prkthe gjermanisht e qojauv ne eibürgerant se mjafton per ata ni vrtetim,pastaj mendoj se gjithqka ka me kan ne rregull se une vet ja kam ba qyshu per veti dhe 4 fnit e mi.

    287
  243. Jo serb por Kosovar :-). am

    I nderuari Bedi,

    te faleminderit per informatat. Me te treguar te drejten, kur e kam shkruar komentin ma heret, kam mendu se ka me u lajmeru dikush si ti me pervojen qe e ke bere. Te faleminderit qe ke marre kohen per pergjegjien.

    Une e kam shkruar nje peticion ne Bayerischen Landtag. Nje person me heret me ka treguar se ka pase sukses permes asaj menyre. Peticioni im do te shqyrtohet ne kete vit, pasandej ta shofim. Nese eshte negativ, atehere do e marre drejtimin qe e ke spjeguar ti.

    A banon ti ne Müncheni, apo dikun tjeter? Ta shofim qak po me thone keta per peticionin e shkrur. Nese me japin ndoj pergjegjie negative, atehere do te ishte mire sikur te kisha mundesi te takoja nje here.

    Edhe nje here te falenderoj shume dhe te deshiroj qdo te mire ty dhe familjes.

    288
  244. Agim am

    Ich habe die nr von einen der mir die abmeldung von serbien gemacht hat ich poste einfachmal hier die nr von ihm ihr könnt ihn dann anrufen und um weitere infos zu holen.
    +38649630232
    Es kostet natürlich etwas aber mir hat er erfolgreich die abmeldung gemacht in serbien. War zufrieden weil er hat auch ein anwalt in serbien einsetzten müssen und das war alles inklusive im preis den ich ihn bezahlt hab.
    Ich wünsch euch dan mal auch viel erfolg

    289
  245. Mirlinda am

    Pershendetje!A mundet dikush mem tregu,une e flas mir gjuhen gjermane kam jetuar atje vite me pare jemi kthyer vullnetarisht,a ekziston mundsia me ba kerkesen per ausbildung ne gjermani ose weiterbildung,nese po qfar duhet te bej ju lutem nese din dikush ndonje informat

    290
  246. Idriz am

    Hallo zusammen

    Antrag auf Einbürgerung.
    Jetzt hatte es endlich geklappt mit Einbürgerung,
    Aber jetzt will man von mir eine Entlassung Urkunde aus dem Land Serbien.
    Jeder weiß, Dass das unmöglich ist, die Urkunde als Kosovo-Albaner zu bekommen.
    Ich besitze einen Kosovarischen Pass und kann auch meine Herkunft nachweisen.
    Aber das Amt stellt sich trotzdem quer.

    ”’Entlassung Urkunde von Kosovo habe ich beim Amt abgegeben.”’–~~~~
    Trotzdem will mann mier die Entlassung Urkunde aus dem Land Serbien

    Kann mir jemand helfen. Bitte sagen sie mir, was ich tun kann!!!

    MfG Idriz

    291
  247. Na Toll ! am

    hallo, ich habe das gleiche Problem wie fast alle hier. Bin in Deutschland(Niedersachsen) geboren habe die kosovarische Staatsangehörigket und muss mich jetzt aus Serbien abmelden :S:S Wie läuft das ab und ist das überhaupt möglich oder stellen die sich dann im Konsulat im Hamburg quer ! Bitte hilft mir denn ich muss meinen Mann nach Deutschland holen ich kann nicht länger warten ! BITTE !

    292
  248. rrustemaj am

    Pershendetje ! a mundet dikush mem ndihmu diqka ? e kam t pa kjart kerkun spo muj me gjet pergjigje te sakt ,po du mu martu me gjermane n kosov amo gjermanja nuk ka pun . a i vyn puna gjermanes pa tjeter per me mujt mem marr n gjermani apo egzistojn kushte te posaqme e nuk i vyn !!

    293
  249. Gerechtigkeit am

    Liebe Landsleute,

    solange in Bayern die CSU regiert, werden wir nicht eingebürgert und weiterhin diskriminiert und erniedrigt. Aus diesem Grund möchte ich die Regierung Oberbayern verklagen und rufe zu einer SAMMELKLAGE auf! Eine Sammelklage hat mehr Erfolg als eine einzelne Klage.

    Ich rufe alle auf, die ihre kosovarische Staatsangehörigkeit aufgegeben haben und an der serbichen Entlassung gescheitert sind, an der Sammelklage teilzunehmen.

    Wer ist dabei? Bitte in diesem Forum melden, ich habe bereits 3 Teilnehmer.

    294
  250. Jo serb por Kosovar :-). am

    Tungjat Gerechtigkeit,

    si po mendon me ‘gescheitert’? Une per shembull e kam Einbürgerungszusicherung qe me shum se 3 vite, por se kam marre asnje hap drejt heqjes se nenshtetesise se Serbise. Per ate edhe ka ngele krejt puna kshtu si eshte per momentin, as perpara as permas.
    Kta e kan gjoja si ligj, se nese njeriu e ka bere lutjen per hjekjen e nenshtetesise ne ambasade te shkinise, e mbas nje kohe nuk kan marre ndoj pergjegjie ose kan marre pergjegjie negative, atehere keta jan ne gjendje per perjashtime. Por, po flas vetem teori, nuk di ndoj rast se dikush ka hjeke nenshtetesine Kosovare dhe eshte mundu (ka vertetime se e ka bere lutjen per hjekje te nenshtetesise shkavelle) dhe kane problem me marrjen e nenshtetesise Gjermane.

    Kam shkru edhe nje peticion privat ne Landtag, por pa sukses.

    Edhe nje me duhet te them, se kur e kam marre Einbürgerungszusicherung (ishin dy, nje per ambasaden e Kosoves dhe nje per ate te Shkinise). Edhe me kane thane se ma se pari eshte mire te merrem me heqjen e nenshtetesise se Shkinise e ma vone me ate te Kosoves, se mundet me ardhe deri te problemi qe ti e permende ma lart.

    Mos me keqkupto te lutem, por: Une nuk mund ti kuptoj ata persona qe kan ngajt menjehere dhe e kane hjeke nenshtetesine e Kosoves, e tash me te shkavellave kan ngele ashtu, si thua ti.

    Perndryshe, nese me rroke edhe mua ajo iniciativa juaj, edhe se nuk kam marre ndoj mase per hjekjen e nenshtetesise shkavelle, atehere do marr pjes me qejf ne iniciativen tende.

    ps:

    295
  251. Frage zur Entlassung am

    Guten Tag zusammen,
    ich habe eine Frage- wie erhalten ich am schnellsten die Entlassung aus dem Kosovo.
    Das Thema über das kosov. Kosulat ist doch sehr zeitaufwändig. Gibt es jemand oder einen Anwald der mit einer Vollmacht diese Entlassung aus dem Kosovo besorgen kann.

    Vielen herzlichen Dank für eure Antwort.

    296
  252. LORESAAA am

    PRSH ALL KISHA DASHT NI PYTJE ME JAV BO NESE ME NDIHMONI E KAM NI PROBLEM QE 2 VITE E 2 MUAJ kam qen I MARTUAR DHE TASHTI JAM SHKURORZU NJEASHTU TESTIN B1 E KAM KRY KAM PASSAPORT SERBE A MUNDEN ME ME KTHY MBRAPA EDHE A MUNDEM QE TE BOJ ANTRAGIN PER UMBEFRIZ APO QA MUNDET ME NDODH JUV KISHA FALEMDERU SA ME SHPEJT MEMA KTHY NI PERGJIGJJE UNE JETOJ NE DDR NE THURINGEN

    297
  253. Silvia Lauble am

    Hallo, mein Lebensgefährte hat das gleiche Problem. Er ist 29 Jahre alt, lebt seit er 6 Jahre alt ist in Deutschland. Wir haben bis vor kurzem in BaWü gewohnt. Dort war alles erledigt, Kosovo abgemeldet, Pass ungültig. Leider mussten wir in der Zeit in der das alles passiert ist nach Bayern ziehen. Es wäre ja in BaWü alles fertig gewesen, aber statt das die einfach nur noch den deutschen Pass fertig machen, schicken sie den ganzen Kram nach München. Und jetzt muss er sich natürlich noch in Serbien abmelden. Braucht dafür angeblich eine aktuelle Geburtsurkunde, wo soll er die herbekommen, wenn er dafür nicht nach Kosovo darf? (Pass ungültig, darf nicht ins Ausland :( ) Wie bekommt man am schnellsten die Abmeldung bzw. Ablehnung? Hat jemand direkt Erfahrung mit dem Landratsamt München?
    Ich würde mich sehr über Antworten freuen.

    298

Hinterlasse eine Antwort

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind markiert *